تفاوت میل جنسی در مردان و زنان

تفاوت میل جنسی مردان و زنان که باید بدانید

در این مقاله می خواهیم در مورد تفاوت میل جنسی مردان و زنان صحبت کنیم. آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که میل جنسی در مردان بیشتر است؟ همچنین آیا شنیده اید که میزان لذت جنسی در زنان بیشتر است؟ آیا این حقیقت دارد؟ محققان دریافته اند که مردان میل جنسی قوی تری دارند؛ این در حالی است که میزان تمایل جنسی در بین خانم ها بسیار منعطف تر و حتی متغیر است. به عبارت دیگر میزان تمایل جنسی در بین آقایان نه تنها بیشتر است؛ بلکه مستقیم تر است. اما شناخت جزئیات تمایل جنسی در بین خانم ها بسیار پیچیده تر و حتی در برخی از موارد دشوار تر به نظر می رسد.

آنچه در مورد تفاوت میل جنسی مردان و زنان باید بدانید

جالب است بدانید تفاوت میل جنسی مردان و زنان موضوعی مهم است که همه باید در مورد آن آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال تمایل جنسی خانم ها به محیط و محلی که در آن سکس صورت می گیرد نیز بستگی دارد. در این مقاله می خواهیم برخی از این تفاوت ها را برای شما شرح دهیم. البته این تفاوت ها در مورد همه ی انسان ها یکسان نبوده و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. با ما همراه باشید.

مردان بیشتر از زنان به رابطه ی جنسی فکر می کنند

یکی از مهم ترین تفاوت میل جنسی مردان و زنان این است که مردان بیشتر از زنان به برقراری رابطه ی جنسی فکر می کنند. خوب است بدانید اغلب مردانی که بالغ بوده و کمتر از ۶۰ سال سن دارند روزانه حداقل یک مرتبه به این موضوع فکر می کنند. اما این موضوع در مورد زنان به اندازه ی یک چهارم است. همچنین مردان حدودا دو برابر بیشتر از زنان در مورد سکس خیال پردازی می کنند. همچنین مردان خود به خود برانگیخته شده و به طور مکرر به برقراری رابطه ی جنسی فکر می کنند.

میل جنسی در مردان و زنان و تفاوت آن ها

اگر شما هم تجربه ی زیادی در برقراری رابطه ی جنسی ندارید، و یا برای اولین بار می خواهید اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم از پکیج شب زفاف که در سایت موجود است خریداری و استفاده کنید. این پکیج با توجه به تفاوت میل جنسی در مردان و زنان و ساختار متفاوت آن ها طراحی شده است. همچنین نظر متخصصان سکسولوژی در طراحی این پکیج اعمال شده است.

پکیج پیشنهادی (ویژه)

پکیج شب زفاف

زوج هایی که قصد دارند برای اولین بار رابطه ی زناشویی داشته باشند، می توانند از این پکیج استفاده کنند. با استفاده از این پکیج می توانید رابطه ای لذت بخش، به یاد ماندنی و همچنین وصف نشدنی با همسر خود رقم بزنید. پکیج ویژه ی شب زفاف دارای ۴ محصول ویژه می باشد. عملکرد این محصولات بدین صورت است که ارگاسم بین آقایان و خانم ها را همزمان کرده و عمل دخول را آسان تر می کنند. به طوریکه با استفاده از این محصولات درد زیادی در اولین رابطه تجربه نخواهید کرد. ویژگی های این پکیج شامل:

  • کیفیت بالا
  • مناسب برای زوج های جوان
  • مناسب برای اولین رابطه ی زناشویی
  • ایجاد لذت بیشتر در رابطه و جلوگیری از بروز درد

تفاوت ارگاسم در بین زنان و مردان

یکی دیگر از مهم ترین موضوعات در زمینه ی تفاوت میل جنسی در مردان و زنان این است که هر یک ارگاسم را به طور متفاوت تجربه می کنند. در واقع برای آقایان از زمان دخول تا زمانی که انزال صورت می گیرد، به طور میانگین حدود ۴ دقیقه طول می کشد. این دوره ی زمانی را ارگاسم مردان می گویند. اما در مورد خانم ها حدود ۱۰ تا ۱۱ دقیقه طول می کشد تا به ارگاسم برسند. همچنین در بین خانم ها و آقایان تفاوت دیگری نیز وجود دارد و اینکه تعداد دفعات ارگاسم طب برقراری رابطه در درازمدت متفاوت است. ۷۵ درصد از مردان تقریبا هر بار به ارگاسم می رسند اما تنها ۲۶ درصد از خانم ها به طور مداوم این تجربه را خواهند داشت.

میل جنسی در مردان و زنان و تفاوت های آن ها

یکی از مهم ترین تفاوت میل جنسی در مردان و زنان این است که زمان رسیدن به ارگاسم را به طور متفاوتی تجربه می کنند. به عبارت دیگر مردان چند دقیقه زودتر از خانم ها به ارگاسم می رسند. این در حالی است که خانم هنوز به آن مرحله نرسیده و آمادگی دخول را ندارد. به همین دلیل ممکن است مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود. یکی از راه حل های رفع این موضوع استفاده از کاندوم تاخیری برای آقایان است. علاوه بر این انواع ژل ها و اسپری های تاخیری وجود دارد. شما می توانید به تناسب مشکل خود از هر یک از این موارد استفاده کنید. مهم ترین مسئله کاهش تفاوت بین زمان ارگاسم در بین آقایان و خانم ها است. بدین ترتیب می توانید رابطه ای لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

تحریک شنیداری در خانم ها و تحریک دیداری در آقایان

از دیگر تفاوت میل جنسی در مردان و زنان این است که هر یک مسیر های متفاوتی را طی می کنند. تحریک جنسی مردان خیلی ساده تر و بصری تر است. این در حالی است که خانم ها از طریق شنیدن و از طریق ذهن تحریک می شوند. به همین دلیل همواره به آقایان این موضوع گفته می شود که از صحبت کردن و بیان عواطف و احساسات غافل نشوند. همچنین آقایان به سرعت آماده ی برقراری رابطه می شوند ولی خانم ها به زمان بیشتری نیاز دارند. موضوعی که در مورد خانم ها و آقایان بسیار متفاوت است این است که خانم ها باید ابتدا از طریق ذهن و درون آماده شوند ولی در مورد آقایان این موضوع خیلی ساده تر و مستقیم تر است.

تفاوت میل جنسی در مردان و زنان

در خصوص این مورد از تفاوت میل جنسی در مردان و زنان به آقایان پیشنهاد می کنیم از جملات و عباراتی مانند “دوستت دارم” “عاشقتم” و… استفاده کنند. همچنین احساسات خود را به زبان آورند. علاوه بر این خانم ها باید به ظاهر خود رسیدگی کرده و از لباس های نیمه عریان استفاده کنند. زیبایی و نظافت ظاهری بسیار مهم بوده و زدن عطر و آرایش کردن موجب تحریک دیداری مردان می شود. علاوه بر این آقایان نیز می بایست از عطر استفاده کرده و دوش بگیرند و همانطور که گفته شد زن را از نظر عاطفی آماده کنند.

 راه حل چیست؟

در این مقاله در مورد تفاوت میل جنسی در مردان و زنان صحبت کردیم. به شما پیشنهاد می کنیم سایر مقالات آموزشی ما را در سایت مطالعه کنید. همچنین از محصولات و پکیج های ویژه ی ما دیدن کنید. این پکیج ها با تخفیف ویژه درنظر گرفته شده اند. همچنین در تهیه ی آن نظر متخصصان سکسولوژی اعمال شده است. ضمنا اگر تجربه ی زیادی در زمینه ی مسائل جنسی ندارید و یا می خواهید برای اولین مرتبه رابطه ی جنسی با پارتنر خود برقرار کنید، حتما مقاله ی چیز هایی که شب زفاف باید بدانید را مطالعه کنید. در این مقاله برای زوج های جوان اطلاعات و نکات مفیدی ارائه نموده ایم. امیدواریم در این مقاله نکات مفیدی را به شما آموزش داده باشیم. 

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
  • 10385 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.