نحوه خرید کاندوم

در این مقاله چگونگی خرید کاندوم و اطلاع از خواص جینسینگ بر فعالیت های زناشویی آقایان مورد بررسی قرار داده می شود.

جینسینگ چیست؟

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم با ما همراه باشید. حتما اسم جنسیمگ به گوشتان خورده است به خصوص اگر به سینمای شرق آسیا علاقه دارید به دفعات نام این دارو گیاهی را شنیده اید. جنسینگ گیاهی دارویی است که در آسیا رشد می کند. جینسینگ آسیایی، پاناکس و چینی با جنسینگ های سیبری و آمریکا متفاوت می باشد.

جنسینگ آمریکایی به عنوان عاملی آرام بخش عمل می کند در صورتی که جینسینگ آسیایی اثری تقویت کننده دارد. دلیل این تفاوت میزان غلظت ترکیبات فعال آن است.

کاربرد جینسینگ چیست؟

خرید کاندوم جلوتر بررسی می شود. این داروی گیاهی خواص و کاربرد زیادی دارد از جمله: برای بهبود سلامت قلب مفید می باشد، در درمان ناتوانی های زناشویی مفید است، باعث افزایش انرژی می شود، تقویت سیستم ایمنی را به همراه دارد، برای کنترل دیابت و کاهش استرس می تواند مفید واقع شود. در طب سنتی چین از این گیاه برای درمان تمامی مشکلات بدن استفاده می شود. این گیاه رشد کمی دارد و کوتاه است همچنین ریشه هایی گوشتی دارد.

بر اساس زمان برداشت، این گیاه در سه نوع موجود می باشد. تازه، سفید و قرمز. جینسینگ تازه قبل از چهار سال، جینسینگ سفید بین چهار تا شش سال و جنسینگ قرمز بعد از شش سال برداشت می شود.

نقش جینسینگ در درمان ناتوانی های زناشویی مردان

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. همانطور که پیشتر اشاره شد از این گیاه در درمان ناتوانی های زناشویی هم استفاده می شود. بر اساس مطالعات صورت گرفته روی ۴۵ مرد با اختلال در نعوظ مشاهده شده است که افرادی که از این گیاه استفاده کرده اند بهبود قابل توجهی در رابطه با نعوظ خود داشته اند.

چگونگی خرید کاندوم

اختلال نعوظ چیست؟

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. اختلال نعوظ به معنی ناتوان بودن فرد در رسیدن به نعوظ به اندازه و کافی برای انجام فعالیت های زناشویی است. البته تحت عوامل مختلفی فرد گاهی با این مشکل مواجه می شود که مشکلی عادی تلقی می شود و نگرانی خاصی را به همراه ندارد. اما اگر این موضوع ادامه دارد و دائمی است می تواند باعث ایجاد نگرانی و اضطراب شود و بر اعتماد به نفس فرد تاثیر گذاشته و روابط زوجین را کمرنگ کند.

نشانه های مشکلات و اختلالات در نعوظ

  • مشکل در رسیدن به نعوظ
  • مشکل در تداوم و حفظ نعوظ
  • کاهش تمایلات زناشویی

خرید کاندوم

چگونگی اثر جنسینگ در اختلال نعوظ

خرید کاندوم بعد از این مورد بررسی می شود. ترکیبات موجود در جنسینگ می تواند از استرس اکسیداتیوی که در رگ ها و بافت های عضو تناسلی آقایان محافظت کند و کمک کننده برای پیشروی به صورت طبیعی می شود. همچنین جنسینگ احتمال تولید اکسید نیتریک را بالا می برد. اکسید نیتریک باعث به آرامش رفتن عضلات و در نتیجه افزایش جریان خون در بدن می شود.

خرید کاندوم

پیشنهاد ما به شما در این مقاله خرید کاندوم ناچ کدکس مدل جینسینگ بسته ۱۲ عددی است. مهمترین ویژگی کاندوم خاردار حلقوی جینسینگ ایجاد یک گرمای لذت بخش می باشد. همچنین این کاندوم باعث افزایش تعداد و کیفیت اسپرم نیز میشود. از دیگر ویژگی های این کاندوم میتوان به تقویت نعوظ و ایجاد تاخیر اشاره کرد.

مشخصات:

۱-خواص جینسینگ برای مردان

۲-درمان مشکل عدم نعوظ

۳-افزایش مقدار مایع منی و تقویت و بالابردن میزان اسپرم سازی و توان بارورسازی در مردان

۴-افزایش تعداد و کیفیت اسپرم

۵-ایجاد سفتی آلت فوق العاده و طولانی در هنگام نزدیکی

۶-تقویت اعصاب تناسلی که عاملی برای جلوگیری از انزال زود هنگام است

۷-ایجاد تاخیر در انزال

خصوصیات:

  • تعداد موجود در جعبه: ۱۲ عدد
  • مدل لاتکس: خاردار حلقوی
  • خاصیت: ایجاد گرمای لذت بخش و افزایش اسپرم
  • مورد تایید FDA
  • ساخته شده با تکنولوژی اروپا و آمریکا
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم جینسینگ سفت کننده ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • حلقوی
  • خاردار
  • سفت کننده
  • لوبریکنت
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

علت مشکلات نعوظ چیست؟

برای خرید کاندوم با ما همراه باشید. فرایند نعوظ فرایند پیچیده ای در بدن آقایان است که شامل هورمون ها، مغز، احساسات، اعصاب، عضلات و رگ های خونی می شود. اختلال در هر یک از عوامل گفته شده می تواند باعث اختلال در نعوظ شود. البته ممکن است اختلال در نعوظ زمینه های دیگری از قبیل مشکلات فیزیکی و روان شناختی باشد. در این حالت استرس بیشتر هنگام مشکل نعوظ باعث افزایش این اختلال می شود.

از شایع ترین دلایل ابتلا به مشکلات نعوظ می توان به این عناوین اشاره کرد:

استرس

اضطراب

اعتیاد داشتن به پورنوگرافی

احساس گناه

عدم اعتماد به نفس

افزایش فشار خون

داروهای ضد افسردگی

سیگار و مواد مخدر

چاقی و اضافه وزن

مشکل در برقراری ارتباط با افراد

درمان سرطان پروستات و یا بزرگ شدن پروستات

جراحی و یا ضدمات در ناحیه لگن

مشکلات زناشویی در مردانی که در دوران میان سالی هستند رایج تر است. درمان اختلال در نعوظ به زمینه یا زمینه هایی که آن را ایجاد کرده است بر میگردد. باید به این اشاره کرد که خود ارضایی باعث اختلال در نعوظ نمی شود.

راه خرید کاندوم

پیشگیری از اختلال در نعوظ

برای پیشگیری از این اختلال باید سیوه زندگی مناسب و سالم انتخاب کنید. شما می توانید با خرید کاندوم مناسب از ابتلا به این مشکل پیشگیری کنید. اگر با مشکلات روان شناختی مواجه هستید می توانید با دریافت کمک این بحران را پشت سر بگذارید. همچنین می توانید با توقف سیگار کشیدن و یا محدود کردن سیگار و مواد مخدر و الکلی قدم مثبتی در این راه بردارید. مراجعه به پزشک برای معاینات و آزمایشات غربالگری می تواند مفید واقع شود تا اطلاعات بهتری در زمینه بدم خود داشته باشید.

سخن پایانی

با خرید کاندوم پیشنهادی این سایت میتوانید حس متفاوتی از لذت را تجربه کنید. درمان اختلال نعوظ در مردان و ایجاد عملکرد بهتر در فعالیت زناشویی از خواص مهم جینسینگ قرمز برای آقایان است. دارو گیاهی جنسینگ به صورت قرص و کپسول و یا در ترکیب با باقی محصولات وجود دارد. البته باید اشاره کرد که برای مصرف این گیاه با پزشک خود مشورت کنید چرا که احتمال بروز تداخل این دارو با داروهای احتمالی مصرفی شما وجود دارد. همچنین بهتر است این دارو را از داروخانه ها و سایت های معتبر خریداری کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
  • 11139 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.