رسیدن به ارگاسم در آقایان و خانم ها

تفاوت رسیدن به ارگاسم در آقایان و خانم ها چیست؟

آیا می دانید تفاوت رسیدن به ارگاسم در بین خانم ها و آقایان به چه میزان است؟ جالب است بدانید این موضوع در خانم ها و آقایان به طور شگفت انگیزی متفاوت است. در هر دو اثرات مشابهی در مغز ایجاد می شود. همچنین هورمون های یکسانی در خانم ها و آقایان آزاد می شود. اما برخی تفاوت ها در این بین وجود دارد که ممکن است منجر به مشکلاتی شود. در این مقاله می خواهیم تفاوت های اساسی را بررسی کنیم. در ادامه راهکار هایی بسیار عالی برای رفع مشکلات ناشی از آن برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

رسیدن به ارگاسم در زوجین و تفاوت های آن ها

مدت زمان رسیدن به ارگاسم

یکی از مهمترین و شاید اساسی ترین تفاوتی که در بین آقایان و خانم ها در خصوص رسیدن به ارگاسم وجود دارد، زمان اوج لذت جنسی می باشد. از نظر زمانی حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد تا خانم ها به اوج لذت جنسی برسند. این در حالی است که مردان در مدت ۷ الی ۱۴ دقیقه به این مرحله خواهند رسید. در صورتی که آقایان به طور مستقیم نزدیکی داشته باشند، ممکن است زمان ارگاسم آن ها به کمتر از ۵ دقیقه هم برسد. تعداد زیادی از زوجین از این موضوع رنج می برند. زیرا به طور معمول آقایان زودتر از خانم ها به ارگاسم می رسند. این موضوع می تواند منجر به مشکلاتی در آن ها شود.

رسیدن به ارگاسم

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع مشکل در رسیدن به ارگاسم و همزمانی لذت جنسی، از حلقه ی ویبراتور مردانه استفاده کنید. این حلقه نقطه ی جی و کلیتوریس در خانم ها را تحریک می کند. همچنین سرعت ارگاسم در خانم ها را بالاتر می برد. از مهمترین فواید استفاده از این حلقه این است که می توان به همراه کاندوم از آن استفاده کرد. این حلقه به خصوص برای زوج های جوان که به تازگی ازدواج کرده اند بسیار مفید است. برای تهیه ی این حلقه می توانید از همین سایت آن را خریداری کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

حلقه ویبراتور مردانه
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • سفت کننده
  • فضایی
  • ویژه بانوان

انزال در خانم ها و آقایان

علاوه بر رسیدن به ارگاسم تفاوت دیگری که در خانم ها و آقایان وجود دارد موضوع انزال می باشد. ارگاسم در آقایان به همراه مایع منی همراه است. این مایع رنگ روشنی داشته و از اسپرم ساخته شده است. اما در مورد خانم ها تفاوت های زیادی وجود دارد. جالب است بدانید در حدود ۱۰ تا ۵۴ درصد از خانم ها پس از رسیدن به اوج لذت جنسی، انزال مایع سفید رنگ را دارند. این در حالی است که بسیاری از خانم ها این مسئله را تجربه نمی کنند. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد و ارتباطی به سلامتی ندارد.

تفاوت های رسیدن به ارگاسم

تعداد دیگری از مردان در هنگام رسیدن به ارگاسم انزال را تجربه نمی کنند. به عبارت دیگر مایع منی از آلت آنها خارج نمی شود. این دسته از آقایان ارگاسم خشک را تجربه می کنند. که این موضوع می تواند در بین افراد سالم و یا در افرادی که بیماری ها و مشکلات مثانه ای دارند ایجاد شود. همچنین ممکن است در برخی از افراد که پروستات آن ها برداشته شده است، ایجاد شود. به همین دلیل باید از طریق پزشک بررسی های لازم صورت گیرد.

تحریک شنیداری در خانم ها

مطالعات نشان داده است که رسیدن به ارگاسم در خانم ها زمانی صورت می گیرد که آن ها احساس آسایش و راحتی داشته باشند. ضمنا اگر خانم ها رابطه ی جنسی بیشتری داشته باشند، ارگاسم بیشتر در آن ها ایجاد نمی شود. اما عوامل دیگری در این زمینه نقش دارند. به عنوان مثال اگر آقایان در حین رابطه با همسرشان صحبت کنند و از تحریک شنیداری استفاده کنند، خانم ها زوتر به اوج لذت جنسی میرسند. همچنین اگر اعتماد به نفس خانم ها و احساس آن ها از اندامشان مثبت باشد، خیلی زودتر به ارگاسم خواهند رسید.

رسیدن به ارگاسم چه تفاوت هایی در خانم ها و آقایان دارد؟

 برای رسیدن به ارگاسم در خانم ها همواره به آقایان پیشنهاد می کنیم در هنگام برقراری رابطه ی جنسی با همسرشان گفت و گوی عاشقانه داشته باشند. همچنین از اندام و زیبایی آن ها تعریف کنند. اما باید بدانید خانم ها سختی های بیشتری نسبت به آقایان می کشند تا به اوج لذت جنسی برسند. به همین دلیل خانم ها نقش بیشتری در این رابطه ایفا می کنند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته زمانی که مردان به نقطه ی اوج لذت جنسی رسیده اند، زنان در حدود ۶۹ درصد از آن را تجربه می کنند. برای همین باید از مهارت هایی استفاده کنید که این میزان و اختلاف به حداقل خود برسد. در این صورت هر یک از زوجین لذت و شور بیشتری برای رابطه خواهند داشت.

تحریک مغزی در آقایان و خانم ها

رسیدن به ارگاسم در هر یک از افراد با تحریک مغزی همراه است. تحریک مغزی از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد. بخش های مختلف مغز تصاویر اسکن شده ی جنسی را نشان خواهد داد. جالب است بدانید در عین تفاوت های مختلفی که در آقایان و خانم ها وجود دارد، تحریک مغزی در هر دو جنس به صورت مشابه و یکسانی صورت می گیرد. قسمتی از مغز استخوان مخچه که در در امور ناخودآگاه ما دخالت دارد، در هنگام رسیدن به اوج لذت جنسی فعال می شود. این قسمت از مغز تحریک احساسی را از اندام ها دریافت می کند. همچنین قسمتی از مغز به نام قشر مغزی در هنگام رسیدن به اوج لذت جنسی متوقف می شود.

رسیدن به ارگاسم در رابطه ی جنسی

زن و مرد تفاوت های مختلفی در رسیدن به ارگاسم دارند. این تفاوت ها از ساختار و تفاوت این دو جنس ناشی می شود. برای اینکه در زمان رابطه ی جنسی هر دو لذت ببرند، می بایست اختلاف در اوج لذت جنسی را به حداقل خود رساند. شما می توانید محصولات مختلفی را در سایت ما مشاهده و خریداری کنید. تمامی این محصولات کیفیت بالایی داشته و با ارزان ترین قیمت به دست شما خواهد رسید. در این سایت انواع پکیج ها و پیشنهادات روز به شما معرفی می شود که با توجه به نیاز می توانید از هر ی استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات و مقالات مفید سایت ما دیدن کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
  • 52347 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.