در اولین رابطه جنسی چکار کنیم؟ چکار نکنیم؟

یکی از تصورات اشتباه و خطرناک در شب اول عروسی ( شب زفاف ) این است که حتما باید در این شب پرده بکارت خانم پاره شود.

در صورتی که اگر دخول به شیوه صحیح و درست انجام شود بطور معمول شاید پاره شدن پرده بکارت در دهمین یا بیستمین رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

و پاره کردن پرده بکارت در اولین رابطه با خشونت و فشار زیاد باعث آسیب و درد و ترس زیادی در خانم می شود و ممکن است این زن تا سالها از رابطه جنسی بترسد و نتواند شریک جنسی خوبی برای همسرش باشد.

پس فکر پاره کردن پرده در اولین رابطه را به کل از ذهن تان خارج کنید و به شیوه ای که ما می گوییم عمل کنید تا خودتان و همسرتان از اولین رابطه جنسی لذت ببرید.

در اولین رابطه جنسی چکار کنیم؟ چکار نکنیم؟
معاشقه و ملاعبه قبل از رابطه جنسی

معاشقه و ملاعبه قبل از رابطه جنسی

یکی از تصورات اشتباه و خطرناک در شب اول عروسی شما در شب اول عروسی باید ابتدا یک معاشقه و ملاعبه طولانی با همسرتان داشته باشید.

معاشقه طولانی اثرات روحی و جسمی بسیار موثری در افزایش لذت و کاهش اضطراب و درد زن دارد.

مرد با نوارش و محبت لباس های خانم را از تنش در بیاورد و به آرامی و با حوصله شروع به لمس و نوازش قسمت های مختلف بدن زن کند.

برخی آقایان عجله دارند که زودتر این مقدمات را تمام کنند و بروند سر اصل مطلب؛

در صورتی که اگر تجربه داشتند می دانستند که لذت جنسی این نوازش ها و بوسیدن ها گاهی خیلی بیشتر و رویایی تر از دخول است.

مرد باید بصورت خطوط ممتد صاف یا دایره ای شکل با پشت یا روی دست یا حتی گاهی با ناخن به آرامی بدن زن را نوازش کند و ماساژ بدهد.

منظور از ماساژ، یک مالش خیلی نرم و آرام است، نه شبیه ماساژ استخر و مشت و مال حمام های قدیم!

پکیج پیشنهادی (ویژه)

پکیج شب زفاف

زوج هایی که قصد دارند برای اولین بار رابطه ی زناشویی داشته باشند، می توانند از این پکیج استفاده کنند. با استفاده از این پکیج می توانید رابطه ای لذت بخش، به یاد ماندنی و همچنین وصف نشدنی با همسر خود رقم بزنید. پکیج ویژه ی شب زفاف دارای 4 محصول ویژه می باشد. عملکرد این محصولات بدین صورت است که ارگاسم بین آقایان و خانم ها را همزمان کرده و عمل دخول را آسان تر می کنند. به طوریکه با استفاده از این محصولات درد زیادی در اولین رابطه تجربه نخواهید کرد. ویژگی های این پکیج شامل:

  • کیفیت بالا
  • مناسب برای زوج های جوان
  • مناسب برای اولین رابطه ی زناشویی
  • ایجاد لذت بیشتر در رابطه و جلوگیری از بروز درد

نقاط حساس بدن زن که نوازش آنها زن را برای رابطه جنسی آماده می کند

  • لاله گوش
  • لب ها
  • گردن
  • سینه
  • پهلو ها و شکم
  • باسن
  • داخل ران ها
  • آلت تناسلی زن
یکی از نقاط حساس در بدن خانم ها لاله ی گوش است. در این نقطه عصب های زیادی وجود دارد و به عنوان یک نقطه ی تحریک پذیر شناخته شده است. همواره به آقایان پیشنهاد می کنیم لمس این نقطه را فراموش نکنند. همچنین می توانند با مکیدن و حتی زبان زدن این نقطه را تحریک کنند. تماس این نقطه آمادگی بیشتری برای خانم ها فراهم می کند. متخصصان به این نتیجه رسیده اند که این نقطه لذت بسیار زیادی برای خانم ها فراهم می کند و آن ها را برای رابطه ی زناشویی آماده تر می کند.
شما هم می بایست ضمن شناخت نقاط حساس در بدن خانم ها نظر همسر خود را نیز بپرسید. در اولین رابطه سعی کنید کمتر صحبت کنید. می توانید واکنش او را بررسی کنید. به طور مثال از او بپرسید "الان چه حسی داری؟" در این صورت متوجه خواهید شد که نظر همسر شما در مورد این رفتار خاص به چه صورت است. چیزی که اهمیت دارد این است که هر دوی شما از رفتار خاصی در رابطه لذت ببرید.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
یکی دیگر از مهم ترین نقاط حساس در بدن خانم ها لب ها هستند. لب ها نقش بسیار مهمی در رابطه زناشویی دارند. سعی کنید رابطه را با بوسیدن لب ها آغاز کنید. هرگز از جادوی بوسیدن لب ها غافل نشوید. نقاط عصبی بسیار زیادی در لب ها وجود دارد. به طوریکه وقتی همسر خود را می بوسید، تمام احساسات و عواطف خود را به او منتقل می کنید. علاوه بر این نقاط تحریک پذیری هستند که موجب آمادگی هر چه بیشتر خانم ها برای رابطه ی زناشویی می شوند.
لب ها یکی از مهم ترین نقاط حساس در بدن خانم ها شناخته می شوند. برای تحریک بیشتر همسر خود سعی کنید او را ببوسید. همچنین با زبان زدن و مکیدن او را آماده ی مراحل بعدی رابطه کنید. این عمل را حداقل به مدت 5 دقیقه ادامه دهید. در حین انجام این کار به همسر خود بگویید که چقدر او را دوست دارید و چقدر برای شما مهم است.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
یکی دیگر از نقاط حساس در بدن خانم ها که اهمیت بسیار زیادی در رابطه زناشویی دارد، گردن است. خوب است بدانید نقاط عصبی زیادی در گردن وجود دارد. همه ی خانم ها از بوسیدن گردنشان لذت می برند. برای اینکه رابطه ای لذت بخش داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از بوسیدن و مکیدن این نقاط غافل نشوید. همچنین برای اینکه احساس مثبتی به همسر خود منتقل کنید، گردن او را بو کنید و ببوسید. انجام این کار او را آماده ی برقراری رابطه کرده و احساس بسیار خوبی در او ایجاد می کند.
برای اینکه رابطه ی شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ضمن شناخت این نقاط حساس در بدن خانم ها باید نظر آن ها را بپرسید. زیرا این نقاط به صورت کلی هستند. اما اینکه همسر شما کدام رفتار خاص را بیشتر دوست دارد ممکن است متفاوت باشد. هر فرد نیاز و سلیقه ی خاصی دارد. سعی کنید از طریق واکنش ها و پرسیدن سوال، به سلیقه ی همسر خود دست پیدا کنید. همچنین سعی کنید از حضور یکدیگر لذت برده و هرگز خود یا همسرتان را مجبور به انجام رفتاری که دوست ندارید، نکنید.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
یکی دیگر از نقاط حساس در بدن خانم ها سینه ها است. سعی کنید در هنگام رابطه ی زناشویی سینه های فرد مقابل خود را به آرامی نوازش کنید. همچنین فشار آرام و مالش دادن می تواند تاثیرات شگفتی داشته باشد. برای اینکه همسر خود را بیشتر تحریک کنید، با انگشتان دست خود، خطوط دایره ای به دور هاله ی سینه بکشید. انجام این کار لذت بسیار زیادی برای او دارد. در ادامه می توانید با زبان زدن و مکیدن نوک سینه ها او را برای آغاز رابطه ی زناشویی آماده نمایید. سعی کنید نظر همسر خود را در مورد این رفتار خاص بپرسید که از کدام عمل بیشتر خوشش می آید.
سینه ها یکی از مهم ترین نقاط حساس در بدن خانم ها هستند. چرا که لذت تحریک نوک آن ها مانند تحریک نقطه ی کلیتوریس است. به همین دلیل با انجام این کار لذت بسیار زیادی به همسر خود خواهید داد. در سینه ها مخصوصا نوک آن ها عصب های بسیار زیادی وجود دارد. با تحریک این قسمت همسر شما آماده ی رابطه ی زناشویی می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که فشار ها و نوازش ها باید به آرامی صورت گیرد. هر گونه فشار ناگهانی و یا آسیب زدن به اندام همسرتان می تواند تاثیرات منفی برای ادامه ی رابطه داشته باشد.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
از جمله نقاط حساس در بدن خانم ها که قصد داریم برای شما ذکر کنیم، پهلو ها و شکم هستند. برای تحریک بیشتر با استفاده از انگشتان، به آرامی خطوطی از پهلو به سمت شکم همسر خود بکشید. پس از آن کم کم قسمت های ران ها و زیر شکم را لمس کرده و ببوسید. توجه داشته باشید ران ها یکی از مهم ترین قسمت ها هستند که بسیار تحریک پذیر می باشند. از بوسیدن این نقاط غافل نشوید. سعی کنید نقاط جدیدی از بدن همسر خود را کشف کنید. همچنین از او بپرسید لمس و بوسیدن کدام نقطه لذت بیشتری دارد.
زیرا نقاط حساس در بدن خانم ها یکسان هستند. اما هر فرد سلیقه ی خاصی دارد. سعی کنید به سلیقه ی همسر خود دست پیدا کنید. بدین صورت هر دوی شما لذت بیشتری از رابطه ی زناشویی خواهید برد. در این هنگام می توانید شکم همسر خود را ماساژ داده و با انگشتان دست خود نوار دایره ای به دور ناف او بکشید. با این کار احساس بسیار خوبی در او ایجاد خواهید کرد. همچنین می توانید این نقطه (ناف و اطراف آن) را ببوسید. یا با زبان زدن این قسمت را تحریک کنید.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
یکی دیگر از نقاط حساس در بدن خانم ها که از اهمیت خاصی برخوردار است، باسن می باشد. این نقطه دارای عصب های بسیاری بوده و تحریک پذیری بالایی دارد. برای اینکه همسر خود را به ارگاسم برسانید، باسن او را لمس کنید. همچنین این ناحیه را به آرامی نوازش دهید. در ادامه می توانید با استفاده از کف دست به آرامی در این قسمت ضربه بزنید. انجام این اقدامات برای خانم ها لذت بخش خواهد بود. همچنین می توانید این ناحیه را ببوسید.
سعی کنید از نوازش دادن و ماساژ دادن این نقطه از نقاط حساس در بدن خانم ها غافل نشوید. اگر می خواهید همسر خود را به اوج لذت برسانید، باید به خوبی این کار را انجام دهید. در هنگام نوازش می توانید به آرامی از این نقطه به سمت آلت تناسلی همسر خود رفته و این نقطه را لمس کنید. با تحریک این قسمت همسر خود را برای آغاز رابطه زناشویی آماده خواهید کرد. به شما پیشنهاد می کنیم در اولین رابطه ی زناشویی تمامی مراحل را به آرامی انجام داده و هرگز عجله نکنید. زیرا عجله کردن باعث می شود همسر شما آماده ی رابطه نشود. در این صورت لذتی نخواهد برد.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
از دیگر نقاط حساس در بدن خانم ها که باید به آن ها اشاره کنیم، داخل ران ها است. سعی کنید از قسمت داخل ران ها و پا های خود غافل نشوید. همچنین زانوی همسر خود را روی شانه های خود قرار دهید. زمانی که او را ماساژ می دهید، ببوسید. همچین با استفاده از دستان خود ساق پای او را به بالا و پایین ببرید. پیشنهاد می کنیم از ماساژ دادن کف پای خود با استفاده از روغن زیتون غفلت نکنید. انجام کار های گفته شده، علاوه بر اینکه خستگی را از او خارج می کند، احساس لذت بخشی در او ایجاد خواهد کرد.
برای اینکه با نقاط حساس در بدن خانم ها بیشتر آشنا شوید، نیاز به تمرین و تجربه دارید. نمی توانید این انتظار را داشته باشید که در اولین رابطه بهترین و باکیفیت ترین رابطه ی عمر خود را تجربه کنید. فقط سعی کنید از وجود یکدیگر لذت برده و کار هایی را که دوست دارید و برای شما خوشایند است، انجام دهید. برای تحریک بیشتر می توانید با استفاده از انگشتان، خطوطی در داخل ران و حتی نزدیک آلت تناسلی بکشید. این ناحیه عصب های فراوانی داشته و لذت بسیار زیادی برای همسرتان به همراه خواهد داشت.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی
این مرحله آخرین مرحله پیش نوازی قبل از دخول و رابطه جنسی است.
به علت حساسیت و لطیف بودن پوست واژن، یا با زبان این ناحیه را لمس کنید یا انگشت تان را با آب دهان خیس کنید.
ابتدا لبه های بیرونی واژن را به لمس کنید و سپس به آرامی به انگشت نواحی داخلی واژن را لمس کنید.
در حین این کار به عکس العمل همسرتان توجه کنید.
اگر همسرتان پاهایش را جمع (اصطلاحا تنگ) کرده بود و خودش را سفت گرفته بود نشانه این است که هنوز آماده دخول نیست و به ملاعبه بیشتری نیاز دارد (چه بسا در یکی دو رابطه اول فقط مرد آلتش را به ران ها و روی آلت زن بمالد تا زن کم کم آمادگی دخول را پیدا کند) .
وقتی که واژن زن کم کم خیس شد یعنی آمادگی دخول و رابطه جنسی را پیدا کرده است.
نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی

محصولات پیشنهادی (ویژه)

99 دیدگاه برای “آموزش شب اول عروسی (شب حجله) بدون سانسور + تصاویر”

  1. نقاط قوت
    • لذت از سکس
    نقاط ضعف
    • درد

    اگه کلیتوریس رو انقدر بچرخانی و ماساژ بدی تا از واژن یه مایعی خارج بشه درد کمتر میشه همسر من بیشتر اوقات با ماساژ کلیتورس و سینه کارش رو شروع میکنه
    به گفته همسرم اگه خانم ها در حین اشپزی یا در حال کاری باشن و خسته باشن به این کار بیشتر نیازمند میشن و بهتر لذت میبرن
    من تو شب اول عروسیم واقعا خسته بودم و شوهرم خیلی بهم کمک کرد تو این کار اینم بگم که سعی کنین تو حمتم سکس نکنین چون خیلی خطرناکه برای سکس از روش های مختلف استفاده کنید پوزیشن های مختلف استفاده کنین تا لذت ببرین

    • کاملا غلطه خانم ها برعکس اقایون اگر مشغله ذهنی داشته باشن خسته باشن لذت نمیبرن ولی اقایون تو اوج مشکلات و خستگی بهترین راه نجات براشون سکسه و سکس در حمام میتونه تنوع ایجاد کنه و سکس در اب از درد هم کم میکنه

  2. نقاط قوت
    • لذت سکس
    نقاط ضعف
    • درد داشتن

    سکس خیلی خوبه زن و شوهر رو به هم وابسته میکنه یه سوال داشتم اینکه ازدواج با پسرخاله مشکلی برای بچه دار شدن پیش میاد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *