راه خرید اسپری تاخیری

نگران نباشید. شما با مطالعه این سایت علاوه بر اطلاع از نحوه خرید اسپری تاخیری می توانید زود انزالی خود را به بهترین شکل کنترل کنید.

زودانزالی و یا انزال زودرس چیست؟

قبل از اطلاع از نحوه خرید اسپری تاخیری بهتر است به تعریف درست از زود انزالی اشاره کنیم. زودانزالی از انواع اختلال های جنسی می باشد. در زود انزالی فرد در زمان بسیار کوتاهی و زودتر از همسر خود ارگاسم را تجربه می کند و دیگر توانایی ادامه رابطه زناشویی را ندارد. این مسکل از شایع ترین اختلال های زناشویی می باشد که یک سوم مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

اسپری تاخیری چیست؟

خیلی از افرادی که اقدام به خرید اسپری تاخیری می کنند اطلاع درستی از این محصول ندارند. اسپری تاخیری، اسپری ای است که با بی حس کردن آلت تناسلی مردانه باعث افزایش زمان رابطه زناشویی و طولانی تر شدن آن می شود. به صورت کلی اسپری های تاخیری از لیدوکائین و یا بنزوکائین تشکیل می شوند و بی حسی موضعی را به دنبال دارند.

راه های خرید اسپری تاخیری

چرا اختلال زودانزالی را تجربه می کنم؟

خرید اسپری تاخیری به صورت غیر حضوری باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. اگر برای شما هم سوال است که اصلا به چه علتی افراد با این اختلال مواجه می شوند باید بگوییم که علت های متفاوتی از جمله: روانی، هورمونی و یا ژنتیکی می تواند از این دلایل باشد. شما می توانید با پیدا کردن دلیل زودانزالی و برطرف کردن آن مشکل زودانزالی را رفع کنید.

با خرید اسپری تاخیری  به صورت غیر حضوری می توانید بدون خجالت از خرید حضوری رابطه ای دلچسب را تجربه کنید. دلایل روانی می تواند ناشی از مشکلات روحی مانند افسردگی، استرس، احساس گناه، کمبود اعتماد به نفس و مشغله فکری بیش از حد باشد. بیماری های زمینه ای و بالارفتن سن نیز می تواند از دلایل دیگر باشد.

راهکارهایی برای کنترل انزال

امروزه راهکار های زیادی برای کنترل انزال وجود دارد از یکی از این راه های خرید اسپری تاخیری می باشد که تا حد زیادی موثر واقع می شود. همانطور که پیشتر اشاره شد شما می توانید با پیدا کردن ریشه انزال زودرس در خود و سپس رفع آن، مشکل زود انزالی خود را رفع و یا تا حد زیادی کنترل کنید. بنابراین با توجه به علت زودانزالی میتواند راهکار های متفاوتی وجود داشته باشد.

خرید اسپری تاخیری

یکی از سریعترین و موثر ترین راهکار ها استفاده درست از اسپری تاخیری می باشد. اگر شما هم به دنبال تجربه های متفاوتی از نزدیکی هستید و میخواهید روی دیگر و پر انرژی خود را به همسرتان نشان داده و لذت را به خود هدیه دهید، استفاده از اسپری دبل تاخیری ناچ کدکس NACH KODEX DOUBLE DELAY بر شما واجب است.

شما می توانید با خرید اسپری تاخیری رابطه ای دلچسب را به خود و همسرتان هدیه دهید. این اسپری با ایجاد تاخیر در انزال شما باعث رضایت شما می شود. علاوه بر این، اسپری معرفی شده حساسیت ایجاد نمی کند و لذت زناشویی را کاهش نمی دهد. این محصول تمام انتظارات شما از اسپری تاخیری را برآورده می کند همچنین این محصول به راحتی مورد استفاده قرار میگیرد و شما را از خرید خود پشیمان نمی کند. بنابراین وقت را تلف نکنید و با کلیک بر لینک زیر این محصول را خریداری کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

اسپری تاخیری دبل دیلی ناچ کدکس NACH KODEX DOUBLE DELAY7

روش استفاده از اسپری تاخیری

مرحله بعد از خرید اسپری تاخیری استفاده درست از آن می باشد. ابتدا قبل از استفاده از اسپری تاخیری آلت خود را با آب و صابون بشویید سپس به صورت کامل خشک کنید. این شست و شوی قبل از استفاده باعث جذب بهتر می شود. سپس مقداری از محصول را روی آلت تناسلی خود اسپری کنید و کمی صبر کنید تا جذب شود. محصول را در جای خنک و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

تمرین کگل

خرید اسپری تاخیری به صورت غیر حضوری را در سایت مورد اطمینان روم به دیوار تجربه کنید. تمرین کگل از تمرین هایی می باشد که باعث تقویت عضلات کف لگن می شود. شما می توانید با انجام این تمرین و تقویت عضلات کف لگن خود، انزال تان را کنترل کنید. البته باید توجه داشته باشید که تمرین زودانزالی با حرکات ورزشی با صبر و استمرار بدست می آید. این تمرین علاوه بر کاهش زود انزالی برای رفع بی اختیاری در ادرار نیز مناسب است.

چگونگی خرید اسپری تاخیری

موقعیت مناسب برای برقراری رابطه زناشویی

خرید اسپری تاخیری به صورت آنلاین در این سایت ممکن می باشد.  توجه کنید برای برقراری رابطه زمان درستی را انتخاب کنید. همانطور که قبل تر گفته شد درگیری فکری بیش از حد می تواند از دلایل انزال زودرس باشد بنابراین انتخاب مناسبی برای زمان نزدیکی داشته باشید.

تکنیک توقف و ادامه

خرید اسپری تاخیری به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفته شد. برای کنترل بیشتر در انزال مردان در رابطه با همسر خود توجه داشته باشند هنگام به انزال رسیدن چند ثانیه از همسر خود دور شوند و سپس دوباره ادامه دهند.

رفتار درمانی

شما می توانید با خرید اسپری تاخیری به صورت غیر حضوری از طریق سایت روم به دیوار از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان استفاده کنید. یکی از علت های بروز این اختلال مشکلات روحی و روانی بود. بنابراین می توان با رفتار درمانی و یا روان درمانی به درمان این اختلال پرداخت. البته در رفتار درمانی می توانید یاد بگیرید که چطور بدن و احساستان را کنترل کنید.

خرید اسپری تاخیری

فشار درمانی

خرید اسپری تاخیری به صورت آنلاین در این سایت ممکن می باشد. در این تکنیک وقتی به نزدیکی ارگاسم می رسید باید سر آلت خود را ۳۰ ثانیه فشار دهید تا نعوظ را از دست بدهید و سپس مراحل را تکرار کنید.

با خرید اسپری تاخیری به صورت غیر حضوری می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. فروشگاه روم به دیوار فروشگاه خرید لوازم زناشویی می باشد که شما می توانید لوازم مورد نیاز خود را در آن سفارش داده و محصولاتی با بهترین کیفیت را تحویل بگیرید. این فروشگاه برای رفاه حال شما عزیزان محصولات را به صورت محرمانه ارسال می کند. در صورتی که ساکن شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد هستید می توانید محصولات خود را با پست سفارشی در کمتر از یک ساعت  تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 6025 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.