خرید کاندوم نازک

مزایا و معایب خرید کاندوم نازک چیست؟

آیا تا به حال شده به فکر خرید کاندوم نازک باشید؟ آیا می دانید این محصول چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ برای دانستن به جواب این پرسش ها با ما همراه باشید. پیش از هر چیز اجازه دهید تریفی از این محصول ارائه دهیم. انواع کاندوم هایی که در نوع نازک در بازار هستند، به طور کلی جنس آن ها لاتکس است. و نازک تر از بقیه کاندوم ها می باشند. برای برخی از افراد استفاده از کاندوم های معمولی لذت جنسی را محدود می کند. اما در مورد کاندوم های نازک اینطور نیست. این محصولات این موضوع را جبران می کنند. به عبارت دیگر میزان لذت جنسی در هنگام استفاده از این نوع کاندوم ها، بیشتر از سایر موارد است.

ضخامت کاندوم نازک چقدر است؟

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم نازک هستید، با ما همراه باشید. باید بدانید که در حال حاضر بیشترین میزان ضخامت کاندوم های عادی در سطح ۰.۱۰ میلی متر قرار گرفته است. همچنین پایین ترین نوع ان ۰.۰۸ میلی متر است. از طرف دیگر کاندوم های نازک در بیشترین سطح ضخامت خود ۰.۰۴ میلی متر و در بعضی از موارد حتی ۰.۰۲ میلی متر نیز ضخامت دارند. جالب است بدانید این میزان ضخامت به اندازه ی یک تار مورد بدن انسان است.  در ادامه به سایر ویژگی های این محصول می پردازیم.

خرید کاندوم نازک و آشنایی با مزایای آن

خرید کاندوم نازک و میزان امنیت آن ها

زمانی که شما برای خرید کاندوم نازک اقدام می کنید، حتما این سوال برایتان پیش می آید که میزان ایمنی این محصول چقدر است؟ لازم به ذکر است که این محصولات در دهه ی ۱۹۹۰ به بازار عرضه شد. همچنین اگر شما به درستی از آن استفاده کنید، هیچ تفاوتی با سایر کاندوم ها ندارد. به عبارت دیگر هدف از تولید این محصولات برای افزایش لذت جنسی بین افراد بوده است. و ارتباطی با میزان ایمنی در هنگام رابطه ندارد. با این وجود استفاده از این نوع کاندوم ها هنوز بین مردم جا نیفتاده است. زیرا برخی هنوز فکر می کنند این محصولات ایمن نیستند.

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم نازک هستید اما به ایمن بودن یا نبودن آن شک دارید، باید به شما اطمینان دهیم این محصولات از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با کاندوم های معمولی ندارد. در واقع این تصور غلط نسبت به کاندوم های نازک کاملا اشتباه است. این محصولات برای افزایش لذت بیشتر تولید شده و به بازار عرضه شده اند. و تحت آزمایش قرار گرفته و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت هستند. به همین دلیل کاملا ایمن بوده و هیچگونه مشکلی ندارند.

خرید کاندوم نازک و مزایا و معایب آن

مهم ترین مزایای خرید کاندوم نازک چیست؟

آیا می دانید چرا باید به سراغ خرید کاندوم نازک رفت؟ همچنین مهمترین مزایای استفاده از آن چیست؟ استفاده از این محصول لذت فوق العاده زیادی در هنگام رابطه به همراه دارد. به طوریک شما احساس نمی کنید در حال استفاده از کاندوم هستید. همچنین احتمال پاره شدن آن کاملا پایین است. بر خلاف تصور عمومی اگر به درستی از این محصولات استفاده شود، امکان پارگی در آن وجود ندارد. از مزیت دیگر این محصول این است که ابزار پیشگیری از بارداری محسوب شده و از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند. همچنین از انتقال بیماری های عفونی جلوگیری می کند.

خرید کاندوم نازک و آشنایی با معایب آن

از دیگر مزایای خرید کاندوم نازک این است که به راحتی با سایر کاندوم ها ترکیب می شود. همچنین در سایز بندی های مختلف بوده و تنوع بالایی دارد. به طوریکه شما می توانید با توجه به سایز بدن خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این محصولات کاملا در دسترس بوده و در همه ی فروشگاه ها و داروخانه ها یافت می شوند. همچنین شفاف هستند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این محصول این است که دارای لوبریکانت بوده و رابطه ای لذت بخش برای شما فراهم می کند. به عبارت دیگر در هنگام استفاده از این محصول هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

چه نوع کاندوم نازکی را خریداری کنم؟

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم نازک هستید، پیشنهاد می کنیم کاندوم نازک کلاسیک آلوئه ورا ناچ کدکس را خریداری کنید. این محصول صد در صد طبیعی بوده و علاوه بر نازک بودن، نرمی خاصی دارد. در هنگام استفاده از این محصول متوجه وجود یا عدم وجود کاندوم نخواهید شد. همچنین با دارا بودن لاتکس و لوبریکانت رابطه ی شما را لذت بخش تر و به یاد ماندنی تر می کند. از دیگر خصوصیات این محصول این است که با رایحه ی آلوورا تولید شده و کاملا طبیعی است. رایحه ی مطبوعی که این محصول دارد، لذتی وصف نشدنی برای شما فراهم می کند. شما می توانید این محصول فوق العاده را با قیمت بسیار مناسب از ما خریداری کنید. برای مشاهده یا خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم نازک کلاسیک آلوئه ورا ناچ کدکس

معایب خرید کاندوم نازک چیست؟

در هنگام خرید کاندوم نازک باید این نکات را بدانید. لازم به ذکر است که این محصول هم مانند هر محصول دیگری در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی نیز دارد. که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم. این کاندوم ها تحریک پذیری بین زن و مرد را کاهش می دهند. زیرا به صورت طبیعی درست شده اند و در هنگام استفاده متوجه وجود آنها نخواهید شد. همچنین میزان شهوت را در هنگام رابطه کاهش می دهد. استفاده از این نوع کاندوم ها موجب حساسیت برخی از خانم ها و آقایان به لاتکس می شود.

خرید کاندوم نازک و آشنایی با ویژگی های آن

 همچنین برخی از مردان در هنگام خرید کاندوم نازک و استفاده از این محصول قادر به کنترل نعوظ خود نمی باشند. به طور کلی باید در مورد این محصول بدانید مهم ترین مزیت آن این است که لذت جنسی را افزایش داده و رابطه را طبیعی تر و در عین حال جذاب تر می کند. استفاده از این محصول برای افرادی مناسب است که از کاندوم ها معمولی دوری می کنند. و در واقع کاندوم را یک مانع برای لذت جنسی خود می دانند. این نوع کاندوم ها چنین حسی را به شما نخواهد داد.

اگر شما هم قصد خرید کاندوم نازک را دارید، پیشنهاد می کنیم از محصولات موجود در سایت روم به دیوار دیدن کنید. در این سایت انواع کاندوم ها مختلف وجود دارد. برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید.


  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
  • 9445 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.