خرید کاندوم تاخیری

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری می باشید؟ آیا از مزایا و کاربرد هی این کاندوم مطلع هستید؟ آیا می دانید بهتر است کدام نوع آن را تهیه کنید؟ در این مقاله ابتدا به تعریف درست از کاندوم تاخیری می پردازیم سپس شما را با  انواع کاندوم های تاخیری آشنا می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری در انتخاب کاندوم مناسب بدنتان داشته باشید. در این سایت کاندوم تاخیری مناسبی نیز به شما پیشنهاد می شود.

خرید کاندوم تاخیری در این سایت میسر است. در حالت کلی کاندوم بهترین و در دسترس ترین راهکار برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری به صورت ناخواسته است. این محصول از محبوبیت بالایی بین زوجین برخوردار است که باعث شده امروزه نسبت به گذشته از این محصول بیشتر استفاده شود. کاندوم ها انواع متفاوتی دارند. سازندگان کاندوم با اضافه کردن آپشن هایی به کاندوم، کاربرد دیگری نیز به آن اضافه کرده اند. برای مثال در کاندوم خاردار خارهایی تعبیه شده تا لذت زناشویی را افزایش دهد.

کاندوم تاخیری چیست؟

خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری موجب می شود تا بتوانید در زمان خود صرفه جوی کنید. کاندوم های تاخیری کاندوم هایی همانطور که از نامشان پیدا شد با داشتن ویژگی هایی باعث تاخیری در انزال می شود و طولانی شدن رابطه را به همراه دارد. این کاندوم مناسب آقایانی که به زودانزالی یا همان انزال زودرس دچار هستند مناسب است همچنین بانوانی که سخت به ارگاسم می رسند با این محصول می توانند چند بار ارگاسم را تجربه کنند.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری

انزال زودرس چیست؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین دیگر لازم نیست تا داروخانه ها مراجعه کنید چرا که در این سایت می توانید محصول خود را درب منزل در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. انزال زودرس یا زود انزالی یکی از اختلال های جنسی است که در آن مرد زودتر از شریکش و در زمان کوتاهی به انزال می رسد و دیگر توانایی ادامه رابطه را ندارد. مدت زمان دقیقی برای زودانزالی وجود ندارد. این زمان کاملا به زن و مرد بستگی دارد.

دیگر لازم نیست خجالت بکشید. با خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین می توانید بدون خجالت از مراجعه حضوری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. انزال زودرس ممکن است برای افراد ناامید کننده باشد و میزان زیادی استرس و نگرانی را به دنبال داشته باشد اما خبر خوب این است که برای این مشکل درمان وجود دارد. یکی از راه های درمان موضعی زود انزالی استفاده از کاندوم های تاخیری می باشد. با استفاده از کاندوم های تاخیری فرصت ایجاد یک رابطه طولانی و پر از لذت را پیدا می کنید.

راه خرید کاندوم تاخیری

انواع کاندوم های تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری و استفاده از آن می توانید رابطه طولانی تری را تجربه کنید. نوع اول کاندوم تاخیری نوعی است که در آن از ماده بنزوکائین استفاده شده. بنزوکائین ماده ای ژل مانند است که در داخل کاندوم قرار دارد و با گرمای بدن فعال می شود. این کاندوم برای افرادی که دچار زودانزالی هستند و یا از سلامت جنسی خود و یا شریکشان اطمینان ندارند و یا افرادی که میخواهند رابطه جنسی طولانی تری را تجربه کنند گزینه مناسبی می باشد. معمولا از ۴ الی ۵ درصد از بنزوکائین در کاندوم ها استفاده می شود.

اگر قصد شماهم خرید کاندوم تاخیری از نوع بنزوکائین است باید بدانید که مزایا این ماده افزایش مدت زمان رابطه زناشویی، افزایش اعتماد به نفس، جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی، جلوگیری از بارداری ناخواسته، استفاده آسان و بدون رنگ و بو بودن این ماده و بی حس نشدن آلت تناسلی زنانه می باشد. از معایب این ماده به این می توان اشاره کرد که راهکاری موقت می باشد. ممکن است روی آلت تناسلی به صورت کامل پخش نشود.

کاندوم تاخیری با ماده لیدوکائین

خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری از طریق این سایت ممکن می باشد. لیدوکائین یکی از داروهای بی حسی می باشد و با بی حس کردن کلاهک سر آلت تناسلی باعث افزایش مدت زمان رابطه می شود. اثر لیدوکائین از بنزوکائین بیشتر است بنابراین به افرادی که زودانزالی شدیدتری دارند توصیه می شود. مزایا این نوع کاندوم تاخیری مانند نوع بنزوکائین می باشد.

نحوه خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری

اگر شما هم به دنبال افزایش لذت زناشویی و افزایش مدت زمان طول رابطه هستید کاندوم انرژی تاخیری کاپوت بسته ۱۲ عددی Kapoot ENERGY DELAY را امتحان کنید. این کاندوم بی نظیر جدیدترین محصول شرکت کاپوت می باشد که انرژی آور نیز است. شما می توانید رابطه ای طولانی و سرشار از لذت جنسی را با استفاده از این کاندوم تجربه کنید. این کاندوم بی نظیر نه تنها با داشتن ماده تاخیری تاخیر در انزال را به همراه دارد بلکه با داشتن خار ها و حلقه های مختلف باعث می شود تحریک بیشتری را تجربه کنید و تشنه رابطه شوید.

به علاوه این کاندوم دارای لوبریکانت و ماده روان کننده لذت بخش است که باعث روان تر شدن رابطه می شود و درد کمتری را حس می کنید. این کاندوم رایحه فوق العاده ای دارد که باعث افزایش میل جنسی می شود. برای خرید کاندوم تاخیری معرفی شده بر روی لینک زیر کلیک کنید و شبی داغ بسازید و نهایت لذت را حس کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم انرژی تاخیری کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • حلقوی
  • خاردار
  • لوبریکنت

کاندوم تاخیری فیزیکی

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری از طریق این سایت محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. نوع سوم از کاندوم های تاخیری نوعی است که در آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است بلکه به صورت فیزیکی انزال را به تاخیر می اندازد. این کاندوم با ایجاد فشار در ناحیه زیر کلاهک آلت تناسلی و منقبض کردن رگ ها باعث به تاخیر افتادن انزال می شود.

فروشگاه روم به دیوار فروشگاه لوازم جنسی است. شما می توانید در این سایت اقدام به خرید کاندوم تاخیری و سایر کاندوم ها و لوازم زناشویی مورد نیاز خود کنید. این سایت محصولات را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسبی به مشتری عرضه می کند. اگر ساکن شهرهای تهران، کرج، مشهد و رامسر هستید می توانید محصول مورد نیاز خود را در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرید. به علاوه تحویل محصولات درب منزل و به صورت کاملا محرمانه می تواند صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *