نکات مهم سکس دهانی در رابطه

سکس دهانی چیست؟

اورال سکس و یا سکس دهانی به فعالیت جنسی گفته می شود که در آن آلت تناسلی فرد به وسیله ی زبان، دندان، گلو و دهان تحریک می شود. امروزه به غلط یا درست این نوع از رابطه رواج پیدا کرده است. اما اگر این نوع از رابطه بدون رعایت نکات بهداشتی صورت گیرد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم نکات مهم در هنگام اورال سکس را برای شما شرح دهیم. پیش از هر چیز اجازه دهید عوارض جبران ناپذیر این نوع از رابطه را برای شما شرح دهیم. این رابطه می تواند منجر به بیماری های مقاربتی زیر شود:

  • زگیل تناسلی (دهانی)
  • هرپس تناسلی (دهانی)
  • کلامیدیا
  • سیفلیس
  • ویروس اچ پی وی
  • ایدز
  • سوزاک
  • و هپاتیت ب

سکس دهانی و باید ها ونباید های آن

سکس دهانی و استفاده از کاندوم

بهترین راه برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی در سکس دهانی این است که از انجام آن اجتناب کنید. اما اگر قصد دارید با شریک خود این کار را انجام دهید، پیشنهاد میکنیم حتما از کاندوم استفاده کنید. توجه داشته باشید که صرفا کاندوم هایی که از جنس پلاستیک و یا لاتکس هستند، به طور کامل اندام تناسلی را پوشش می دهند. به همین دلیل مانعی برای تماس مستقیم آلت جنسی با با دهان، واژن و یا مقعد می شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم در هر نوع رابطه از کاندوم جداگانه ای استفاده کنید. به عنوان مثال در هنگام رابطه ی مقعدی و دهانی کاندوم خود را تعویض کنید.

سکس دهانی

ما به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام سکس دهانی از کاندوم میوه ای ایکس دریم استفاده کنید. این ابزار برای انجام رابطه ی دهانی طراحی شده است. به طوریکه باعث رفع بوی بد واژن شده و حاوی عصاره هایی از میوه های گوناگون است. این کاندوم به شما کمک می کند رابطه ای لذت بخش و جذاب را تجربه کنید. از آن گذشته از احتمال انتقال بیماری های مقاربتی پیشگیری می کند. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم در روابط خود از آن استفاده کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم میوه ای ایکس دریم Flavor Wave

سکس دهانی با استفاده از کاندوم های زنانه

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سکس دهانی این است که از کاندوم های زنانه استفاده شود. این کاندوم ها از انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری کرده و درون واژن خانم ها قرار می گیرند. این مدل از کاندوم ها اطراف واژن و یا مقعد را پوشش می دهند. به همین دلیل از انتقال بیماری های جنسی که در اثر برخورد مایع منی با پوست ایجاد می شود، جلوگیری می کند. همچنین می توانید در کنار کاندوم ها از محافظ های دهانی استفاده کنید. این ابزار ها تکه هایی از لاتکس و یا پلی اورتان هستند که از تماس مستقیم دهان با آلت تناسلی فرد مورد نظر شما جلوگیری می کنند.

نکات مهم رابطه ی سکس دهانی

استفاده از کاندوم های دهانی

راه دیگری که می تواند در هنگام سکس دهانی کمک زیادی در پیشگیری از بیماری ها کند، استفاده از کاندوم های دهانی است. این ابزار محافظی است که جنس آن از لاتکس بوده و از تماس مستقیم دهان با مقعد و یا دستگاه تناسلی جلوگیری می کند. این کاندوم ها مقعد و کلیتورال را تحریک کرده و از انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری می کنند. در هنگام استفاده از انواع کاندوم های دهانی به نکات زیر توجه کنید:

  • زمانی که قصد برقراری رابطه ی دهانی جدید دارید، از یک کاندوم دهانی جدید استفاده کنید و هرگز یک کاندوم را برای دو مرتبه استفاده نکنید.
  • تاریخ انقضای کاندوم مورد نظر خود را پیش از سکس دهانی به دقت بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که هیچگونه پارگی و یا سوراخی در کاندوم وجود نداشته باشد.
  • کاندوم دهانی را دقیقا قبل از شروع رابطه روی دهان خود قرار دهید و تا پایان آن را از جای خود تکان ندهید.
  • شما می توانید برای اینکه کاندوم دهانی تان آسیب نبیند از انواع روان کننده هایی که بر پایه ی آب و یا سیلیکون هستند استفاده کنید.
  • کاندوم های دهانی خود را در جایی خشک و خنک قرار دهید.
  • هرگز کاندوم خود را نکشید. زیرا انجام این کار سبب پارگی و سوراخ شدن آن می شود.
  • در هنگام سکس دهانی به همراه کاندوم از هیچ ماده ی اسپرم کش، انواع روغن ها، لوسیون و وازلین استفاده نکنید. زیرا باعث می شود به کلی آسیب ببیند و قابل استفاده نباشد.
  • هرگز کاندوم خود را در توالت فرنگی نیندازید. زیرا امکان دارد آن را مسدود کند.

نکات مهم سکس دهانی

نحوه ی استفاده از کاندوم در سکس دهانی

در هنگام استفاده از کاندوم در سکس دهانی حتما با احتیاط رفتار کنید. زیرا اگر به آن ها بیش از اندازه فشار وارد کنید، ممکن است پاره شوند. شما می توانید از این کاندوم برای پوشاندن مقعد و حتی واژن استفاده نمایید. همچنین می توانید از یک کاندوم معمولی برای این کار استفاده کنید. سعی کنید خیلی آرام و با احتیاط عمل کنید تا کاندوم در هنگام رابطه پاره نشود. ابتدا بسته ی کاندوم را با احتیاط کامل باز کنید. سپس کاندوم دهانی را از آن خارج نمایید. آن را باز کرده و بر روی واژن و یا مقعد همسر خود قرار دهید.

باید ها و نباید های سکس دهانی

توجه داشته باشید در هنگام سکس دهانی قطعه ی مستطیل و یا مربعی شکل آن باید به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند تمامی قسمت واژن و یا مقعد را پوشش دهد. و طوری باشد  که حتی بخش کوچکی از آن بیرون نباشد. لازم به ذکر است که هرگز کاندوم دهانی خود را نکشید و یا آن را خیلی محکم به پوست فشار ندهید. اجازه دهید این ابزار خیلی طبیعی و با استفاده از رطوبت بدن به پوست جذب شود. اجازه دهید کاندوم دهانی تا پایان رابطه ی دهانی بر روی پوست شما یا شریک جنسی تان باقی بماند. در نهایت آن را بلافاصله درون سطل آشغال بیندازید.

سکس اورال یا سکس دهانی

اگر مشکلی برا کاندوم دهانی پیش آمد چه کنیم؟

توجه داشته باشید اگر در هنگام سکس دهانی کاندوم پاره شد و یا بلند شد و حتی مشکلی پیش آمد، آن را دور بیندازید و از یک کاندوم جدید استفاده نمایید. مهم ترین نکته این است که از هر کاندوم باید فقط به مدت یک بار استفاده شود. شما می توانید انواع کاندوم های گوناگون و متنوع را در سایت روم به دیوار مشاهده کنید. این کاندوم ها از بهترین لاتکس و مواد درجه یک ساخته شده است که نیاز شما را رفع خواهد کرد. این کاندوم ها به گونه ای هستند که هرگز در هنگام استفاده پاره نخواهند شد. علاوه بر این بسیار باکیفیت بوده و نیاز افراد مختلف را رفع خواهند کرد. برای مشاهده و خرید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
  • 9402 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.