خرید و استفاده از کاندوم

چرا برخی از آقایان تمایلی به خرید کاندوم ندارند؟

در هنگام خرید کاندوم و حتی در زمان استفاده از آن بعضی افراد دچار مشکلاتی می شوند. این ابزار یکی از بهترین وسایلی است که در سراسر دنیا به منظور پیشگیری از بارداری و حتی انتقال بیماری های عفونی مورد استفاده قرار می گیرد. علی رغم مزایای بسیاری که این ابزار دارد، ممکن است گاهی مردان تمایلی به استفاده از آن را نداشته باشند. در این مقاله ضمن بیان این مشکلات، قصد داریم راه حل های مفیدی به شما ارائه دهیم. اگر شما هم با این مشکلات مواجه هستید، با ما همراه باشید.

چرا مردان به دنبال خرید کاندوم نمیروند؟

حساسیت به مواد تشکیل دهنده ی آن

یکی از رایج ترین دلایلی که مردان به سراغ خرید کاندوم نمی روند، حساسیت به مواد تشکیل دهنده ی آن است. این مسئله امکان دارد برای هر یک از زوجین پیش بیاید. علائمی مانند خارش، سرگیجه، آبریزش بینی، تورم و عطسه ممکن است ایجاد شود. شما هم باید این نشانه ها را جدی بگیرید. در صورتی که می خواهید از این مشکل جلوگیری کنید، بهتر است در هنگام خرید کاندوم نگاهی به بسته بندی آن بیندازید. مواد موجود در محصول که از آن تشکیل شده است را به خوبی بررسی کنید که آیا به آن ها حساسیت دارید یا خیر. البته تعداد افرادی که به این نوع حساسیت ها دچار می شوند، کمتر است. ولی به این موضوع توجه کنید.

خرید کاندوم

عدم استفاده مستمر از کاندوم و نارضایتی زوجین

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است برخی به سراغ خرید کاندوم نروند، نارضایتی زوجین از این ابزار است. برخی از زوجین به دلیل اینکه این ابزار در بدن آن ها احساس می شوند و ممکن است احساس لمس واقعی به آنها دست ندهد، از آن استفاده می کنند. در صورتی که عدم استفاده ی مستمر از این ابزار مشکلاتی نظیر بارداری های ناخواسته و بیماری های مقاربتی به دنبال دارد. بعضی از افراد از این ابزار پیشگیری کننده خسته می شوند و شوق خود را در رابطه زناشویی از دست می دهند. اگر شما هم با این مشکلات مواجه هستید، می خواهیم یک راه حل کاربردی به شما معرفی کنیم.

خرید کاندوم

با خرید کاندوم سوپر نازک میوه های گرمسیری ناچ کدکس و استفاده از آن می توانید این مسائل و مشکلات را کم رنگ کنید. زیرا این کاندوم با سایر وسایلی که تا به حال از آنها استفاده کرده اید، متفاوت است. این محصول با آخرین تکنولوژی اروپا درست شده است. به طوریکه می توانید لذت در لمس واقعی را با ان تجربه کنید. اگر می خواهید از بیماریهای مقاربتی و بارداری ناخواسته پیشگیری کنید و در عین حال حضور یا عدم حضور کاندوم را احساس نکنید، حتما این ابزار را خریداری و استفاده کنید. همچنین در ساخت این محصول از لوبریکانت استفاده شده است که لذت چند برابری در رابطه زناشویی به ارمغان خواهد آورد. این محصول گرمسیری گرما و انرژی بخش بوده و در رابطه ی شما شور و شوق فراوانی ایجاد می کند.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم سوپر نازک میوه های گرمسیری ناچ کدکس

پیشگیری از بارداری با خرید کاندوم

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به سراغ خرید کاندوم می روند، پیشگیری و جلوگیری از بارداری می باشد. با این حال با استفاده از این ابزار هم امکان بارداری وجود دارد. به همین دلیل برخی از زوجین می پرسند چرا حتی با استفاده از این ابزار امکان بارداری وجود دارد. دلایل مختلفی وجود دارد. برخی افراد به دلیل اینکه از کاندوم تاریخ مصرف گذشته استفاده می کنند، کارایی آن را پایین می آورند. برخی دیگر به دلیل اینکه از کاندوم های نازک و یا مارک های متفرقه استفاده می کنند، دچار این مشکل می شوند. حتی ممکن است این ابزار را از مراکز غیر معتبر خریداری کنند و با استفاده از آن دچار چنین مشکلاتی شوند.

خرید کاندوم و پیشگیری از بارداری

شما می توانید با خرید کاندوم باکیفیت امکان بارداری ناخواسته و حتی انتقال بیماری های عفونی تا حد زیادی کاهش دهید. توجه داشته باشید امروزه بهترین و بی خطر ترین روش جهت پیشگیری از بارداری استفاده از کاندوم است. این روش ارزان بوده و از نظر جسمی و هورمونی آسیبی به بدن شما وارد نمی کند. علاوه بر این اگر از روان کننده ها هم استفاده کنید امکان شکل گیری این مشکل تا حد زیادی کم می شود. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین کاندوم ها را در سایت ما خریداری کنید. روم به دیوار امکان ارسال فوری را برای عزیزانی که ساکن شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر هستند فراهم کرده است. جهت سفارش می توانید به بخش محصولات موجود در سایت مراجعه کنید.

خرید کاندوم و پیشگیری از بارداری

استرس بروز نعوظ در آقایان

یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی آقایان به سراغ خرید کاندوم نروند، استرس در بروز نعوظ در آن ها است. قابل توجه است که برخلاف تصور بسیاری از افراد استفاده از کاندوم هیچگونه مشکلی در نعوظ برای آنها ایجاد نمی کند. مشکل نعوظ می تواند به دلایل مختلفی مانند مصرف برخی از داروهای خاص، مسائل و مشکلات عاطفی و روانی ایجاد شود. همچنین مشکلاتی نظیر افسردگی، استرس و ناراحتی های روانی ممکن است سبب این مشکل در مردان شود.

خرید کاندوم و دلایل

به همین دلیل اصلا نگران نباشید. خرید کاندوم هیچگونه مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نمی کند. اگر شما هم یکی از این مشکلات را دارید، سعی کنید ریشه یابی کرده و به پزشک مراجعه کنید. تعداد زیادی از مردان ممکن است بپرسند از چه نوع کاندومی استفاده کنیم که دچار مشکل در نعوظ نشویم. اما باید بدانید این موضوع ارتباطی به نوع کاندوم ندارد. به همین دلیل لازم نیست خود را نگران کنید.

خرید کاندوم باکیفیت

نحوه ی خرید کاندوم مورد نظر

اگر به دنبال خرید کاندوم باکیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم از محصولات موجود در سایت دیدن کنید. در این فروشگاه انواع کاندوم ها به فروش می رسد. شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه ی خود کاندوم مورد نظر خود را خریداری کنید. عزیزانی که ساکن شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد هستند می توانند این محصول را در همان روز و به صورت فوری دریافت کنند. جهت سفارش و خرید محصولات بهداشتی موجود در سایت روی لینک زیر کلیک کنید. روم به دیوار به دنبال جلب رضایت شما عزیزان و افزایش لذت در رابطه زناشویی شما می باشد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
  • 9438 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.