چگونگی خرید کاندوم بزرگ کننده

اگر شما هم قصد خرید کاندوم بزرگ کننده آلت تناسلی را دارید، بهتر است اطلاعاتی کلی در این موضوع داشته باشید. با توجه به تحقیقات انجام شده مردان بسیار بیشتر از همسران خود به سایز آلت تناسلی خود فکر می کنند و نگران آن هستند، در حالی که بیشتر از ۵۰ درصد زنان از اندازه آلت شوهرشان راضی هستند و فقط ۱۵ درصد بانوان از آلت تناسلی همسرشان رضایت ندارند. هرچند بزرگ بودن آلت تناسلی آقایان لذت بیشتری به بانوان و حس بهتری به خود آن فرد می دهد.

خرید کاندوم بزرگ کننده و روند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

یکی از اطلاعاتی که بهتر است قبل از خرید کاندوم بزرگ کننده بدانید این است که بخش زیادی از فرآیند رشد آن در دوران بلوغ طی می شود. ولی تا دهه سوم زندگی یعنی حدود ۲۰ سالگی رشد ادامه پیدا می کند. بلوغ بین ۹ تا ۱۴ سالگی اتفاق می افتد و حدود ۵ سال ادامه دارد. به طول معمول بعد از ۱۸ الی ۹ سالگی سرعت رشد و افزایش طول یا قطر الت تناسلی کم هرچند این یک تقریب است.

خرید کاندوم بزرگ کننده

 آلت تناسلی و اندازه متوسط آن

اگر به دنبال خرید کاندوم بزرگ کننده هستید باید بدانید که اندازه آلت تناسلی به طور متوسط چقدر است. در حالت نعوظ قطر آلت تناسلی بین ۸.۹ تا ۹.۹ میلیمتر است. در حالت شل طول آلت تناسلی بین ۸۶ تا ۹۳ میلیمتر و در حالت نعوظ مابین ۱۳ الی ۱۴.۴ سانتی متر است.

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

در ادامه این مقاله روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی و خرید کاندوم بزرگ کننده گفته می شود. بسیاری از آقایان از اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و فکر می کنند آلتشان کوچک است. در حالی که با توجه به تحقیقات بیشتر افرادی که این افکار را دارند از سایز نرمال برخوردار هستند. معمولا مراجعه به متخصص اورولوژی ماهر نتیجه مثبتی برای افراد دارد. البته گاهی فرد برای افزایش اعتماد به نفس به روانشناس ارجاع می شود.

یکی از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی افزایش طول آن با طب سنتی است. البته قابل گفتن است که این روش در بیشتر مواقع تاثیر مثبتی نداشته است.

وزنه بزرگ کننده آلت تناسلی

قبل از اینکه خرید کاندوم بزرگ کننده را بررسی کنیم بهتر است بدانید که یکی از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از وزنه های بزرگ کننده آلت تناسلی است البته باید توجه داشته باشید که این درمان را باید تحت نظر پزشک انجام داد. چراکه استفاده بدون نظارت از آن می تواند عوارض جدی و جبران ناپذیری بر سلامتی شما بگذارد. این روش به صورت قرار گرفتن یک وزنه و چارچوب باز شونده است که بر روی آلت در حالت غیر از نعوظ قرار می گیرد.

خرید کاندوم بزرگ کننده چگونگی

خرید کاندوم بزرگ کننده

اما پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم بزرگ کننده است. این سایت پکیج فوق العاده قامت و استقامت (بزرگ کننده و سفت کننده آلت تناسلی) را در دسترس شما قرار داده است. این پکیج باعث بهبود بیماری زود انزالی و عدم نعوظ آقایان می شود و به طولانی تر شدن رابطه و لذت بیشتر خانم از رابطه زناشویی کمک می کند. محصولات پکیج قامت و استقامت (بزرگ کننده و سفت کننده آلت تناسلی) به گونه ای انتخاب شده اند که باعث افزایش حجم آلت تناسلی آقایان و سفت شدن و نعوظ آلت در حین رابطه می شود. این پکیج شامل ۴ محصول به شرح زیر است:

  • اسپری روغن خراطین حجم دهنده ۶۰ میل آرمان (حجم دهنده آلت تناسلی آقایان، درمان زود انزالی و عدم نعوظ ، دارای علامت استاندارد و مجوز از سازمان غذا و دارو)
  • ژل مشکی ایموشن : افزایش حجم و طول آلت آقایان (حاوی ال آرژنین با خاصیت حجم دهندگی برای آقایان، دارای مجوز از سازمان غذا و دارو)
  • کاندوم بزرگ کننده لارگو ایکس دریم (افزایش خون رسانی و نعوظ در آلت تناسلی، لوبریکنت LA، ماده موثر تاخیری، سفت کننده، لاتکس نازک) (بسته ۱۲ عددی)
  • کاندوم بزرگ کننده لارگو ناچ کدکس (فوق تاخیری و بزرگ کننده، لوبریکنت LA و Ni، رایحه بی نظیر گیاهان استوایی)

محصول پیشنهادی (ویژه)

پکیج قامت و استقامت (بزرگ کننده و سفت کننده آلت تناسلی)

عمل جراحی و بزرگ کردن آلت تناسلی

یکی دیگر از روش های افزایش سایز آلت تناسلی به غیر از خرید کاندوم بزرگ کننده عمل جراحی است. به این عمل فالو پلاستی یا پنو پلاستی می گویند. این عمل باعث افزایش سایز آلت در ابعاد طولی و عرضی می شود. برای افزایش طولی ربات هایی را می برند که باعث اتصال آلت به بدن می شود در نتیجه الت پایین تر آمده و بلندتر به نظر می رسد. برای افزایش قطر آلت تناسلی به آن چربی اضافه می کنند.

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

همانطور که اشاره شد پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم بزرگ کننده است. اما روش دیگری که باعث افزایش سایز شما می شود آمپول های هورمونی هستند که به این منظور تزریق می شود. بیشترین میزان افزایش سایت آلت تناسلی در سن های ۲ تا ۵ و ۱۵ تا ۱۷ اتفاق می افتد اگر قبل از ۲۰ سالگی کوچکی آلت یا همان میکروپنیس تشخیص داده شود آن فرد تحت درمان هورمونی قرار می گیرد. تزریق این آمپول به طور قطع زیر نظر متخصص باید انجام شود.

روش های خرید کاندوم بزرگ کننده

قرص، لوسیون و کرم های حجم دهنده آلت تناسلی

همانطور که میدانید به غیر از خرید کاندوم بزرگ کننده راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از محصولات کرم، لوسیون و قرص ها هستند. البته باید توجه داست نشانه های بالینی ای از تاثیر این موارد بر افزایش سایز مشاهده نشده. همچنین اگر اضافه وزن دارید، کم کردن مقداری وزن می تواند آلت را بزرگ تر نمایان کند. البته تاثیر تناسب اندام را نمی شود نادیده گرفت. داشتن اندام عضلانی اعتماد به نفس را در زمینه اندازه آلت خود بالا میبرد و باعث بزرگ تر دیده شدن آن می شود.

هرچند خرید کاندوم بزرگ کننده روش پیشنهادی ما می باشد اما باید بدانید هر چقدر خون بیشتر به طرف آلت تناسلی‌ شما جاری شود باعث بزرگ‌تر شدن آن می شود. البته برای زیاد شدن روند جریان خون به طرف آلت تناسلی می توانید تمرین‌های مخصوص و ورزش‌های این ناحیه را انجام دهید.. علاوه بر این مالش آلت تناسلی شما را از لحاظ ج-نسی تحریک کند و جریان خون بیشتری به طرف آلت تناسلی روانه می کند و باعث بزرگ‌تر به نظر امدن آن می شود.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
  • 10428 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.