راه های خرید ژل

در این مقاله چگونگی خرید ژل افزایش طول و حجم آلت تناسلی بررسی می شود. تجربه لذت در روابط زناشویی یکی از موهبت های این رابطه می باشد. سایز آلت تناسلی تاثیر زیادی در میزان این لذت دارد. همچنین سایز آلت تناسلی مردان تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس و در نتیجه عملکرد آنها دارد. اینها از عمده ترین علت هایی است که زوجین به خرید این محصول روی می آورند.

تعداد زیادی از مردان از قطر و طول آلت تناسلی خود ناراضی هستند. و این ناراضی بودن بر دیگر جنبه های زندگی آنها تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که طول و حجم آلت تناسلی قابل تغییر نمی باشد اما باید گفت که با توجه به افزایش علم پزشکی و رفع شدن بسیاری از این قبیل مشکلات تغییر سایز الت تناسلی ممکن شده است.

چگونگی خرید ژل
 

جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی

خرید ژل افزایش طول و حجم جلوتر بررسی می شود. یکی از راه های افزایش طول آلت تناسلی عمل جراحی است. در این عمل قسمتی از آلت که به داخل بدن و چسبیده به لگن است را بریده و باعث افزایش طول این قسمت از بدن می شود.

دستگاه وکیوم

برای خرید ژل با ما همراه باشید. دستگاه های پمپ . یا وکیوم مناسب اندام زناشویی با استفاده از لوله ای که آلت تناسلی در آن قرار میگیرد هوا را به بیرون پمپ کرده و باعث ایجاد مکش می شود. این مکش خون را به طرف اندام تناسلی روانه کرده و تورم و بزرگی الت را به همراه دارد. این دستگاه در درمان ناتوانی زناشویی هم استفاده می شوند. البته استفاده زیاد از این دستگاه باعث آسیب به بافت های این اندام می شود و نعوظ را ضعیف تر می کند.

خرید ژل
 

طب سنتی و اندازه آلت تناسلی

خرید ژل افزایش طول و حجم آلت بعد از این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در اغلب موارد روش طب سنتی اثر مثبتی نداشته و تنها جنبه تبلیغی دارد. چراکه محصولات گیاهی به مجوز سازمان غذا و دارو نیازی ندارند بنابراین در تبلیغات می توانند تحریف و بزرگ نمایی کرده و سود کلانی به دست آورند.

خرید ژل افزایش طول و حجم آلت تناسلی

برای خرید ژل افزایش طول و حجم آلت تناسلی این مقاله دنبال کنید. ایموشن از معتبر ترین برند های زناشویی در ایران است که تا به حال انواع مختلفی از ژل های مناسب روابط زناشویی را وارد بازار کرده است. یکی از محبوب ترین این ژل ها، ژل مشکی ایموشن است. این ژل نه تنها باعث افزایش حجم آلت تناسلی شده بلکه افزایش طول آلت زناشویی را در پی دارد. همچنین خواص ضد باکتریای این محصول بهداشت زناشویی روابط شما را افزایش می دهند.

پیشنهاد ما به شما  خرید ژل افزایش حجم و طول آلت آقایان Emotion confidence است. با خرید ژل کلفت کننده آلت تناسلی و استفاده منظم از آن تاثیر مثبت این ژل در افزایش قطر و طول آلت تناسلی تان را خواهید دید. این ژل دارای خاصیت حجم دهندگی برای آقایان می باشد و برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد.

با خرید ژل افزایش حجم و طول آلت آقایان ژل مشکی ایموشن می توانید تاثیر را روی آلت تناسلی خود احساس کنید. سایر ژل های فروشگاه روم به دیوار : خرید ژل بهداشتی بانوان، خرید ژل لوبریکانت، خرید ژل روان کننده، خرید ژل تاخیری ایموشن ، ژل لوبریکانت تحریک کننده بانوان، خرید ژل تقویت کلفت کننده آقایان، خرید ژل تقویت نعوظ آقایان…

محصول پیشنهادی (ویژه)

ژل افزایش حجم و طول آلت آقایان - ژل مشکی ایموشن

نحوه استفاده:

پس از خرید ژل افزایش طول و حجم آلت تناسلی باید نحوه استفاده درست آن را بدانید تا تاثیر این ژل را همانطور که گفته شد احساس کنید. این ژل را در مدت ۱۶ هفته ۳ بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ دهید و پس از آن آلت را شستشو دهید.

توجه داشته باشید که واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

نکته قابل توجه دیگر این است که از مصرف این ژل حین نزدیکی خودداری نمایید.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی اصالت محصول هستند.

تمامی محصولات فروشگاه روم به دیوار دارای نشان استاندارد و مجوز وزارت بهداشت هستند. فروشگاه روم به دیوار دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

خرید ژل
 

تزریق ژل به آلت تناسلی

خرید ژل افزایش طول و حجم تنها راه نبوده. یکی درگیر از راه های افزایش قطر آلت تناسلی تزریق ژل است. البته باید توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار از عوارض آن اطلاعات کامل را کسب کنید. انجام این روش به افرادی که وضعیت جسمانی نامناسبی دارند مانند مبتلا بودن به بیماری قلبی توصیه نمی شود.

همچنین باید دید واقع بینانه ای نسبت به تزریق ژل داشت و انتظار افزایش حجم بالاتر از حد متوسط باعث نا امیدی شما می شود. علاوه بر این اگر تحت آسیب و فشار روحی هستید برای انجام این روش دوباره فکر کنید.

وزنه بزرگ کننده اندام تناسلی

توجه داشته باشید که چنین درمانی نباید بدون مشورت و نظارت پزشک انجام شود. در این تکنیک وزنه و دستگاه کشش اندام تناسلی بر روی آلت در حالت غیر نعوظ قرار می گیرد. به گفته برخی از افراد بعد از استفاده از این دستگاه در شش ماه به تغییر یک الی دو سانتی متری رسیده اند.

خرید ژل و افزایش سایز
 

ورزش جلکینگ

این ورزش، ورزشی است که می توانید بعد از خرید ژل افزایش طول و حجم برای اثر بهتر محصول انجام دهید. در این تکنیک باید به طور متناوب و مکرر با استفاده از انگشت شست و اشاره آلت خود را که در حالت شل قرار دارد با کشش به حالت نعوظ درآرید. این ورزش با افزایش خون رسانی به بافت های اندام زناشویی شما به افزایش طول و حجم این اندام بیانجامد.

آمپول های هورمونی و افزایش سایز عضو تناسلی

بیشترین میزان رشد آلت تناسلی در سن ۲ تا ۵ سالگی و ۱۵ تا ۱۷ سالگی است. بعد از ۲۰ سالگی امکان رشد این عضو با تزریق هورمون وجود ندارد. بنابراین در صورت مشخص شدن این مشکل تا قبل از ۲۰ سالگی با درمان هورمونی می شود این مشکل را برطرف کرد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
  • 12123 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.