خرید کاندوم و پیشگیری از بیماری های مقاربتی

داشتن رابطه ی زناشویی ایمن با خرید کاندوم

آیا میدانید با خرید کاندوم می توانید رابطه ای ایمن داشته باشید؟ آیا میدانید چگونه می توانید رابطه ای ایمن داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این خصوص به شما ارائه دهیم. رابطه ی زناشویی ایمن یعنی خود و شریک زندگی تان را از بارداری و یا انواع عفونت های مقاربتی محافظت کنید. بعضی از افراد بر این باور هستند که رابطه ی جنسی ایمن یا محافظت شده، می تواند میزان لذت در رابطه را کمتر کند. در حالی که این باور بسیار غلط است. رابطه ی زناشویی که ایمن باشد، نه تنها لذت را کاهش نمی دهد، بلکه فرد را در برابر انواع بیماری های عفونی ایمن می کند.

بیماری های مقاربتی و پیشگیری از آن ها
 

خرید کاندوم پیش از برقراری رابطه زناشویی

با خرید کاندوم قبل از شروع رابطه ی زناشویی می توانید رابطه ی زناشویی سالم و ایمنی داشته باشید. البته به جز این ابزار باید از نظر ذهنی خود را آماده کنید. آیا زمان آن رسیده است که رابطه ی جنسی داشته باشید؟ این نکته را به خاطر داشته باشید که پیش از شروع رابطه باید به عواطف و احساسات خود فکر کنید. همچنین تصمیم در مورد انجام رابطه باید بدون هیچگونه فشاری از سوی دیگران باشد. ایمن ترین و مطمئن ترین راه به منظور پیشگیری از ابتلا به ایدز و سایر بیماری های عفونی، این است که از انجام رابطه خودداری کنید.

پیشگیری از بیماری های مقاربتی
 

با خرید کاندوم می توانید رابطه ای امن داشته باشید. همچنین شریک جنسی شما نباید به هیچگونه بیماری مانند ایدز و یا سایر بیماری ها مبتلا باشد. علاوه بر این باید به رابطه ی خود متعهد بوده و با سایر افراد در رابطه نباشد. یکی از مهم ترین مولفه های رابطه ی زناشویی ایمن، نداشتن اعتیاد است. یک رابطه ی امن، مانع ورود تمامی ترشحات بدن، واژن و حتی مایع منی را به داخل واژن، دهان و مقعد می گیرد. همچنین از کوچکترین تماس پوستی پیشگیری می کند. همچنین باید بدانید هر نوع بریدگی، زخم و حتی خونریزی کوچک در لثه ها امکان دارد شخص را در معرض ابتلا به انواع بیماری ها و عفونت ها قرار دهد.

افرادی که به ایدز مبتلا هستند، چگونه رابطه زناشویی برقرار کنند؟

خرید کاندوم برای افرادی که به ایدز مبتلا هستند واجب است. شاید فکر کنید اگر هر دو نفر به ایدز مبتلا باشند، دیگر نیازی به استفاده از روش های ایمن نمی باشد. در حالی که اینگونه نیست. استفاده از روش های امن به این دسته از افراد کمک می کند به سایر بیماری ها مبتلا نشوند. استفاده از انواع کاندوم ها مانع ورود انواع بیماری ها به بدن افراد می شود. بهترین راه پیشگیری از بیماری های عفونی استفاده از انواع کاندوم های مردانه است. اما اگر شما یا شریک جنسی تان تمایلی به استفاده از کاندوم مردانه ندارید، می توانید از کاندوم زنانه استفاده کنید.

جلوگیری از بیماری های مقاربتی
 

اگر شما هم میخواهید رابطه ای ایمن داشته باشید، سعی کنید با خرید کاندوم رابطه ای ایمن داشته باشید. در صورتی که تمایلی به استفاده از کاندوم مردانه ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم از کاندوم تاخیری یخ در بهشت ایکس دریم خریداری کنید. این محصول حاوی عصاره ی نعناع بوده و موجب افزایش لذت جنسی و خنک شدن بدن می شود. همچنین بر روی آن کمی خار دارد که سبب افزایش تحریک پذیری بانوان می شود. این نوع کاندوم با هر کاندوم دیگری که تا به حال استفاده کرده ایدف متفاوت است. این محصول حاوی عصاره ی گیاهی است که سبب افزایش هر چه بیشتر در رابطه می شود. با استفاده از این محصول دیگر لازم نیست نگران انتقال بیماری های عفونی و یا بارداری باشید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری یخ در بهشت ایکس دریم Cold
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • سرد

خرید کاندوم و نکات مهم در مورد برقراری رابطه

در هنگام رابطه زناشویی خود با خرید کاندوم می توانید رابطه ی خود را تضمین کنید. اگر حساسیت ندارید، حتما از کاندومی که از جنس لاتکس است، استفاده نمایید. این نوع از کاندوم ها برای پیشگیری از تمامی بیماری های عفونی طراحی و تولید شده است. به یاد داشته باشید که هرگز از روان کننده هایی که دارای روغن هستند، استفاده نکنید. زیرا باعث آسیب دیدن لاتکس کاندوم می شود. سعی کنید از روان کننده هایی که حاوی آب هستند، استفاده نمایید. حتما کاندوم خود را در جایی امن قرار دهید. آ را به دور از نور مستقیم آفتاب و در جای خشک قرار دهید.

خرید کاندوم و پیشگیری از انواع بیماری ها
 

در هنگام خرید کاندوم از کاندوم هایی که ظاهر سالمی ندارند، استفاده نکنید. به عبارت دیگر از کاندوم هایی که دارای تاخوردگی، چسبندگی و یا هر نوع اشکال هستند، مورد استفاده نکنید. خوب است بدانید روش های پیشگیری از بارداری بسیار متنوع هستند. برای انتخاب نوع روش حتما با پزشک مشورت کنید. اما بهترین و ارزانترین روش پیشگیری از بارداری استفاده از کاندوم است. باید بدانید بیشتر بیماری های تناسلی علائم و نشانه ی خاصی ندارند. و امکان دارد تا مدت ها بدون علائم باقی بمانند. به همین دلیل حتی اگر در گذشته بیماری داشته اید، پیش از برقراری رابطه حتما آزمایش های مورد نظر را انجام دهید.

 اقداماتی که باید بعد از رابطه ی غیر ایمن انجام دهید

حال ممکن است این سوال ایجاد شود که در صورت عدم خرید کاندوم و یا هیچگونه ابزار پیشگیری، و انجام رابطه جنسی غیر ایمن، چه اقداماتی باید انجام داد در این صورت از دوش واژینال و یا مقعدی پیشگیری کنید. شستن این نواحی به بافت های بدن آسیب می رساند و ممکن است خطر ابتلا به انواع عفونت ها را افزایش دهد. تا ۷۲ ساعت بعد از رابطه از قرص های اورژانسی استفاده کنید. بلافاصله آزمایشات تشخیص انواع عفونت های تناسلی را انجام دهید. حتما از کاندوم استفاده کنید تا رابطه ای سالم و امن برقرار کنید.

خرید کاندوم
 

جهت خرید کاندوم برای پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی می توانید از انواع کاندوم های موجود در سایت دیدن کنید. در این سایت انواع و اقسام کاندوم های مردانه و زنانه به فروش می رسد. شما می توانید این کاندوم ها را مشاهده و خریداری کنید. توجه داشته باشید این ابزار ها بسیار باکیفیت و ارزان بوده و نیاز شما را رفع خواهد کرد. جهت خرید و استفاده می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
  • 9443 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.