درمان درد در رابطه با خرید کاندوم

چگونه می توان با خرید کاندوم درد در رابطه زناشویی را درمان کرد؟

آیا می دانید با خرید کاندوم و استفاده ی درست از آن می توانید درد در هنگام رابطه زناشویی را درمان کنید؟ سکس دردناک در خانم ها که اصطلاحا به آن دیسپارونیا گفته می شود، به موقعیتی گفته می شود که واژن فرد در حین دخول دچار درد یا خونریزی شود. علت های این مسئله متفاوت است. اما این موضوع باعث ناراحتی و حتی ایجاد مشکل در بین زوجین می شود. علت های مختلفی در مورد این مسئله اعم از جسمی و روانی وجود دارد. در این مقاله می خواهیم راهکار هایی برای درمان این مشکل بیان کنیم.

خرید کاندوم
 

خرید کاندوم درمان درد در هنگام نزدیکی

برای درمان این مشکل می توانید با خرید کاندوم و استفاده ی درست از آن خلاص شوید. بدین منظور پیشنهاد می کنیم کاندوم کلاسیک استند آپ ناچ کدکس را خریداری کنید. این محصول دارای لوبریکانت فراوان می باشد. به طوریکه برای خانم هایی که در هنگام رابطه دچار درد می شوند، طراحی شده است. این محصول حاوی ال-آرژنین و عصاره ساوپالمتو می باشد که موجب افزایش جریان خون می شود. ضمنا سبب بزرگ تر شدن و طولانی تر شدن نعوظ می شود. از دیگر ویژگی های این کاندوم این است که بدون رنگ و بو بوده و کاملا شفاف می باشد. برای مشاهده و خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم کلاسیک استند آپ ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • کلاسیک
  • سفت کننده
  • لوبریکنت
تومان ۹۰,۰۰۰
مشاهده محصول

مشاوره برای درمان درد در هنگام نزدیکی

با خرید کاندوم می توانید به درد خود در هنگام رابطه پایان دهید. یکی از مهم ترین دلایل احساس ناراحتی و درد در هنگام نزدیکی داشتن تجربه ی تجاوز جنسی، آسیب روحی و یا سایر مسائل می باشد. اگر ریشه ی مشکل شما هم یکی از موارد فوق است، حتما به روانشناس یا مشاور مراجعه کنید. البته خانم هایی که علت مشکل آن ها روانی نیست، هم به مشاور نیاز دارند. زیرا باید بتوانند با پیامد های عاطفی این بحران روبرو شوند و کنار بیایند. اگر شما هم دچار سکس دردناک شده اید، و مشکلاتی با همسر خود دارید، حتما به مشاوره بروید. مشاوره به شما کمک می کند از این بحران به خوبی خارج شوید.

خرید کاندوم و درمان درد در رابطه
 

داررودرمانی

علاوه بر خرید کاندوم راهکار دیگری که برای درمان درد در هنگام رابطه زناشویی وجود دارد، استفاده از دارو است. اگر درد ناشی از نزدیکی در شما بنا به دلایلی مانند عفونت، یا بیماری زمینه ای می باشد، می توانید با استفاده از دارو آن را درمان کنید. البته در این مورد می بایست حتما با پزشک مشورت کنید. زیرا در صورتی که مصرف دارو ها موجب خشکی واژن شود، پزشک آن را تغییر داده و داروهای دیگری تجویز می کند.

تغییر رفتار در رابطه زناشویی با خرید کاندوم

شما می توانید با خرید کاندوم و تغییر رفتار های خود در هنگام رابطه زناشویی درد در هنگام رابطه را به مراتب کم کنید. به عنوان مثال سعی کنید برای آغاز رابطه از لوبریکانت یا روان کننده استفاده کنید. زیرا این ماده درد را تا حد قابل توجهی از بین می برد. ضمنا انجام پیش نوازی و آماده سازی پیش از شروع رابطه را فراموش نکنید. زیرا با انجام این کار لوبریکانت به صورت طبیعی از بدن زن ترشح می شود. همچنین سعی کنید با همسر خود ارتباط برقرار کنید و بیش از پیش با همسر خود صمیمی شوید. از تغییرات دیگری که برای کاهش درد در هنگام رابطه می توانید استفاده کنید این است که پوزیشن های دیگری را امتحان کنید. بدین منظور سعی کنید پوزیشن هایی را که برای کاهش درد مفید هستند انتخاب کنید.

خرید کاندوم و درمان درد در هنگام رابطه زناشویی
 

انجام چکاپ و تمرین های کگل

راهکار دیگری که در کنار خرید کاندوم و استفاده از آن می توانید برای کاهش درد در هنگام رابطه استفاده کنید، انجام چکاپ های به موقع نزد پزشک زنان می تواند کمک بزرگی به شما کند. زیرا اگر چکاپ خود را به طور مرتب انجام دهید، دیگر دچار عفونت لگن یا عفونت ادراری نخواهید شد. راه حل دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم انجام تمرینات کگل است. این تمرین ها برای برخی از خانم هایی که دچار واژینیسموس می باشند، مفید است. زیرا سبب تقویت عضلات کف لگن آن ها می شود.

چگونه با خرید کاندوم درد در رابطه را درمان کنیم؟
 

پیشنهاد میکنیم در کنار خرید کاندوم این تمرین را نیز انجام دهید. به منظور انجام آن کافی است عضلات کف لگن خود را جمع کنید. به گونه ای که انگار ادرار خود را نگه داشته اید. سپس ۱۰ ثانیه آن را نگه داشته و بعد از آن رها کنید. این تمرین را برای سه بار در طول روز انجام دهید. هر بار ۱۰ مرتبه آن را تکرار کنید. علاوه بر این سعی کنید در هنگام انجام تمرینات کگل تنفس عمیق بکشید. زیرا این کار برای شما بسیار مفید خواهد بود. به طوریکه درد شما را تا حد بسیار زیادی کم می کند.

نکات مهم خرید کاندوم که باید بدانید

خوب است بدانید برای خرید کاندوم می توانید در همین سایت اقدام کنید. رابطه ی زناشویی می بایست لذت بخش و جذاب باشد. در صورتی که اینطور نباشد، می تواند ناراحتی ها و نارضایتی هایی برای زوجین ایجاد کند. اگر شما هم دچار چنین مشکلی هستید نگران نباشید. این اتفاق تنها برای شما نیفتاده است. اولین گام این است که نزد پزشک مراجعه کنید. تا متوجه شوید دلیل و ریشه ی مشکل شما چیست. بدین منظور می توانید آن را درمان کنید. اگر در هنگام نزدیکی درد همراه با لکه مشاهده کردید، آن را دست کم نگیرید. حتما به پزشک مراجعه کنید.

خرید کاندوم و درمان درد در هنگام نزدیکی
 

برای خرید کاندوم می توانید در همین سایت اقدام کنید. در این سایت انواع کاندوم های مختلفی وجود دارد که هر یک نیاز خاصی را از افراد رفع می کند. شما هم می توانید با مطالعه ی ویژگی های محصول متوجه شوید که آیا محصول مورد نظر برای شما مناسب می باشد یا خیر. خوب است بدانید روم به دیوار برای عزیزانی که در شهر های مشهد، تهران، رامسر و کرج هستند امکان ارسال محصول به صورت فوری را قرار داده است. اگر شما هم می خواهید محصول باکیفیت، اصل و مرغوبی دریافت کنید، کافی است روی لینک زیر کلیک کنید. و وارد صفحه ی محصول مورد نظر شوید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
  • 9435 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.