ترمیم پرده بکارت

نکاتی مهم درباره پرده بکارت

همانطور که میدانید پرده بکارت برای سالم ماندن و … نیازمند مراقب است و باید در برابر کوچکترین مشکلات مورد محافظت قرار بگیرد. چنانچه دچار پارگی شود از این رو شاهد خونریزی خواهید بود که مقدار خونریزی در انواع پرده بکارت متفاوت و متنوع می باشد.

زمانی که پرده بکارت دچار پارگی می شود به چندین تکه تقسیم می شود که از یکدیگر کاملا متمایز هستند.
این قسمت ها دیگر قابل اتصال به هم نیستند و چنانچه با استفاده از ترمیم پرده بکارت به هم وصل شوند از این رو جای بخیه و جوش خوردن آن به راحتی قابل رویت می باشد.

خون دوره قاعدگی با خون پارگی پرده بکارت دارای تفاوت نمی باشد و تنها در مقدار خونریزی ممکن است اختلاف داشته باشند.
یعنی در واقع به گونه ای است که خون ناشی از قاعدگی بسیار زیاد است و برعکس خونی که ناشی از پارگی پرده بکارت است ممکن است از چندین قطره تا اندازه یک نوار بهداشتی باشد. البته در پاره ای از موارد نیز ممکن است اصلا خونی مشاهده نشود.

به طور کلی هر نوع آسیب و صدمه ای که به هر قسمت از بدن وارد می شود ممکن است موجب درد زیادی در فرد شود و با سوزش و .. همراه باشد و باید دانست که پاره شدن پرده بکارت نیز از این قاعده و قانون خارج نمی باشد و با پاره شدن آن ممکن است فرد درد بسیار زیادی را متحمل شود.

لازم است قبل ازدواج از پرده و نوع آن آگاهی حاصل شود چرا که این شناخت و آگاهی منجر به درد کمتر می شود.

در این زمینه مقاله انواع پرده بکارت همراه با عکس را مطالعه کنید.

ترمیم پرده بکارت

گاهی خانم ها به صورت اتفاقی و ناخودآگاه و گاهی نیز آگاهانه متوجه پارگی پرده بکارت می شوند که در مواقعی این امر برای آنها پدیده ای نامطلوب است و باعث آزار روحی آنها می شود.
یکی از راه هایی که برای درمان و بازسازی آن وجود دارد این است که افراد به ترمیم پرده بکارت اقدام کنند.
ترمیم پرده بکارت یکی از کارهایی است که امروزه گسترش زیادی پیدا کرده و برای این کار افراد با محدودیت های پزشکی همراه هستند چرا که این کار غیر قانونی است و در نزد همگان به آسانی میسر نمی باشد.

لازم به ذکر است که ترمیم پرده بکارت خود دارای انواعی می باشد و به روش های مختلفی صورت می گیرد اما یکی از معایب این عمل آن است که پس از ترمیم آثاری از این بازسازی به چشم میخورد.
یکی از روش های ترمیم پرده بکارت alloplant است که روش موقتی است و یک هفته قبل از ازدواج و مقاربت صورت می گیرد.

یکی دیگر از روش های ترمیم پرده بکارت روش stid است که در واقع به عنوان مدرن ترین روش شناخته شده است و در این روش است که پزشک با استفاده از بخیه لبه های پاره شده و تفکیک شده پرده را به یکدیگر متصل می کند و شکل پرده بکارت را به طور کلی تغییر می دهد.

یکی دیگر از روش های ترمیم پرده بکارت که به عنوان یک روش دروغین و مصنوعی شناخته شده است کپسول های ترمیم هستند که درون آنها مواد قرمز رنگی قرار گرفته است که شباهت بسیار زیادی به خون دارد.

ترمیم پرده بکارت

عوارض ترمیم پرده بکارت

افراد چنانچه به دنبال راه درمانی برای پارگی پرده بکارت خود هستند می توانند با تکیه بر این روش ها به ترمیم پرده بکارت خود اقدام نمایند اما نکته قابل توجه این است که ترمیم پرده بکارت با عوارض زیادی همراه است که در پاره ای از موارد برای فرد آزار دهنده می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • درد پس از جراحی: یکی از مهم ترین و شایع ترین عوارض پس از عمل و ترمیم پرده بکارت این است که افراد به مدت دو یا سه روز درد زیادی را متحمل می شوند که همراه با کبودی زخم، سوزش و خارش و … می باشد.
  • سرگیجه و حالت تهوع: یکی از عادی ترین عارضه های ترمیم پرده بکارت است که علت آن نیز استفاده از داروهای بیهوشی و آرام بخش بوده است.
  • خونریزی غیر طبیعی: چنانچه فرد پس از ترمیم پرده بکارت به صورت مستمر و طولانی پیاده روی کند از این رو با خونریزی همراه است بنابراین توصیه می شود که افراد در این زمان استراحت کافی داشته باشند.
  • ترشحات غیر طبیعی: پس از جراحی استفاده از داروهایی همچون آنتی بیوتیک و داروی ضد قارچ به شدت توصیه می شود.
  • عفونت و التهاب: یکی از عوارض پس از ترمیم پرده بکارت عفونت است که این منطقه بیشتر از سایر قسمت ها در معرض آلودگی قرار می گیرد از این رو با عفونت و التهاب همراه می باشد.

نکته: برای اینکه این عمل با موفقیت همراه باشد لازم است که فرد به تمامی این موارد اهتمام ویژه ای داشته باشد.

پیشنهاد مقاله: پاره شدن پرده بکارت به همراه دلایل و علائم آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *