خرید کاندوم

خرید کاندوم و انواع آن

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید؟ آیا در انتخاب نوع آن دچار شک و تردید شده اید؟ دلیل این تردید این است که امروزه تنوع گسترده ای از کاندوم ها در بازار وجود دارند. همچنین احتمالا با انواع گوناگون آن آشنایی کاملی ندارید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف از این ابزار آشنا سازیم. با دانستن این مطلب دیگر دچار تردید نخواهید شد و می توانید انتخاب مطمئن تری داشته باشید. همانطور که میدانید هر نوعی از کاندوم برای مصرف خاصی و افراد خاصی تهیه شده است. به همین دلیل آشنایی با کاربرد هر کدام از آنها برای شمایی که قصد استفاده از آن را دارید، لازم و ضروری است. خوب است بدانید تمامی کاندوم های موجود در بازار در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • ساده
  • خاردار
  • طعم دار
  • تاخیری
  • لاتکس
  • پلی یورتان
  • فضایی

خرید کاندوم ساده

اگر به دنبال خرید کاندوم باشید، حتما مدل های ساده به چشمتان خورده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، ساده بوده و هیچ ویژگی خاصی ندارد. به همین دلیل تاثیر خاصی بر افزایش لذت و کیفیت رابطه ی زناشویی شما نخواهد داشت. کاربرد این نوع از کاندوم ها صرفا برای جلوگیری از بارداری و پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی می باشد.

آشنایی با انواع کاندوم

خرید کاندوم خاردار

افرادی که به دنبال خرید کاندوم هستند، باید فرق کاندوم های ساده از خاردار را بدانند. این نوع از کاندوم ها بیشتر برای افزایش لذت در رابطه مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل آن این است که روی آن خارها یا برآمدگی هایی وجود دارد که موجب تحریک بیشتر خانم ها می شود. برخی از مدل های کاندوم های خاردار برای افزایش لذت مردان ساخته شده است. به طوریکه در درون آن ها خار هایی برای تحریک مردان و افزایش لذت طراحی شده است.

خرید کاندوم خاردار

اگر به دنبال خرید کاندوم از نوع خاردار هستید، ما به شما کاندوم خار درشت کاپوت را پیشنهاد می کنیم. این ابزار خار های درشتی داشته و دقیقا نقطه ی جی را تحریک می کند. همچنین خار های آن نه آنقدر درشت است که به اندام بانوان آسیب برساند و نه آنقدر ریز است که محسوس نباشد. خار های آن بسیار نرم و لذت بخش بوده و رابطه ای ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید و مشاهده می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم خار درشت کاپوت
ویژگی محصول:
  • خاردار
  • لوبریکنت
تومان ۹۲,۰۰۰
مشاهده محصول

کاندوم های طعم دار

نوع دیگری از این ابزار که در هنگام خرید کاندوم ممکن است دیده باشید، مدل های طعم دار است. این مدل ها رایحه ی بسیار مطلوبی داشته و بسیار جذاب و دلپذیر ساخته شده اند. به طور معمول طعم های این محصولات شامل موزی، نعنایی، لیمویی، پرتقالی، توت فرنگی و غیره می باشند. کاربرد اساسی این محصولات بیشتر در سکس دهانی می باشد. به طور معمول رنگی که در این کاندوم ها به کار رفته است، با طعم آن همخوانی دارد.

خرید کاندوم های تاخیری

خرید کاندوم از نوع تاخیری برای افرادی مناسب است که به دنبال طولانی تر کردن روابط خود باشند. کاربرد اصلی این نوع از کاندوم به این صورت است که انزال در آقایان را برای مدتی به تاخیر می اندازد. دلیل آن هم وجود ماده است که مانند بی حسی عمل کرده و برای مدتی انزال را به عقب می اندازد. البته افرادی که دچار زودانزالی هستند بهتر است با پزشک خود مشورت کنند. این افراد نباید در مصرف این مدل از کاندوم ها افراط کنند.

خرید کاندوم و آشنایی با انواع آن

خرید کاندوم های لاتکس

در هنگام خرید کاندوم احتمالا نام لاتکس به گوش شما خورده است. خوب است بدانید این نوع از کاندوم ها پرمصرف ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار هستند. این مدل از کاندوم ها یک ابزار مناسب برای پیشگیری از بروز بیماری های مقاربتی و بارداری می باشد. این محصولات قیمت بسیار مناسبی داشته و به راحتی در دسترس افراد قرار می گیرند. علاوه بر این مقاومت و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند.

خرید کاندوم فضایی

کاندوم های پلی یورتان

خرید کاندوم از نوع پلی یورتان نیز یکی از روش های پیشگیری از بیماری های نزدیکی است. این نوع از محصولات بهداشتی فوق العاده نازک بوده و لذت بسیار زیادی در رابطه ایجاد می کند. زیرا در هنگام استفاده از این نوع کاندوم تماس و گرمای بیشتری در طرفین ایجاد می شود. از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول این است که هیچگونه حساسیت و آلرژی در بدن ایجاد نخواهد کرد. البته این کاندوم ها همه جا در دسترس افراد قرار نمی گیرند. اما شما می توانید در سایت ما این محصول را سفارش دهید.

خرید انواع کاندوم

خرید کاندوم فضایی

در هنگام خرید کاندوم باید مدل فضایی هم به گوشتان آشنا باشد. این محصول تقریبا جدید بوده و چند سالی است به بازار عرضه شده است. کارایی این محصول برای افزایش لذت جنسی در خانم ها می باشد. زیرا کاندوم های فضایی واژن خانم ها را تا حد زیادی تحریک کرده و حتی از بروز بیماری های مقاربتی و بارداری پیشگیری می کنند. این مدل از محصولات انواع مختلفی دارند که باید با آن ها آشنا باشید:

  • کاندوم فضایی دکمه دار
  • چرخشی
  • طوق دار
  • مدل فضایی شمشیری
  • اره ماهی

یکی دیگر از خصوصیات مدل فضایی این است که سایز اندام جنسی مردان را افزایش می دهد. از این جهت سبب افزایش لذت آن ها می شود. این محصول به تحریک نقطه ی جی می پردازد و باعث می شود خانم ها به ارگاسم برسند. در سایت ما انواع مدل های فضایی وجود دارد که می توانید مشاهده کنید.

کاندوم و خرید آن

خرید کاندوم

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل های مختلفی که در این سایت وجود دارد دیدن کنید. این مدل ها برای افراد مختلف طراحی شده است. شما می توانید تنوع گسترده ای از انواع کاندوم ها را در سایت روم به دیوار مشاهده نمایید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی محصولات موجود در سایت از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده اند. به گونه ای که پس از استفاده نیاز جنسی شما را رفع خواهند کرد. همچنین لذت بیشتری را در رابطه ی زناشویی شما برقرار می کنند. برای مشاهده و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
  • 9406 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.