نکات استفاده از کاندوم

انسان برای انجام دادن مسائلی که به او یادآور می شود به دنبال دلیل منطقی برای انجام آن کار هستند. یکی از مسائل حیاتی در زندگی زناشویی که در جهان به آن پرداخته شده استفاده از کاندوم است. در این مقاله با نحوه استفاده از کاندوم، چیستی کاندوم و مسائل پایه در مورد آنها آشنا می شویم.

کاندوم چیست؟

کاندوم Condom مانعی غلافی شکل کشسانی و نازک است که در حین انواع رابطه زناشویی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های آمیزشی و کم شدن احتمال بارداری استفاده می شود. کاندوم در انواع زنانه و مردانه وجود دارد. با استفاده از کاندوم احتمال بارداری را تا ۱۸ درصد کاهش پیدا می کند همچنین با استفاده از کاندوم احتمال ابتلا به بیماری هایی از جمله: سوزاک، کلامیدیا، هپاتیت ب، تریکومونیازیس، ایدز، سیفلیس، تبخال تناسلی، ویروس پاپیلومای انسانی را کاهش میدهد.

استفاده از کاندوم

نحوه استفاده از کاندوم

نحوه استفاده از کاندوم کار سخت و دشواری نیست و با یادگیری و تمرین می توان به صورت راحت از آن استفاده کرد. کاندوم همانطور که اشاره شد کشسانی و نازک است و از بارداری پیشگیری می کند استفاده از کاندوم مردانه به مراتب بیشتر از استفاده از نوع زنانه آن به فروش می رسد.

برای اطلاع از چگونگی استفاده از کاندوم زنانه و مردانه با ما همراه باشید. در ابتدا تاریخ انقضا کاندوم را چک کنید. مرحله اول: جایگاه برش را روی بسته پیدا کرده و باز کنید. تا حد ممکن از چاقو، قیچی و دندان استفاده نکنید. همچنین اگر ناخن های بلندی دارید مراقب باشید ممکن است کاندوم سوراخ شود.

نحوه استفاده از کاندوم مردانه

مرحله دوم: اگر آلتتان را ختنه نکرده اید برای استفاده از کاندوم پوست قسمتی که ختنه از آنجا صورت می گیرد به عقب بکشید. با فشردن سر کاندوم قسمتی برای جمع شدن آب منی ایجاد کنید. سپس کاندوم را رو آلت تناسلی بکشید. توجه کنید باید آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد. کاندوم را تا حد ممکن به طرف انتهای عضو خود بیاورید تا حین رابطه زناشویی نلغزد و بیرون بیاید.

برای استفاده از کاندوم لبه پیچیده باید بیرون باشد. بعد از پایان نزدیکی و انزال کاندوم را بردارید. برداشتن کاندوم باید زمانی انجام شود که عضو شما هنوز سفت است. کاندوم را از قسمت لبه نگهداشته و مراقب باشید منی به بیرون نریزد. قبل از انداختن کاندوم در سطل زباله آن را گره بزنید.

استفاده از کاندوم چگونه است

نحوه استفاده از کاندوم زنانه

اولین قدم برای استفاده از کاندوم زنانه بعد از باز کردن آن انتخاب کردن یک موقعیت راحت و مناسب برای قرار کاندوم در واژن است. می توانید بایستید و بعد از قرار دادن یکی از پاهایتان روی صندلی و یا در حالت نشسته با باز کردن پاها و یا حتی در حالت خوابیده کاندوم را داخل واژن قرار دهید.

مرحله بعدی برای استفاده از کاندوم زنانه، فشار دادن حلقه داخلی کاندوم با انگشت های شست و میانی در حالی که انگشت اشاره بسته است، می باشد. با دست دیگر لبه خارجی واژن را باز کرده و کاندوم را به صورت آرام وارد واژن کنید برای راحت تر استفاده کردن کاندوم می توانید از روان کننده از استفاده کنید. در این مرحله انگشت اشاره تان را داخل کاندوم باز کرده و تا حد امکان فشار دهید.

برای مطمئن بودن از استفاده از کاندوم به صورت درست چک کنید که کاندوم مستقیم در واژن قرار گرفته و پیچ و تاب نداشته باشد. حلقه خارجی کاندوم باید بیرون از واژن بماند. بهتر است حین نزدیکی آلت مرد با دست هدایت شود تا کاندوم به داخل واژن لیز نخورد. بعد از نزدیکی قبل است بلند شدن کاندوم را خارج کنید. برای خارج کردن کاندوم ابتدا سر آن را بپیچید سپس خارج کنید تا مایع منی بیرون نریزد.

پیشنهاد ما به شما

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم و لوبریکانت مناسب هستید پیشنهاد به شما پکیج اقتصادی است. این پکیج شامل ۲ محصول به شرح زیر می باشد:

– کاندوم کلاسیک لوبریکانت کاپوت (کلاسیک، لوبریکانت، رایحه مطبوع) (بسته ۱۲ عددی)

– ژل روان کننده زرد ایموشن

پکیج اقتصادی روم به دیوار برای تمام زوج هایی که میخواهند یک رابطه جنسی سالم و لذتبخش را با محصولات استاندارد و درجه یک تجربه کنند مناسب است. با خرید این پکیج زوجین می توانند با کاندوم یا بدون کاندوم یک رابطه جنسی بیاد ماندنی و روان را تجربه کنند.

سایر مشخصات پکیج:

  • مورد تایید FDA
  • تولید شده با تکنولوژی اروپا و آمریکا
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت

محصول پیشنهادی (ویژه)

پکیج اقتصادی

نحوه استفاده از کاندوم به صورت درست

  • برای استفاده از کاندوم به صورت صحیح باید نکات زیر را رعایت کرد:
  • هر بسته را زمانی که قصد استفاده دارید باز کنید.
  • قبل استفاده کاندوم را کمی فوت کنید تا مطمئن شوید سوراخ نیست
  • هنگام استفاده دقت داشته باشید که کاندوم در نماز با ناخن شما پاره شود
  • کاندوم را هنگامی که هنوز در حالت عضو شما در حالت نعوظ است خارج کنید
  • به تاریخ مصرف کاندوم توجه داشته باشید
  • کاندوم مردانه را با مواد چرب نظیر وازلین آغشته نکنید چرا که باعث از بین رفتن خاصیت پیشگیری و صدمه به کاندوم می شود.
  • در مورد استفاده از کاندوم مردانه توجه داشته باشید حتما قبل از شروع نزدیکی استفاده از آن را شروع کنید زیرا ترشحات قبل از انزال اقایان می تواند باعث بارداری و انتقال ویروس هایی مانند اچ آی وی شود.
  • کاندوم باید دور از نور حرارت و رطوبت نگهداری شود.
  • کاندوم ها یکبار مصرف هستند پس بیشتر از یک بار از هر کدام استفاده نکنید.
  • اثر کاندوم های زنانه در پیشگیری از بیماری های جنسی کمتر است.
  • از کاندوم زنانه و مردانه همزمان استفاده نکنید چرا که احتمال پارگی کاندوم بالا می رود.

استفاده از کاندوم و چگونگی آن

استفاده از کاندوم مناسب به شخص بستگی دارد

استفاده از کاندوم های مختلفی که در بازار وجود دارد به روحیات و علایق افراد بستگی دارد همچنین بعضی از افراد می توانند کاندوم ها را با خواص مختلفی مانند درمانی و… استفاده کنند. همچنین بعضی از افراد ممکن است بخاطر آلرژی به مواد خاصی از کاندوم های خاص متناسب با بدنشان استفاده کنند. نکته قابل توجه تست کردن کاندوم ها قبل از استفاده است. توجه داشته باشید عکس روی بسته کاندوم به کیفیت آن ربطی ندارد پس هنگام خرید توجه کنید و از مارک های قابل اعتماد نظیر کاندوم های معرفی شده استفاده کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
  • 10407 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.