رابطه ی پیش از ازدواج

رابطه ی پیش از ازدواج

آیا داشتن رابطه ی پیش از ازدواج صحیح است؟ آیا برقراری رابطه ی جنسی به بهبود روابط بین دو نفر کمک می کند؟ یا اینکه برای آن ضرر دارد؟ این پرسش ها عموما در زمان دوستی بین دختر و پسر اتفاق می افتد. باید به این موضوعات پاسخ درستی داد. یکی از بزرگ ترین نگرانی ها و دغدغه های جوانان موضوع ازدواج است. به همین دلیل می بایست در مورد پیامد های رابطه ی جنسی قبل از ازدواج آگاه شوند. زیرا عدم آگاهی از این موضوع می تواند مشکلات و مسائل خاص خود را ایجاد کند. اگر دو نفر از پیامد های این مسئله آگاه شوند، بهتر می توانند در مورد نحوه ی روابط خود تصمیم گیری کنند.

رابطه ی قبل از ازدواج

موفقیت در زندگی زناشویی با داشتن تجربه ی جنسی بیشتر

برخی از افراد اینطور تصور می کنند که با داشتن رابطه ی پیش از ازدواج کیفیت و تجربیات آن ها بیشتر خواهد شد. اما واقعیت این است که روابط بیشتر موجب افزایش کیفیت زندگی مشترک نخواهد شد. بلکه برعکس این موضوع اتفاق افتاده است. طبق تحقیقات افرادی که قبل از ازدواج رابطه جنسی زیادی را تجربه کرده اند، بعد از ازدواج رضایت و شوق کمتری در برابر همسر خود داشته اند. علاوه بر این در اثر تجربیات بیشتر، مقایسه شکل می گیرد. بدین صورت که ویژگی های مختلف همسر مانند ظاهر، نحوه ی برقراری ارتباط و زیبایی با شریک های قبلی مورد مقایسه قرار می گیرد.

آثار رابطه ی پیش از ازدواج

در کشور های غربی علی رغم رابطه ی پیش از ازدواج در مجردی، افراد اصولا ازدواج های موفقی دارند. این به دلیل نحوه ی تفکر و تفاوت های فرهنگی بین کشور ما و دیگر کشور ها است. در کشور ما عوامل فرهنگی و مذهبی تاثیر زیادی بر این مسئله می گذارند. به طوری که دختران خیلی سخت این موضوع را می پذیرند.

جرقه ی عشق در زنان و قاتل عشق در مردان با رابطه ی جنسی

با داشتن رابطه ی پیش از ازدواج هورمونی به نام اکسی توسین در بدن ترشح می شود. این هورمون موجب می شود خانم وابستگی زیادی نسبت به مرد داشته باشد. به همین دلیل خانم در فکر ازدواج و ماندن تا پایان عمر در کنار آن مرد خواهد بود. به عبارت دیگر در این مرحله خانم نمی تواند به صورت منطقی تصمیم بگیرد. و وابستگی شدیدی نسبت به مرد در او ایجاد خواهد شد. در این مرحله امکان دارد عیب ها و ایرادات طرف مقابل خود را نبینید و از آن چشم پوشی کنید. اما در مورد آقایان نتیجه کاملا برعکسی ایجاد می شود. خوب است بدانید اکثر آقایان پس از اینکه رابطه ی جنسی برقرار می کنند، تمایل بسیار کمتری نسبت به ازدواج با آن دختر دارند.

آثار و پیامد های رابطه ی پیش از ازدواج

رابطه ی پیش از ازدواج و بلاتکلیفی

بعد از داشتن رابطه ی پیش از ازدواج باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر شرایط مطابق میل شما پیش نرفت، چه احساسی پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر اگر نتوانید با فرد مورد نظر خود ازدواج کنید، چه شرایطی خواهید داشت. اگر قصد برقراری رابطه قبل از عروسی را دارید، باید ریسک عدم ازدواج را بپذیرید. همچنین زمانی که با فرد دیگری آشنا شوید، در مورد رابطه ی قبلی خود نگرانی و مشکلاتی خواهید داشت. چون اگر قصد ازدواج با این فرد را داشته باشید و به او حرفی نزنید، امکان دارد پس از ازدواج او اعتماد خود را به شما از دست بدهد. به همین دلیل بلاتکلیفی و ناراحتی هایی برای شما ایجاد خواهد کرد.

پیامد های رابطه ی پیش از ازدواج

رابطه ی پیش از ازدواج و خطر بارداری

یکی دیگر از پیامد هایی که رابطه ی پیش از ازدواج ممکن است برای شما داشته باشد، بارداری است. این موضوع باعث ترس دو نفر خواهد شد. به طور قطع هیچ زوجی قصد پدر یا مادر شدن قبل از ازدواج را ندارند.  این مسئله حتی در دوران نامزدی هم بسیار اهمیت دارد.

به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از بارداری از کاندوم توربو ایکس دریم استفاده کنید. این کاندوم فوق العاده باکیفیت بوده و از مواد گیاهی ساخته شده است. به طوری که هیچگونه آسیب یا حساسیتی به پوست شما وارد نخواهد کرد. مواد گیاهی که در ساخت این کاندوم به کار رفته است، ارگاسم خانم و آقا را به صورت همزمان خواهد کرد. این محصول بدنه ی خاردار و حلقوی شکل دارد که تا حد زیادی تحریک پذیری ایجاد می کند. برای مشاهده و خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم توربو ایکس دریم Turbo
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • لاکچری

کیش و مات شدن دختر

رابطه ی پیش از ازدواج بیشتری آسیب را برای دختران دارد. وقتی شما با مردی آشنا می شوید، نحوه و میزان رابطه ی جنسی در کنترل شما قرار دارد. زمانی که مرد احساس تعهد و محافظت نسبت به زن داشته باشد، از او تقاضای رابطه ی جنسی می کند. به همین دلیل اگر دختری پیش از اینکه این تعهد را رسمی و قانونی کرده باشد و مرد تعهدی به او نداشته باشد تن به رابطه ی جنسی بدهد، اختیار و کنترل این موضوع را از دست خود خارج کرده است. همانطور که میدانید باکره بودن دختران در فرهنگ های بسیاری اهمیت بالایی دارد. به طوریکه آینده و ازدواج آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

پیامد های رابطه ی قبل از ازدواج

از بین رفتن جذابیت ظاهری

رابطه ی پیش از ازدواج باعث می شود جذابیت ظاهری دختر برای مرد کمتر شود. این موضوع را باور داشته باشید. حتی اگر زیباترین دختر هم باشید، پس از مدتی جذابیت ظاهری شما برای مرد کمرنگ خواهد شد. در این شرایط تنها شخصیت و میزان تعهدی که مرد نسبت به شما دارد اهمیت دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اینکه به برقراری رابطه در دوران دوستی فکر کنید، تمامی پیامد های آن را در نظر داشته باشید. با دانستن این موارد بهتر می توانید برای آینده ی خود تصمیم گیری کنید.

رابطه ی پیش از ازدواج در دوران دوستی

در این مقاله در مورد رابطه ی پیش از ازدواج صحبت کردیم. شما می توانید انواع کاندوم با کیفیت بسیار بالا را در لینک زیر مشاهده کنید. این محصولات بسیار متنوع بوده و نیاز جنسی شما را رفع خواهد کرد. همچنین پس از سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت فوری ارسال خواهد شد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فوق العاده باکیفیت موجود در سایت ما دیدن کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
  • 9443 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.