کاهش تمایلات جنسی خانم ها و دلایل آن

دلایل کاهش میل جنسی خانم ها چیست؟

آیا میدانید دلایلی که موجب کاهش میل جنسی خانم ها می شود چیست و چگونه می توان آن را رفع کرد؟ خوب است بدانید به طور طبیعی در طول سال های مختلف در زندگی میل جنسی بانوان تغییر می کند. به طور مثال عواملی مانند بارداری، بیماری های مختلف و یائسگی تاثیر مستقیمی بر این موضوع دارد. همچنین بعضی از دارو هایی که به منظور درمان اختلالات روانی مورد استفاده قرار می گیرد، بر میل جنسی خانم ها تاثیر گذاشته و عموما باعث کاهش آن می شود. این مسئله به اندازه ای اهمیت دارد که هرگز نباید آن را ساده و کم اهمیت پنداشت.

کاهش تمایلات جنسی خانم ها

کاهش میل جنسی در خانم ها می تواند به بروز بیماری بیش فعالی جنسی و حتی هیپواکو منجر شود. به همین دلیل اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید که میل جنسی شما نسبت به گذشته کمتر شده است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم تمام دلایلی که موجب این مسئله می شود را بررسی کنیم.

کاهش میل جنسی خانم ها و دلایل جسمی

برخی از مشکلات و مسائل جسمی می تواند موجب کاهش میل جنسی خانم ها شود. بسیاری از بیماری ها و تغییرات جسمی و حتی مصرف یک سری از دارو ها می تواند موجب بروز این مشکل شود. به عنوان مثال نزدیکی دردناک در هنگام رابطه زناشویی و حتی ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند موجب کاهش تمایلات جنسی بانوان شود. همچنین برخی از بیماری های غیر جنسی می تواند به صورت غیر مستقیم بر این موضوع تاثیر بگذارد. به عنوان مثال بیماری هایی مانند آرتریت، دیابت، سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی، فشار خون بسیار بالا، بیماری عروق کرونر و بیماری های عصبی در دراز مدت باعث بروز این مشکل می شود.

کاهش میل جنسی خانم ها
 

عواملی دیگری مانند بی اختیاری ادرار، اضافه وزن و یا چاقی نیز موجب کاهش میل جنسی خانم ها شود. علاوه بر این مصرف دارو های ضد افسردگی، اختلالات افسردگی و مشکلاتی مانند اضطراب، کم شدن رسیدن جریان خون به داخل واژن و داخل رحم نیز می تواند موجب بروز این مشکلات شود. علاوه بر این ولوودینیا نیز می تواند باعث کم شدن میل جنسی بانوان شود. اگر میزان تستوسترون در خون پایین باشد نیز مشکلاتی در افراد بوجود می آورد. یکی دیگر از مشکلاتی که باعث کم شدن تمایل جنسی در بانوان می شود، آسیب دیدن رگ های خونی می باشد.

سبک زندگی غیر صحیح و عمل جراحی

یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش میل جنسی خانم ها می شود، سبک زندگی ناسالم است. مصرف الکل و سیگار باعث بروز این مسئله در خانم ها می شود. علاوه بر این موضوع، هر نوع عمل جراحی که به سینه و یا دستگاه تناسلی می تواند به صورت غیر مستقیم باعث کاهش میل جنسی در بانوان شود.

کاهش میل جنسی در خانم ها

خستگی ، یائسگی و کاهش میل جنسی خانم ها

یکی دیگر از مهم ترین دلایل کاهش میل جنسی خانم ها خستگی و کوفتگی است. به طور مثال خستگی که به دلیل بیماری و یا بعد از عمل جراحی باشد، باعث کم شدن میل خانم ها می شود. یکی دیگر از دلایل این مسئله تغییر در میزان هورمون ها می باشد. تغییرات هورمونی می تواند به دلایل مختلفی مانند بارداری، یائسگی و حتی شیردهی رخ دهد. به عنوان مثال سطح استروژن همزمان با شروع دوره های یائسگی کمتر می شود. و همین موضوع باعث کم شدن میل جنسی و خشکی سطح واژن می شود. به همین دلیل ممک ناست این افراد رابطه ای دردناک و حتی ناراحت کننده داشته باشند.

خانم ها و کاهش میل جنسی آن ها
 

البته کاهش میل جنسی خانم ها در دوران یائسگی مربوط به همه ی خانم ها نیست. بعضی از آن ها در این دوران رابطه ی لذت بخش و حتی رضایت بخشی دارند. تغییراتی که در دوران بارداری رخ می دهد، دقیقا پس از زمان تولد نوزاد و حتی در دوران شیردهی می تواند باعث بروز این مشکل در خانم ها شود. علاوه بر این خستگی که به دلیل بارداری رخ می دهد، و تغییراتی که در شکل ظاهری اندام خانم ها رخ می دهد، باعث کاهش تمایلات جنسی در خانم ها می شود.

دلایل روان شناختی

یک سری از دلایل روانشناختی که باعث کاهش میل جنسی خانم ها می شود، کم بودن اعتماد به نفس در آن ها می باشد. علاوه بر این عواملی مانند تجارب جنسی در گذشته و نارضایتی که خانم ها از اندام خود دارند می تواند از دلایل این مسئله باشد. مسائلی مانند استرس، سابقه ی سوء استفاده ی جسمی و یا جنسی و مسائلی مانند اضطراب و افسردگی می تواند از دلایل کم شدن میل جنسی در بانوان باشد.

دلایل کاهش میل جنسی خانم ها
 

راه حل چیست؟

پیشنهاد ما برای درمان کاهش میل جنسی خانم ها استفاده از ژل صورتی ایموشن است. این ژل با خاصیت افزایش تحریک پذیری و زیاد تر شدن تمایل جنسی در خانم ها این مشکل را حل می کند. این ژل کاربرد زیادی برای خانم هایی که میزان تمایلات جنسی در آنها کم بوده و یا از اختلالات جنسی رنج می برند، کاربرد زیادی دارد. طرز استفاده از این ژل به گونه ای است که باید نیم ساعت پیش از نزدیکی روی ناحیه ی واژن مالیده شود. بلافاصله بعد از آن انجام روابط زناشویی برای خانم ها با میل بسیار زیادی خواهد بود. شما می توانید از این ژل استفاده کرده و تاثیر آن را در رابطه خود ببینید. جهت مشاهده و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

ژل افزایش میل جنسی بانوان: ژل صورتی ایموشن
ویژگی محصول:
  • تحریک کننده
  • لوبریکنت
  • ویژه بانوان
تومان ۱۳۵,۰۰۰
مشاهده محصول

مسائل زناشویی و روابط عاطفی

یکی دیگر از دلایل کاهش میل جنسی خانم ها مسائل عاطفی مانند خیانت، عدم ارتباط با شریک زندگی و یا دعوا ها و مشکلات حل نشده می باشد. از دلایلی که تاثیر مستقیمی بر کم تر شدن میل جنسی خانم ها دارد، عدم رفع نیاز های جنسی است. مسائلی مانند کاهش اعتماد به نفس و یا مجازات شریک جنسی نیز از علل بروز این مشکل است. به عنوان مثال افرادی که شریک زندگی خود را با خودداری از انجام رابطه زناشویی کنترل و یا مجازات می کنند، در آینده میل جنسی کمتری پیدا می کنند. شما می توانید از انواع ژل هایی که در این سایت وجود دارد دیدن کنید. جهت مشاهده و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
  • 25536 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.