راه های تشخیص خیانت

خیانت چیست؟ راه های تشخیص خیانت کدامند؟  

شاید شما هم بسیار اسم خیانت را شنیده باشید اما چیز زیادی در مورد آن ندانید و این که به چه رفتاری خیانت می گویند و راه های تشخیص خیانت چیست؟ زمانی که زن یا مرد برخلاف وعده های خود عمل کنند دیگر اعتمادی بین آن ها باقی نمی ماند و این حالت باعث یاس و سردی رابطه می شود. افرادی که مورد خیانت قرار گرفته اند هر کدام خیانت را به یک نوع تعریف می کند. بیشتر این افراد بر این باورند که خیانت یعنی سوء استفاده کردن یعنی فریب دادن و دروغ و تعبیر های دیگر.

البته باید گفت این خیانت ها روز به روز در بین زوج ها فراوان می شود و یک وضعیت نگران کننده دارد و می تواند عواقب نگران کننده ای داشته باشد. خیانت به معنی تجربه یک لذت که فرد با نفر سوم به دست بیاورد. البته خیانت فقط داشتن رابطه جنسی با یک نفر سوم نیست و بسته به تعریف افراد میتواند متفاوت باشد. برای مثال ممکن است از نظر یک زوج با یک رستوران و کافه رفتن نیز خیانت اتفاق بیفتد اما از نظر زوج دیگری این یک موضوع عادی و دوستانه تلقی شود.

آشنایی با انواع خیانت

ما انواعی از خیانت داریم که شامل خیانت عاطفی، خیانت جنسی، خیانت مجازی، و خیانت جنسی عاطفی می باشد. که به بررسی هر کدام و راه های تشخیص خیانت می پردازیم:

خیانت عاطفی یک نوع خیانت می باشد که در محل کار با همکار های خود به صورتی صحبت کنید که اگر همسر شما در آن مکان حضور داشت ناراحت می شد. البته صحبت کردن با همکار ها در محل کار یک امر عادی می باشد که اگر به صورت طبیعی و بدون هیچ نیتی باشد مشکلی ندارد و خیانت به حساب نمی آید.

در خیانت جنسی بحث فرق می کند و بسیار می تواند مخرب و نابود کننده اعتماد و زندگی دو نفر شود و علاوه بر این ها می تواند تاثیر های بسیار منفی در روحیات همسر به وجود آورد. فردی که دچار خیانت جنسی می شود باید برای کاری که کرده پاسخ دهد که آیا هدف او از این رابطه جنسی چه بوده است اگر فقط برای لذت سکس این کار را انجام داده است باید تغییر هایی در روش های زناشویی خود ایجاد کنند و یا اگر دلیل های دیگر داشته است باید به یک مشاور مراجعه کنند.

راه های تشخیص خیانت

 

خیانت در فضای مجازی

یک نوع خیانت که چندین سال است باب شده، خیانت مجازی می باشد. به گونه ای که فرد در این فضا به دنبال هوس و نیاز های پاسخ نداده خود می رود. با حرف زدن سعی می کند نیاز خود را برطرف کند. در این مورد زن و مرد می توانند دوست های مجازی داشته باشند که بسیار می تواند زندگی فرد را درگیر کند. شاید فکر کنید فضای مجازی یک دروغ بیش نیست اما باید بگویم فضایی مجازی فضایی کاملا حقیقی می باشد که می تواند زندگی شما را درگیر کند.

راه های تشخیص خیانت

راه های تشخیص خیانت بسیار هستند اما باید گفت این راه های تشخیص خیانت نمی تواند باعث شود که شما به یقین برسید که همسر شما به شما خیانت می کند و در صورت هر گونه بد بینی بر او برچسب خیانت بزنید. از ویژگی های همسر های خیانت کار می توان به سرد بودن و عدم گرمی در روابط اشاره کرد. و همچنین سرد شدن در روابط زناشویی، خشم های بی مورد و کلافه بودن، کم حرف شدن و و گوشه گیر شدن در زمان حضور در منزل.

یکی دیگر از راه های تشخیص خیانت مهربان شدن بی مورد همسرتان می باشد. همسر خیانت کار به دلیل عذاب وجدانی که دارد به طور مداوم دچار درگیری روحی می باشد و برای تسکین دادن به این عذاب وجدانی که نسبت به شما دارد بی مناسبت و چند بار در هفته برای شما کادو می خرد. از معروف ترین راه های تشخیص خیانت دروغ گفتن می باشد.

همسر و یا نامزد شما در صورتی که به شما خیانت کرده باشد به طور مداوم به شما دروغ می گوید زیرا می خواهد که شما از خیانت او با خبر نشوید. از جمله دروغ های که این افراد بیشتر به کار می برند در زمان دیر آمدن به منزل، جواب ندادن به تلفن شما می باشد. این افراد سعی می کنند که خود را با بهانه هایی چون مسافرت کاری، ماموریت های کاری و غیره نبود خود را توجیه کنند. یکی دیگر از راه های تشخیص خیانت بی میلی و شرکت نکردن در جشن ها در کنار شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *