خرید ژل تنگ کننده

در این مقاله به نحوه خرید ژل تنگ کننده در تهران و سایر شهر ها اشاره می شود همچنین می توانید راه های افزایش لذت زناشویی را مطالعه کنید بنابراین با ما همراه باشید.

برای خرید ژل تنگ کننده همراه ما باشید. درست است که اندام تناسلی بخش اصلی رابطه زناشویی است ولی احساسات باعث لذت بخش تر شدن آن می شود. مغز بخشی مهم در لذت زناشویی است. چرا که هورمون هایی از این بخش و یا به واسطه این بخش در بدن آزاد می شود که تحریک کننده و حمایت کننده در افزایش لذت زناشویی می باشد.

خرید ژل تنگ کننده خرید
 

نکات قابل توجه در افزایش لذت زناشویی که خوب است بدانید

پیدا کردن نقطه جی

برای اطلاع از نحوه خرید ژل تنگ کننده با ما همراه باشید. پیدا کردن نقطه جی در رسیدن به نقطه اوج در لذت زناشویی کمک می کند. نقطه جی بر روی دیواره جلویی واژن بین دهانه ورودی رحم و واژن قرار دارد. بنابراین پیدا کردن نقطه جی در بدن و یا نقاط دیگر حساس باعث افزایش میزان لذت شما می شود.

حرف بزنید

راه خرید ژل تنگ کننده جلوتر بررسی می شود. با توجه به گفته دکتر برمن: مردان به فیدبک و عکس العمل شما نیاز دارند. بنابراین اگر از حرکتی در رابطه زناشویی خوشتان آمد حس خوبی که دارید را به صورت کلامی و یا فریاد نشان دهید.

خودتان را بیشتر بشناسید

خرید ژل تنگ کننده از موضوعات مورد بحث این سایت است که در ادامه به آن پرداخته می شود. اگر نمی دانید که چه حرکت و شرایطی شما را تحریک می کند نمیتوانید احساسی که دارید را با طرف مقابل به اشتراک بگذارید. بنابراین سعی در شناخت بدن خود و پیدا کردن نقاط حساس کنید. می توانید برای این کار مقالات علمی منتشر شده در این باره را مطالعه کنید و با آناتومی بدن بیشتر آشنا شوید.

راه خرید ژل تنگ کننده
 

تمرین روی عضلات ارگاسم

برای اطلاع از چگونگی خرید ژل تنگ کننده با ما همراه باشید. تمرین کیگل، تمرینی ات سنتی که بانوان با هدف تقویت عضلات ارگاسم انجام می دهند. برای این تمرین باید عضلاتی که مربوط به ارگاسم هستند را مانند حالت توقف ادرار منقبض کنید. انجام این تمرین چند دفعه در روز به هدف خود خواهید رسید.

انجام کار های هیجان انگیز

خرید ژل تنگ کننده جلوتر مورد بحث قرار میگیرد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته کار های هیجان انگیز باعث افزایش ترشح هورمون دوپامین در بدن شما می شود که همین افزایش لذت را در پی دارد.

روی تنفستان تمرکز کنید

تنفس در رابطه زناشویی بسیار مهم است و تنفس درست باعث تقویت لذت زناشویی در شما میشود. شما می توانید برای حمل و نقل انرژی از تنفستان کمک بگیرید. افرادی که در حین نزدیکی تنفس منظم و درست دارند ارگاسم قوی تر و بهتر دارند. سفارش و خرید ژل تنگ کننده از طریق این سایت ممکن می باشد.

راه های خرید ژل تنگ کننده
 

مشورت با پزشک

اگر فکر میکنید ممکن است مشکلی در رابطه با به ارگاسم رسیدن و یا لذت بردن از رابطه زناشویی دارید به پزشک مراجعه کنید. بروز این رفتار ها می تواند به علت پایین بودن میزان هومون هایتان باشند.

میوه های خاص می تواند موثر باشد

خرید ژل تنگ کننده جلوتر بررسی می شود. شاید اثرگذاری غذاها و یا داروها مشهود نباشند اما تست کردن آنها خالی از لطف نخواهد بود. برای مثال: انجیر، آووکادو و موز از جمله میوه هایی هستند که باعث تقویت میل زناشویی و در نتیجه لذت شما می شوند. این میوه ها ویتامین ها و مواد معدنی ای دارد که باعث افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی می باشد.

خرید ژل تنگ کننده

یکی دیگر از راه های افزایش لذت زناشویی خرید ژل تنگ کننده و استفاده درست از آن است. چرا که ژل تنگ کننده باعث تنگ شدن ناحیه تناسلی شده و لذت شما را در حین رابطه افزایش می دهد.

پیشنهاد ما به شما

و اما پیشنهاد ما به شما خرید ژل تنگ کننده واژن – ژل قرمز ایموشن Emotion Enjoy از سایت معتمد روم به دیوار می باشد.

خرید ژل قرمز ایموشن راه حلی مناسب برای خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن شده اند.

ژل لوبریکانت تنگ کننده واژن حاوی عصاره انار بوده که ضمن ایجاد خاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت زناشویی به بانوان و همسرشان کمک می نماید. خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد لومن میباشند میتوانند از ژل لوبریکانت قرمز ایموشن استفاده نمایند.

نحوه استفاده :

آقایان مقداری از ژل را روی آلت یا کف دست پمپ کرده و تمام آلت را به ژل آغشته نمایند. بانوان مقدار مناسبی از ژل را روی انگشت خود پمپ کرده و واژن و ناحیه تناسلی خود را به این ژل آغشته نمایند.

سایر ژل های فروشگاه روم به دیوار : خرید ژل بهداشتی بانوان، خرید ژل لوبریکانت، خرید ژل روان کننده، خرید ژل تاخیری ایموشن ، ژل لوبریکانت تحریک کننده بانوان، خرید ژل تقویت کلفت کننده آقایان، خرید ژل تقویت نعوظ آقایان و …

ویژگی های ژل قرمز ایموشن:

حجم ۷۵ میلی لیتر

این محصول دارای برچسب سیب سلامت و علامت استاندارد ایران و استاندارد اتحادیه اروپا می باشد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی اصالت محصول هستند.

تمامی محصولات فروشگاه روم به دیوار دارای نشان استاندارد و مجوز وزارت بهداشت هستند.

فروشگاه روم به دیوار دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

این محصول دارای ۳ سال تاریخ انقضا می باشد و محصولاتی که در فروشگاه روم به دیوار عرضه می شوند تولید روز بوده و زمان کمی از تاریخ تولید آن گذشته است.

محصول پیشنهادی (ویژه)

ژل لوبریکنت تنگ کننده واژن - ژل قرمز ایموشن
ویژگی محصول:
  • تحریک کننده
  • تنگ کننده
  • میوه ای
  • ویژه بانوان
تومان ۱۲۵,۰۰۰
مشاهده محصول

افزایش اعتماد به نفس

درست است که خرید ژل تنگ کننده باعث افزایش لذت می باشد ولی شما می توانید با انجام دادن باقی راهکار های گفته شده حتی به لذت بیشتری هم دست پیدا کنید. باید بدانید که حسی که شما به بدنتان دارید در روابط شما تاثیر گذار خواهد بود. شما می توانید با ورزش کردن و پیروی از رژیم غذایی مناسب به هیکل مورد نظر خود دست بیابید و حس بهتر و روحیه مثبت تری برای خود رقم بزنید. همچین می توانید به ویژگی های مثبت خود بیشتر توجه کرده و از ویژگی های منفی چشم پوشی کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
  • 25501 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.