رابطه ی جنسی در زمان های مناسب

۶ زمان مناسب برای انجام رابطه ی جنسی

آیا میدانید زمان مناسب انجام رابطه ی جنسی در چه هنگام است؟ آیا از ساعت ها و زمان دقیق آن اطلاعی دارید؟ آیا می دانید در کدام ساعت بیشترین میزان لذت از رابطه حاصل می شود؟ اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات دقیق و تخصصی بدست آوید با ما همراه باشید. در این مقاله به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم داد. زیرا بسیاری از افراد در این خصوص اطلاعی ندارند. و در هیچ جا آموزش های لازم و مربوط به زوجین ارائه نمی شود. لازم به ذکر است این زمان ها پیشنهادی بوده و زمان دقیق آن به عوامل بسیاری مانند تمایل زوجین، آمادگی روحی، جسمی و … بستگی دارد. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انجام سکس در هنگام صبح

بر اساس تحقیقات صورت گرفته انجام رابطه ی جنسی در صبح به عنوان یکی از بهترین زمان ها انتخاب شده است. شاید برای شما عجیب به نظر بیاید. و فکر کنید در هنگام صبح اکثر افراد حالت های خواب آلودگی دارند. اما باید بگوییم در ساعت های اولیه ی روز افراد انرژی بیشتری دارند. البته به شرط اینکه در طول شب ۷ الی ۸ ساعت خواب مفید داشته باشند. در صبح هنگام میزان ترشح هورمون های مردانه یعنی همان تستسترون به حداکثر خود می رسد. علاوه بر این میزان ترشح هورمون های عاطفی زنانه یعنی همان اکسی توسین نیز به مقدار زیادی افزایش می یابد.

رابطه ی جنسی و بهترین زمان آن

این سیکل موجب می شود هورمون اندروفین و یا همان هورمون شادی نیز ترشح شود. بنابراین رابطه ی جنسی در ساعات اولیه ی روز موجب افزایش صمیمیت و حتی وابستگی بین زوجین منجر می شود. به همین دلیل اگر به دنبال زمان طلایی برای سکس هستید، به شما آغاز روز را پیشنهاد می کنیم. در این زمان انجام رابطه با لذت همراه خواهد بود. البته این نکته را فراموش نکنید که باید بدن خسته نباشد. همچنین باید خواب مفید در شب داشته باشید تا آمادگی انجام این کار را داشته باشید.

رابطه ی جنسی بعد از ورزش

یکی دیگر از بهترین زمان ها برای برقراری رابطه ی جنسی پس از ورزش می باشد. در هنگام ورزش هورمون تستوسترون ترشح می شود. به همین دلیل افراد در این زمان تمایل بیشتری برای رابطه ی زناشویی دارند. در این راستا آزمایشات و تحقیقات گسترده ای صورت گرفته است. به عنوان مثال در یکی از این آزمایشاتی که در دانشگاه تگزاس صورت گرفت، نتایج مثبتی را نشان داد. در این آزمایش هورمون های جنسی خانم ها پس از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری اندازه گیری شد. یافته ها از این قرار بود که جریان خون در ناحیه ی تناسلی در این افراد تا حد ۱۶۹ درصد بیشتر شده است.

بهترین زمان برای انجام رابطه ی جنسی

خوب است بدانید ورزشکاران در زمینه ی رابطه ی جنسی نیاز ها و انتظارات گسترده ای دارند. ما برای این دسته از افراد محصول خاصی را تهیه کرده ایم. پکیج ویژه ی ورزشکاران می تواند پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد. همچنین این پکیج مناسب آقایانی که هیکلی هستند و اندام درشت تری دارند نیز می باشد. لازم به ذکر است این پکیج بر اساس اصول علمی و تخصصی طراحی شده است. همچنین در تهیه ی آن نظر پزشکان متخصص اعمال شده است. برای تهیه ی این پکیج کافی است روی لینک زیر کلیک کنید. با خرید این محصول و استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از محصولات دیگر نخواهید داشت.

محصول پیشنهادی (ویژه)

پکیج ویژه ورزشکاران

رابطه ی جنسی در هنگام کسالت و بیماری

آیا می دانید رابطه ی جنسی به طور عجیبی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؟ شما می توانید در فصول سرد سال که امکان سرماخوردگی وجود دارد سکس داشته باشید. زیرا انجام آن باعث می شود دیگر سرمانخورید. شاید برای شما عجیب باشد اما این موضوع واقعیت دارد. بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است سکس به طور باورنکردنی سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. اگر چه در هنگام کسالت نمی توانید رابطه ی پرشور و هیجانی داشته باشید. اما با انجام سکس از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنید. و در صورتی که بیماری در بدن خود داشته باشید، به سرعت بدنتان با آن مقابله می کند.

رابطه ی زناشویی قبل از کنفرانس یا پرزنت های مهم

تا به حال برای شما پیش آمده است که یک ارائه ی بسیار مهم داشته باشید؟ در این زمان بیشتری میزان استرس و نگرانی را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین و مناسب ترین زمان هایی که می توانید رابطه ی جنسی داشته باشید، همین لحظات است. خوب است بدانید سکس موجب آرامش و کاهش استرس می شود. همچنین به لحاظ جسمی فشار خون را پایین می آورد. علاوه بر این موجب آرامش اعصاب و کاهش اضطراب های افراد می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته افرادی که پیش از انجام ارائه یا سخنرانی سکس انجام دهند، دچار استرس و اضطراب نخواهند شد.

رابطه ی جنسی ایده آل

رابطه ی جنسی بعد از بحران های روحی

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک روز پر استرس و ناراحت کننده را گذرانده باشید. در این زمان هیچ چیز بیشتر از رابطه ی زناشویی با همسرتان نمی تواند ناراحتی را از شما دور کند. انجام سکس پس از بحران روحی در یک روز به سرعت به شما کمک می کند تا به حالت عادی برگردید. سکس تمام ناراحتی ها و احساسات منفی را از شما دور می کند. همچنین به شما کمک می کند تا روحیه ی خود را تقویت کنید. داشتن یک رابطه ی زناشویی گرم و پرشور تمامی احساسات منفی و ناراحت کننده را از شما دور می کند.

بهترین زمان رابطه ی جنسی

رابطه ی زناشویی بعد از ترس و هیجان زیاد

یکی دیگر از زمان هایی ک افراد نیاز به برقراری رابطه ی جنسی دارند، در لحظاتی است که هیجان و ترس شدیدی را تجربه کرده اند. این موضوع شامل زمان هایی است که کار های هیجان انگیز را انجام می دهید. این کار ها می تواند شامل بند بازی، دیدن فیلم های ترسناک، ترن هوایی و غیره باشد. در این زمان هورمون آدرنالین یا هیجان در بدن ترشح می شود. ترشح این هورمون تاثیرات مثبتی بر هورمون های جنسی دارد. بنابراین در این لحظات رابطه ی زناشویی می تواند با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد شود. در این سایت پکیج های مختلفی برای افراد مختلف طراحی شده است. شما می توانید این پکیج ها را مشاهده کرده و به تناسب نیاز خود خریداری کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
  • 10417 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.