انواع کاندوم

ویژگی ها و فواید خرید کاندوم تاخیری

آیا یکی از دغدغه های شما خرید کاندوم مناسب است؟ اگر شما هم به دنبال کاندوم مناسب هستید باید با کاندوم و ویژگی های آن آشنا شوید ما در این مقاله اطلاعات لازم جهت این امر را گردآوری کرده و در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم پس تا اخر این متن با ما همراه باشید. کاندوم یک وسیله پلاستیکی محافظتی نازک است که یا روی ناحیه جنسی مرد و یا درون واژن زن وارد می شود. این کاندوم ها در حین رابطه جنسی به منظور های متفاوتی استفاده می شود. مانند:

  •              حفاظت از افراد در برابر بیماری های مقاربتی
  •                جلوگیری از بارداری
  •                افزایش لذت جنسی

انواع کاندوم

در این قسمت انواع کاندوم ها را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین نوع آن را مشخص می کنیم پس اگر قصد خرید کاندوم را دارید این متن را به دقت مطالعه کنید.

خرید انواع کاندوم
 

خرید کاندوم های زنانه:

همانطور که میدانید از این نوع کاندوم معمولا کمتر صحبت شده و خرید کاندوم زنانه کمتر اتفاق افتاده به دلیل دشواری جایگذاری آن با توجه به داده های آماری احتمال خطا در جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی در استفاده از این نوع کاندوم حدودا ۲۱ درصد است البته در استفاده درست این عدد تا ۹۵ هم افزایش یافته که تفاوت زیادی با کاندوم های مردانه ندارد. این نوع کاندوم از ۸ ساعت قبل از نزدیکی می تواند در واژن قرار بگیرد بنابراین نیازی به وقفه در حین رابطه نیست. به این نوع کاندوم، کاندوم داخلی می گویند زیرا داخل بدن قرار می گیرند.

خرید کاندوم خاردار

اگر قصد خرید کاندوم خاردار داری باید بدانید که کاندوم های خاردار به صورت انواع دانه دار و آج دار میباشد.کاندوم های خاردار به منظور دادن لذت بیشتر به شما و فردی که با او رابطه برقرار میکنید طراحی شده البته با توجه به سلیقه و نظر شخصی هر کس متفاوت است. اگر از لذتی که انواع دیگر کاندوم ها به شما می دهند خشنود نبوده و به دنبال لذت بیشتری هستید استفاده از این نوع کاندوم را امتحان کنید.

خرید کاندوم های پوست بره

بسیاری از افراد خرید کاندوم پوست بره را ترجیح می دهند چرا که این کاندوم خا از بافت طبیعی تشکیل شده بنابراین در تماس با پوست حس بهتری به فرد منتقل می کند. با اینکه لذت جنسی بیشتری با این کاندوم به ارمغان می آید اما باید بدانید که ایمنی این نوع کاندوم بسیار پایین است و روزنه های موجود در این کاندوم میتواند باعث عبور ویروس شده و بیماری به شما منتقل شود. هرچند می توانند به خوبی باروری را کنترل کرده و مانع آن شوند. اگر شریک شما تست داده و بیماری ای نداشت استفاده از آن منعی ندارد.

خرید کاندوم پوست بره

کاندوم لاتکس و پلاستیکی

اکثریت افراد از خرید کاندوم لاتکس را ترجیح می دهند. اما در صورتی که فردی به موادی که در آن استفاده شده حساسیت دارد می تواند از انواع پللاستیکی این محصول بهره گیرد. کاندوم های پلاستیکی و لاتکس مانند  دیگر کاندوم ها میتوانند از انواع بیماری های مقاربتی در انواع روابط جنسی ایمنی شما را فراهم کنند.

خرید کاندوم روان کننده

اگر هنگام رابطه روان کننده در دسترس شما نیست خرید کاندوم روان کننده برای شما واجب است. کاندوم های روان کننده یا همان لوبریکانت که به اختصار به آن لوب می گویند پوششی نازک از مایع روان کننده روی کاندوم دارد. این لایه از سوزش یا درد در هنگام نزدیکی کم می کند و همچنین، جلوگیری می کند از پارگی کاندوم به علت خشکی.

خرید کاندوم رنگی

کاندوم طعم دار

بسیاری از سازندگاه این نوع کاندوم ها خریداران را ترغیب به خرید کاندوم طعم دار به علت طعم و رایحه دلپذیر کاندوم ها می کنند. این طعم دهنده ها یا به مواد روان کننده کاندوم یا به سطح کاندوم ها اضافه می شود. در بسیاری از موارد رنگ کاندوم با طعم آن کاندوم هماهنگی دارد. برای مثال کاندوم زرد طعم موز دارد و رنگ قرمز نشان دهنده طعم توت فرنگی است. این نوع کاندوم بیشتر برای روابط دهانی استفاده می شوند.

خرید کاندوم تاخیری

کاندوم ها در اولین قدم برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی تولید می شوند. اما این به معنی آن نیست که کاربرد دیگری ندارند. بعضی از افراد برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی خرید کاندوم تاخیری را مد نظر قرار می دهند. این افزایش زمان به مردان اعتماد به نفس بالاتری داده و احتمال ارگاسم چند باره زنان را فراهم میکند.

خرید کاندوم زنانه

و اما پیشنهاد ما به شما در خرید کاندوم تاخیری یخ در بهشت ایکس دریم است. این محصول فوق العاده در بسته های ۱۲ عددی توزیع می شود و حاوی عصاره طبیعی نعناع و ماده خنک کننده طبیعی جهت خنک شدن واژن و افزایش لذت جنسی است. این کاندوم  طراحی آناتومیک و کانتوری جهت ایجاد تاخیر فیزیکی در انزال داشته و دارای حلقه های آناتومیک در نوک و خارهای تحریک کننده در بدنه کاندوم برای رساندن خانم به اوج لذت جنسی است.

برای خرید کاندوم تاخیری باید توجه داشته باشید که این محصول دارای عصاره طبیعی گیاه manjakani جهت افزایش لذت و حاوی ماده گیاهی بنزوکائین جهت تاخیر در انزال است. این کاندوم لاتکس ۱۰۰% طبیعی و درجه  ۱ از کارخانه Revertex مالزی (بزرگترین و معتبرترین تولید کننده لاتکس طبیعی در جهان) است که تولید شده با جدیدترین تکنولوژی کشور آلمان و مورد تائید FDA آمریکا می باشد و دارای گواهینامه های کیفیت ISO 9001 و  ISO 13485 از شرکت BRS آمریکا و استاندارد اتحادیه اروپا CEهمچنین دارای علامت استاندارد و مجوز از وزارت بهداشت وسازمان غذا و دارو است.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری یخ در بهشت ایکس دریم Cold
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • سرد

کاندوم اسپرم کش

نانوکسینول ماده شیمیایی ای است که اسپرم را از بین می برد این نوع امکان دارد احتمال بارداری را پایین بیاورد ولی نانوکسینی که در آن وجود دارد کم است و تفاوت زیادی ایجاد نمیکند. همچنین خرید کاندوم اسپرم کش و استفاده از آن کاندوم و ماده شیمیایی نانوکسینول اندام جنسی را آسیب پذیر می کند که احتمال ابتلا به ایدز در آن صورت بالاتر میرود.

خرید کاندوم
 

خرید کاندوم دهانی یا همان دنتال دم

خرید کاندوم دهانی زمانی بهتر است که برای رابطه دهانی یا مقعدی می خواهید آماده شوید. در این کاندوم یک لایه پلاستیکی یا لاتکس حفاظتی بین دهان و دستگاه تناسلی قرار می گیرد استفاده از این نوع کاندوم احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را مانند HPV کاهش می دهد

کدام کاندوم را استفاده کنم بهتر است؟

با توجه به اطلاعاتی که تا اینجا دریافت کردید برای خرید کاندوم باید به این نکات دقت کنید. انتخاب نوع کاندوم تا حدود زیادی به هدف شما ارتباط دارد. البته با اشاره به اطلاعات مقاله به طور کلی کاندوم های لاتکس یا پلاستیک بیشترین ایمنی را در برابر بیماری هایی که با مایعات منتقل می شوند دارد. همچنین کاندوم های پوست بره برای جلوگیری از بارداری مناسب است ولی برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی انتخاب درستی نیستند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
  • 9438 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.