خرافات رابطه زناشویی

خرافات رابطه زناشویی در جهان

خرافات جزئی از زندگی همه مردم جهان است. به دین و کشور و نژاد و رنگ پوست هم ربطی ندارد. در همه کشورهای جهان عقاید خرافی درباره موضوعات مختلف وجود دارد که دانستن آنها جالب است. اما خرافات عجیب و غریبی که درباره رابطه زناشویی در کشورهای مختلف جهان وجود دارد جالب تر از سایر عقاید خرافی است.

خرافات عجیب روابط زناشویی در کشورهای مختلف

اگر آینه در اتاق خواب باشد، رابطه شوم و شیطانی می شود!

این خرافات رابطه زناشویی مربوط به کشور تایلند است. آن ها معتقدند وجود آینه در کنار تخت خواب باعث می شود که خودتان را هنگام برقراری رابطه زناشویی داخل آن ببینید. و این باعث می شود رابطه شما یک رابطه شوم و شیطانی شود!

 

اگر هنگام رابطه چشم از همسرتان بردارید تا ۷ سال نفرین می شوید!

این عقیده ی بسیاری از مردم آلمان است. آن ها به شدت معتقدند که غیر از زمان های پلک زدن، نباید هنگام رابطه جنسی چشم از همسر خود بردارید، تا رابطه زناشویی خوب و ماندگاری داشته باشید.

 

رابطه زناشویی بدن مرد را ضعیف و سست می کند

پزشکان سنتی چین معتقدند که زیاد شدن رابطه زناشویی، باعث به هم خوردن تعادل بین «یین» و «یانگ» (قطب های مخالف در فلسفه چینی های باستان) در مرد و ابتلای او به بیماری های مختلف جسمی می شود.

همچنین هندی ها نیز عقیده دارند رابطه جنسی زیاد در مردها باعث ضعف و سستی بدن می شود تا جایی که سومین علت مراجعه مردهای هندی به پزشک عمومی، شکایتی به نام «جیریان» است که شکایت های جسمی با منشاء رابطه جنسی است.

البته این باور کاملا هم خرافی نیست و بعضی نظریات علمی ثابت نشده هم بر آن گواهی می دهد. به همین دلیل بعضی ورزشکاران نیز قبل از مسابقه ها رابطه جنسی را کنار می گذارند تا توان بدنی شان تحلیل نرود!

البته این فرضیات هیچگاه ثابت نشده و طبق تحقیق محققان کانادایی هیچ گونه ارتباطی بین استقامت، قدرت و موفقیت در مسابقات ورزشی با انجام رابطه جنسی وجود ندارد.

هرچه رابطه جنسی بیشتر، باردهی محصولات کشاورزی بیشتر

کشاورزان آسیای مرکزی و شرق آسیا اعتقاد دارند رابطه زناشویی نوعی رابطه و مراقبه ی معنوی است. به اعتقاد آنها چون رابطه جنسی علت باروری جسمی انسان است می تواند با باروری زمین های کشاورزی و درختان نیز مرتبط باشد. آنها اعتقاد دارند هر چه روابط جنسی فرد بیشتر باشد کشاورزی او نیز پر بار تر و پر محصول تر خواهد بود.

اگر می خواهید مشکلات فرزندتان حل شود، در روزهای آفتابی رابطه جنسی داشته باشید!

کره ای ها باور دارند کودکانی که با مشکلات زیادی روبرو می شوند، علت آن روابط جنسی بین پدران و مادرانشان می باشد. آن ها معتقدند که برای برطرف شدن مشکلات کودکان دختر، باید در روزهای ابری و بارانی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد و برای کودکان پسر در روزهای آفتابی این کار را انجام داد.

کره ای ها معتقدند که برقراری رابطه جنسی در روزهای طوفانی شدید، باعث افزایش مشکلات کودک خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید که فرزندتان در آینده به یک انسان بدشانس و بدبخت تبدیل شود، بهتر است در همین روزها سکس کنید!

خرافات جنسی

 

رابطه زناشویی در روز جمعه باعث افزایش صمیمیت  و محبت زن و شوهر خواهد شد

برخی مردم شمال آفریقا و خاورمیانه اعتقاد دارند رابطه زناشویی در روز جمعه باعث افزایش صمیمیت و محبت زن و شوهر خواهد شد. در اغلب این کشورها جمعه روز تعطیل است. بعضی از افراد عقیده دارند که داشتن روابط زناشویی در چنین روزی حداقل در یکی از ساعات این ۲۴ ساعت می تواند باعث وابستگی زیاد این زن و شوهر به یکدیگر شود.

رابطه زناشویی باعث دور شدن از معنویات می شود

برخی مسیحیان کاتولیک اروپا نگرش های منفی به رابطه جنسی دارند و معتقدند توجه زیاد به رابطه زناشویی به معنی مادی بودن و دور شدن از معنویات است. برخی هم به طور کلی رابطه جنسی را برای خود منع کرده اند.

عشق با رابطه زناشویی در تقابل است

یک نگرش منفی دیگر که ربطی به کشور خاصی ندارد این است که عشق با رابطه زناشویی در تضاد است و هر گاه دو عاشق همدیگر را لمس کنند و رابطه جنسی داشته باشند عشقشان نابود می شود و کم کم عشق بین شان از بین می رود. برخی نیز فکر می کنند اهمیت دادن به رابطه جنسی سبب از بین رفتن عشق می شود و نگاه جنسی همسر به آنها یعنی عشقی بینشان نیست.

اگر در روز رابطه جنسی داشته باشید ، احتمالاً فرزند شما زال خواهد شد

بعضی از مردم در جنوب آفریقا عقیده دارند که زمان انجام رابطه های زناشویی می تواند روی سلامت نوزاد موثر باشد. آن ها دوقلو ها را نماد بدشانسی و سه قلوها را نماد بدبختی بیشتر می دانند. همچنین از فرزندان زال نیز بسیار واهمه دارند. تنها راه ممکن برای جلوگیری از به دنیا آمدن فرزندان زال را جلوگیری و دوری از رابطه زناشویی در هنگام روز می دانند.

اگر قبل از مسابقه یا جنگ رابطه جنسی داشته باشید، باعث می شود که شکست بخورید!

بسیاری از مردم دنیا عقیده دارند که شب قبل از جنگ یا مسابقه ای نباید رابطه جنسی برقرار کرد. هرکس که این کار را بکند، قطعاً در جنگ شکست خواهد خورد . این عقیده در بسیاری از فرهنگ ها وجود دارد و در کشورهایی که در ورزش سرآمد هستند، رایج است. بسیاری از مربیان، بازیکنان خود را از انجام رابطه جنسی قبل از مسابقه منع می کنند.

قبل از شکار لاک پشت یا یک خرس روابط زناشویی نداشته باشید

شکارچیان اروپایی معتقدند که هنگام تصمیم گیری برای شکار خرس یا لاک پشت، هرگز نباید رابطه زناشویی برقرار کرد زیرا باعث می شود که در این کار موفق نشوید.

 

اینها بخشی از خرافات رابطه زناشویی در جهان هستند. شما چه خرافات دیگری درباره رابطه جنسی شنیده اید؟

برای مشاهده سایر مقالات سایت روم به دیوار درباره مسائل جنسی و زناشویی و یادگیری رازهای روابط جنسی و پوزیشن های زناشویی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *