نکات مهم درمان گشادی واژن

افرادی که دچار گشادی واژن شده اند چه کار کنند؟

آیا شما هم دچار گشادی واژن شده اید؟ آیا از این بابت نگران و ناراحت هستید؟ آیا می دانید چگونه می توان از این مشکل پیشگیری کرد؟ در این مقاله به تمام سوالات فوق پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید. همانطور که میدانید این مشکل ممکن است در هر خانمی ایجاد شود. و ناراحتی ها و نگرانی های زیادی برای او ایجاد کند. به همین دلیل نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. این مشکل بنا به دلایل مختلفی ایجاد می شود. برای دانستن علت های آن به مقاله ی هر آنچه در مورد تنگ کردن واژن لازم است بدانید مراجعه کنید.

گشادی واژن و درمان آن

در این مقاله قصد داریم به بیان راه هایی برای حل این مشکل بپردازیم.

روشی برای درمان گشادی واژن

گشادی واژن بنا به علت های مختلفی ایجاد می شود. ما قصد داریم روشی به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن مشکلی در هنگام رابطه ی زناشویی شما ایجاد نکرده و رابطه ای لذت بخش برای شما ایجاد کند. یکی از محصولاتی که امروزه وارد بازار شده است، کاندوم های سیلیکونی یا خاردار ژله هستند. این نوع از کاندوم ها از نظر ساختار با سایر کاندوم های معمولی متفاوت هستند. زیرا ضخامت بیشتری دارند و روی سطح خود برجستگی های نسبتا درشتی دارند. این برجستگی ها کمک بسیار زیادی به تحریک خانم ها می کند.

گشادی واژن

به همین دلیل افرادی که از گشادی واژن رنج می برند، می توانند از این محصول خریداری و استفاده کنند. این محصول با خاصیت تحریک کنندگی بیشتر سبب تحریک نقطه ی جی و کلیتوریس در بانوان می شود. خوب است بدانید این محصول بیشترین میزان لذت را برای شما فراهم می کند. خانم هایی که به دلیل افزایش سن دچار این مشکل شده اند، بهتر است از این محصول استفاده کنند.

کاندوم سیلیکونی را از کجا خریداری کنم؟

اگر شما هم دچار مشکل گشادی واژن شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم کاندوم سیلیکونی خاردار ژله ای صورتی را از ما خریداری کنید. این محصول از جنس سیلیکون بوده و بر خلاف سایر کاندوم ها از لاتکس ساخته نشده است. همچنین برای شمایی که از مشکل گشاد بودن واژن رنج می برید، بسیار مناسب است. زیرا به دلیل وجود خار هایی که روی این محصول است، موجب افزایش تحریک پذیری خانم ها می شود. این محصول قابلیت استفاده ی مجدد را دارد و شما می توانید از آن بین ۱۰ الی ۱۵ مرتبه استفاده کنید. اگر شما هم قصد داشتن یک رابطه ی لذت بخش و به یاد ماندنی را دارید، پیشنهاد می کنیم از این محصول خریداری کنید. برای مشاهده یا خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم سیلیکونی خاردار ژله ای صورتی

گشادی واژن و رفع آن با کاندوم خاردار ژله ای

همانطور که گفتیم یکی از روش های رفع گشادی واژن استفاده از کاندوم خاردار ژله ای است. در این قسمت قصد داریم شما را با ساختار این محصول آشنا سازیم. این محصول از جنس سیلیکون است. به طوری که سطح آن برجستگی های درشتی دارد. علاوه بر این به دلیل وجود برآمدگی های منظم موجب می شود خانم ها بیشتر از قبل تحریک شوند. از دیگر ویژگی های این محصول وجود برجستگی هایی است که به نقطه ی جی برخورد کرده و تحریک پذیری بالایی در خانم ها ایجاد می کند. استفاده از این نوع کاندوم در هنگام رابطه بیشترین میزان تحریک پذیری را برای آنها ایجاد می کند.

روش های درمان گشادی واژن

البته باید بدانید استفاده از این محصول تنها برای افرادی که دچار گشادی واژن شده اند و سال ها از زندگی مشترکشان گذشته است پیشنهاد می شود. استفاده از این محصول برای زوج های جوان و کسانی که تا به حال تجربه ی زایمان را نداشته اند به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. افرادی که قصد دارند از این محصول استفاده کنند باید تعداد دفعات آن را محدود کنند. همچنین ۲ الی ۴ بار در ماه از آن استفاده کنند. مدت زمان استفاده از این محصول در هر مرتبه بهتر است کمتر از ۱۰ دقیقه باشد.

آیا کاندوم های سیلیکونی دائمی هستند؟

اگر شما هم دچار گشادی واژن شده اید و قصد دارید از این محصول استفاده کنید باید بدانید این کاندوم ها به هیچ وجه دائمی نیستند. به طوریکه تنها ۱۰ الی ۱۵ بار می توان از آن ها استفاده کرد. زیرا پس از این مدت دچار پارگی می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از این محصول بیشتر از مدت گفته شده استفاده نکنید.

چند نکته ی مهم

اگر شما هم دچار گشادی واژن شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم از کاندوم سیلیکونی خاردار ژله ای برای یک مرتبه هم که شده استفاده کنید. این محصول برای شما بسیار مناسب است. زیرا به شما کمک می کند تا بیشترین لذت را از رابطه ی خود ببرید. همچنین استفاده از این محصول برای افرادی که به دلیل زایمان، افزایش سن و یا هر دلیل دیگری دچار گشادی در ناحیه ی تناسلی شده اند بسیار مناسب است. البته باید بدانید که در هنگام استفاده از این محصول باید آن را به خوبی با آب و صابون و یا الکل شست و شو دهید. زیرا در این صورت قابلیت استفاده ی مجدد را دارد.

درمان گشادی واژن

توجه داشت هباشید که استفاده از این محصول فقط برای کسانی که دچار گشادی واژن شده اند پیشنهاد می شود و استفاده از آن برای زوج های جوان هرگز پیشنهاد نمی شود. استفاده از این محصول هیچگونه عارضه ی جانبی به همراه ندارد. فقط کسانی که زایمان نکرده اند و تازه ازدواج کرده اند، نباید از آن استفاده کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که از این مشکل رنج می برید، برای یک بار هم که شده از این محصول استفاده کنید. همچنین استفاده از این محصول برای خانم هایی که برای اولین بار قصد برقراری رابطه ی زناشویی را دارند، پیشنهاد نمی شود.

اگر شما هم دچار گشادی واژن شده اید، پیشنهاد می کنیم از این محصول خریداری کنید. روم به دیوار فروشگاه اینترنتی بوده و انواع مختلفی از کاندوم ها و ژل های تاخیری را دارد. همچنین بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به فروش می رساند. برای مشاهده و خرید محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
  • 9436 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.