سایز کاندوم

انتخاب مناسب ترین سایز کاندوم

آیا میدانید چه سایز کاندومی برای شما مناسب است؟ آیا میدانید سایز آن در کدام قسمت محصول نوشته شده است؟ آیا اصلا این ابزار ها اندازه ی مشخصی دارند؟ شاید برای شما هم این سوالات پیش آمده باشد. مخصوصا در ایران که آموزش های خاصی در این موارد داده نمی شود. این سوالات پرتکرار امروزه ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به طور کامل این مطلب را برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات مفیدی بدهیم.

سایز کاندوم و انتخاب آن

سایز کاندوم را چگونه انتخاب کنیم؟

برخی از افراد تصور می کنند هر سایز کاندومی برای آن ها مناسب می باشد. دلیل آن این است که کاندوم ها ماهیت کشسانی دارند. به عبارت دیگر پس از استفاده سایز آن ها قابل تغییر می باشد. اما این مطلب هرگز درست نیست. خوب است بدانید کاندوم هایی که برای شما کوچک باشند، احتمال پارگی در آن وجود دارند. پاره شدن کاندوم می تواند ناراحتی بسیاری ایجاد کند. همچنین اگر سایز آن برای شما بزرگ باشد، ممکن است لیز بخورد و بدون اینکه متوجه شوید، در هنگام آمیزش از بدن خارج شود.

راهنمای انتخاب سایز کاندوم

اگر شما سایز کاندوم نامناسبی را انتخاب کنید، ممکن است دچار بیماری های مقاربتی و یا حتی بارداری های ناخواسته قرار بگیرید. با این حال ۹۹ درصد از کاندوم هایی که در ایران وجود دارند، سایز معمولی دارند. این کاندوم ها برای اکثر افراد مناسب بوده و سایز نرمالی دارند. اما ممکن است شما احتیاج داشته باشید سایز دیگری از آن را تهیه کنید.

سایز کاندوم در کجای آن نوشته شده است؟

شاید پیش خود فکر کرده باشید که سایز کاندوم دقیقا در کدام قسمت آن نوشته شده است. باید بگوییم به طور معمول در قسمت پشت بسته و پایین آن نوشته شده است. این توضیحات مربوط به دو رقم مختلف می باشد اولین رقم آن مربوط به طول و دومین رقم آن مربوط به پهنای آن می باشد. خوب است بدانید اکثر کاندوم ها در سایزی تولید می شوند که همه ی افراد می توانند از آن استفاده کنند. مگر اینکه آلت تناسلی فرد بزرگ تر از حالت نرمال باشد. طول اکثر کاندوم های استاندارد ۱۷ سانتی متر است. البته باید بگوییم لازم نیست کاندوم تمام آلت شما را بپوشاند. اما مسئله ی اصلی در مورد سایز کاندوم پهنای اسمی آن می باشد. برای اینکه بدانید چه پهنایی برای شما مناسب است می بایست سایز آلت تناسلی خودتان را به درستی اندازه گیری کنید.

انتخاب سایز کاندوم

اندازی گیری دقیق آلت برای انتخاب سایز کاندوم

برای انتخاب سایز کاندوم باید ابتدا طول آلت خود را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری زمانی که اندام شما در حالت نعوظ قرار دارد، یک خط کش بردارید. یک سر آن را در انتهای آلت خود قرار دهید و سر دیگر آن را تا قسمت نوک آلت (سر آن) قرار دهید. بعد از آن اندازه ی دقیق را یادداشت کنید. اندازه ی کاندوم ها معمولا اندکی بزرگتر از سایز دقیق آلت طراحی می شوند. پس از اندازه گیری سایز کاندوم را چک کنید. در صورتی که سایز اندام کوچک تر از عدد نوشته شده روی بسته بود، مناسب شما بود.

نحوه ی انتخاب سایز کاندوم

پس از اینکه سایز کاندوم خود را انتخاب کردید، به شما پیشنهاد میکنیم از کاندوم خاردار آناتومیک ایکس دریم استفاده کنید. این کاندوم برای افرادی که به دنبال لذت بیشتری در رابطه هستند مناسب می باشد. باخواصی که ایجاد می کند، تحریک پذیری بیشتری در رابطه ایجاد خواهد کرد. همچنین بسیار باکیفیت بوده و عملکرد فوق العاده خوبی دارد. کافی است از طریق لینک زیر این محصول را سفارش دهید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم خاردار اناتومیک ایکس دریم Dotted
ویژگی محصول:
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار

اندازه گیری قطر آلت برای انتخاب سایز کاندوم

برای اینکه سایز کاندوم مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید علاوه بر طول، قطر آلت خود را نیز اندازه گیری کنید. بدین منظور کافی است یک عدد نخ در کنار خود داشته باشید. نخ را برداشته و دور ضخیم ترین قسمت آلت بپیچید. سپس این میزان بدست آمده را با یک متر یا سانتی متر اندازه گیری نمایید. البته می توانید متر را به طور مستقیم به دور اندام خود بپیچید. اما پیشنهاد ما استفاده از یک تکه نخ می باشد. زیرا در این صورت اندازه گیری دقیق تر خواهد بود.

چگونگی سایز کاندوم

انتخاب این ابزار بهداشتی چگونه است؟

پس از اندازه گیری و در دست داشتن این اعداد می توانید سایز کاندوم خود را انتخاب کنید. با این حال هر یک از انواع کاندوم ها جدول های مختلفی برای تعیین سایز دارد. این اعداد و جدول ها در هر برندی متفاوت است. همچنین این سایز ها می تواند بر اساس دسته بندی که از سوی تولید کننده اعلام می شود متفاوت باشد. مانند تفاوت هایی که در هنگام خرید لباس مشاهده می کنید. به عنوان مثال کاندوم سایز بزرگ در یک برند ممکن است معادل کاندوم سایز متوسط در برند دیگر باشد. با این حال تمامی کاندوم ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.

قطر یا عرض کاندوم ها

در حالت استاندارد می بایست بین  ۴.۴۴۵ تا ۵.۰۸ سانتی متر باشد.

در حالت بزرگ می بایست بیشتر از ۵.۰۸ سانتی متر باشد.

همچنین در حالت کوچک می بایست کمتر از ۴.۴۴۵ سانتی متر باشد.

اندازه گیری سایز کاندوم

طول کاندوم ها

در انتخاب سایز کاندوم یکی از مهم ترین موارد طول می باشد. از این جهت اهمیت دارد که اگر بزرگ تر از حد نرمال باشد، لیز خورده و موجب بروز مشکلاتی در حین رابطه می شود.

طول کاندوم ها در حالت استاندارد باید بین ۱۸.۴۱۵ تا ۱۹.۸۱۲ سانتی متر باشد.

در حالت بزرگ می بایست بین ۱۸.۴۱۵ تا ۲۰.۵۷۴ سانتی متر باشد.

همچنین در حالت کوچک باید بین ۱۷.۷۸ تا ۱۹.۸۱۲ سانتی متر باشد.

در این مقاله در مورد نحوه ی انتخاب سایز کاندوم برای شما صحبت کردیم. شما می توانید تنوع زیادی از انواع کاندوم های خاردار و حلقوی در این سایت مشاهده کنید. این کاندوم ها از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و لذت چند برابری در هنگام رابطه ایجاد خواهند کرد. برای سفارش کافی است روی لینک زیر کلیک کنید و مدل های مختلف کاندوم های خاردار را مشاهده نمایید. تمام سفارشات درب منزل شما و به صورت فوری ارسال خواهند شد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
  • 11117 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.