خرید کاندوم فضایی

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم فضایی هستید؟ آیا از مزایا و نحوه استفاده این کاندوم اطلاع دارید؟ اگر شما هم به دنبال این کاندوم و کاربرد های آن هستید با ما همراه باشید. امروزه کاندوم های زیادی با ویژگی ها و کاربرد های متفاوت در بازار رایج شده است. از انواع آن می توان به کاندوم های تاخیری، کاندوم های طعم دار، کاندوم های خاردار و غیره اشاره کرد. قبل از بررسی کاندوم فضایی بهتر است با تعریف درست کاندوم آشنا باشید.

کاندوم چیست؟

اگر خرید کاندوم فضایی با کیفیت یکی از اهداف شما است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. کاندوم یک پوشش غلافی شکل است که از تماس مستقیم آلت تناسلی بانوان و آقایان جلوگیری می کند. استفاده از کاندوم مناسب ترین روش برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته می باشد. درست است که کاندوم ها به صورت ۱۰۰ درصد مانع از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی نمی شوند اما به صورت چشمگیری احتمال ابتلا به بیماری و بارداری ناخواسته را کاهش می دهند. امروزه بسیاری از افراد از این محصول استفاده می کنند.

چگونگی خرید کاندوم فضایی

دیگر لازم نیست برای خرید کاندوم فضایی به داروخانه ها مراجعه کنید. شما می توانید در  این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و بسته خود را به صورت محرمانه درب منزل تحویل بگیرید. کاندوم ها با گذشت زمان کاربرد های بیشتری را دارا شدند به صورتی که با اضافه کردن مواد و لوبریکانت های مختلف باعث درمان موضعی یک اختلال و یا افزایش لذت شدند. همانطور که گفته شد کاندوم ها انواع متفاوتی دارند.

کاندوم فضایی چیست؟

دیگر نگران نباشید. با خرید کاندوم فضایی از این سایت میتوانید یک خرید امن را تجربه کنید. کاندوم فضایی از کاندوم های مردانه جدید است. این کاندوم برای افزایش لذت در بانوان در حین نزدیکی به بازار عرضه شده است. بیشتر افرادی که از این کاندوم استفاده کرده اند لذت استفاده از این کاندوم را حتی از مواردی که بدون کاندوم رابطه برقرار می کنند بیشتر دانسته اند. برای خرید این کاندوم حتما به تاییدیه FDA که روی بسته می باشد دقت کنید و مراقب باشید که تاریخ انقضا کاندوم نگذشته باشد.

خرید کاندوم فضایی از موضوعات قابل بررسی در این سایت می باشد. حتما قبل از خرید کاندوم با شریک جنسی تان مشورت کنید چرا که کاندوم های فضایی شکل های متنوعی دارند. کاندوم های فضایی با با خارهایی که دارند نقطه جی در بانوان را تحریک کرده و لذت را افزایش می دهند و در نتیجه رسیدن به ارگاسم زودتر حاصل می شود.

نحوه خرید کاندوم فضایی

شما می توانید در این سایت به خرید کاندوم فضایی به صورت آنلاین اقدام کنید و بسته خود را در کمتر از ۲ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. در سطح کاندوم های فضایی لوبریکانت بیشتری قرار گرفته است و نسبت به باقی کاندوم ها چرب تر هستند. دلیل این کار خارهای درشت این کاندوم است. لوبریکانت در رابطه را کم تر می کند چرا که اصطکاکی که از برخورد آلت زنان و مردان دارد را کمتر می کند.

انواع کاندوم فضایی

خرید کاندوم فضایی به صورت غیر حضوری باعث می شود که از وقت خود بهتر استفاده کنید. کاندوم های فضایی شکل ها و طرح های متفاوتی دارند و بر این اساس به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این تغییر ها بر روی کاندوم کاربرد های اصلی کاندوم را تغییر نخواهند داد یعنی با استفاده از این کاندوم می تواند لذت رابطه را افزایش دهید، از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید و پیشگیری کندی از ابتلا به بیماری های مقاربتی.

کاندوم فضایی چرخشی

شما می توانید بدون خجالتی که از مراجعه حضوری به داروخانه دارید به صورت آنلاین اقدام به خرید کاندوم فضایی کنید. به این نوع از کاندوم فاندوم هم نیز گفته می شود. این طرح از کاندوم های فضایی نقاط برجسته دندانه داری بر روی خود دارد این نوع از کاندوم لذت حاصل از رابطه را دو برابر می کند چرا که لمس درون واژن از نقاط مختلف صورت میگیرد.

خرید کاندوم فضایی چرخشی

کاندوم فضایی اره ماهی

این کاندوم دارای دندانه های بسیار بزرگ در کنار دنده ها است. این کاندوم اوج لذت زناشویی را به همسرتان و شما هدیه می دهد.

خرید کاندوم فضایی اره ماهی

آیا شما هم می خواهید لذت بی نهایتی از رابطه های خود ببرید؟ شما می توانید با خرید کاندوم فضایی اره ماهی بهشتی موقتی برای خود بسازید. این کاندوم بسیار چرب و دارای مخزن ذخیره برای اسپرم می باشد به علاوه دکمه و خارهای نرمی از جنس لاتکس دارد که حس لذت را در شما بیدار کرده و افزایش می دهد. این کاندوم حداکثر لذت را در بانوان نشان می دهد. جنس این کاندوم درجه یک می باشد و با تکنولوژی نانو لاتکس آلمان تولید شده است.

این کاندوم مناسب استفاده افرادی می باشد که به دنبال تنوع در روابط زناشویی خود هستند، افرادی که به دنبال افزایش لذت هستند، این کاندوم را می تواند بعد از زایمان استفاده کنید همچنین بانوانی که به  دنبال تحریک بیشتر در ناحیه واژن هستند می توانند اقدام به خرید کاندوم فضایی اره ماهی کنند. بیشتر از این صبر نکنید و برای تهیه این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم فضایی اره ماهی
ویژگی محصول:
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • فضایی
  • لوبریکنت

کاندوم فضایی دکمه دار

شما می توانید با خرید کاندوم فضایی معرفی شده اوج لذت را تجربه کنید. کاندوم فضایی دکمه دار نقاط برجسته زیادی در سر تا سر کاندوم دارد. این کاندوم را با کاندوم های خاردار اشتباه نگیرید. این کاندوم با نقاط برجسته بالایی که دارد به راحتی باعث تحریک نقطه جی می شود.

کاندوم فضایی قوطی

این کاندوم بر روی بدنه خود خارهای درشت زیادی دارد به علاوه بر نوک کاندوم دو شاخک طراحی شده است.

راه های خرید کاندوم فضایی

کاندوم فضایی شمشیری

با خرید کاندوم فضایی به صورت آنلاین از طریق سایت روم به دیوار از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان استفاده کنید. کاندوم فضایی شمشیری زائده های بلند از جنس لاتکس دارد که در راس کاندوم قرار گرفته این مدل به صورت بی نظیری کلیتوریس را تحریک می کند و دفعات ارگاسم را در بانوان زیاد می کند.

روم به دیوار فروشگاه خرید لوازم زناشویی می باشد. شما می توانید در این سایت اقدام به خرید انواع محصولات زناشوی مورد نیاز خود کنید. اگر ساکن شهر های: مشهد، رامسر، کرج و تهران هستید میتوانید محصولات مورد نیاز خود را در کمتر از ۲ ساعت درب منزل به صورت محرمانه تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 4990 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.