زودانزالی

تکنیک های رفتاری در درمان زودانزالی

یکی از مشکلات شایع در بین آقایان زودانزالی می باشد. این مشکل می تواند لذت را از رابطه ی شما بگیرد. همچنین ناراحتی های زیادی برای زوجین ایجاد می کند. به طوریکه اعتماد به نفس در آقایان را کمتر کرده و استرس و اضطراب در آن ها ایجاد می کند. این مشکل را می توان با یک سری از تکنیک های رفتاری بسیار ساده رفع کرد. در صورتی که با انجام این تکنیک ها مشکل شما رفع نشد، حتما به پزشک مراجعه کنید. این مشکل یکی از مشکلات شایع در بین مردان است که قابل درمان بوده و با روش های مختلفی رفع می شود.

زودانزالی و درمان با تکنیک های رفتاری

رفع زودانزالی با استفاده از تمرینات کف لگن

زودانزالی می تواند در نتیجه ی ضعیف بودن عضلات لگن ایجاد شود. به همین دلیل با تقویت این عضلات می توانید انزال به موقع در خودتان ایجاد کنید. انجام تمرینات کگل یا عضلات کف لگن می تواند منجر به تقویت عضلات شما شود. انجام این تمرینات به ترتیب به صورت زیر می باشد:

برای انجام این تمرینات  ابتدا باید محل دقیق عضلات خود را پیدا کنید. برای شناسایی این محل ادرار خود را در بین جریان متوقف کنید. و یا عضلات خود را که مانع از خروج باد شکم می شود منقبض کنید. این قسمت ها شامل عضلات کف لگن در شما می شود.

درمان زودانزالی

برای درمان زودانزالی زمانی که عضلات خودتان را پیدا کردید، می توانید این تمرینات را در هر حالتی انجام دهید. هر چند برای اولین مرتبه به شما پیشنهاد می کنیم که این تمرینات را در حالت خوابیده انجام دهید. زیرا در این صورت برای شما آسان تر خواهد بود. برای تکمیل این تمرینات عضلات کف لگن خود را منقبض کنید. خودتان را به مدت سه ثانیه در این حالت انقباض نگه دارید. بعد از آن به مدت سه ثانیه عضلات خودتان را در حالت انبساط یا شل نگه دارید. این حرکت را به مدت چند بار به صورت مکرر انجام دهید.

تمرینات کف لگن را باید چه مدت انجام داد؟

برای درمان تکنیکی زودانزالی زمانی که ماهیچه های شما قدرت بیشتری پیدا کرد و بر این حرکات مسلط شدید، سعی کنید این حرکات را در حالت نشسته، ایستاده و یا در حالت حرکت و راه رفتن انجام دهید. سعی کنید تمرکز خودتان را حفظ کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنید، فقط به سفت شدن و قوی تر شدن عضلات لگن خود فکر کنید. برای انجام این حرکات مراقبت باشید که عضلات قسمت شکم، ران و باسن خود را خم نکنید. در هنگام تمرین از حبس کردن نفس خود خودداری کنید. سعی کنید آزادانه و ریلکس تنفس کنید. این حرکات را در طول روز چند بار تکرار کنید. حداقل سه بار در طول روز این حرکات را انجام دهید. هر بار ۱۰ مرتبه این حرکت را تکرار کنید.

زودانزالی و درمان آن

استفاده از کاندوم برای رفع زودانزالی

یکی دیگر از تکنیک های رفتاری که می تواند کمک بسیار زیادی در درمان زودانزالی به شما کند، استفاده از کاندوم می باشد. کاندوم های تاخیری حاوی موادی به نام  بنزوکائین یا لیدوکائین بوده و انزال را به صورت موضعی به تاخیر می اندازند. از مهم ترین مزایای استفاده از این کاندوم ها این است که هیچگونه آسیبی به شما وارد نمی کنند. چون مصرف قرص ها و داروها عوارضی به همراه دارد. برای همین به شما پیشنهاد می کنیم مصرف کاندوم های تاخیری در حین رابطه را امتحان کنید. در موارد بسیاری مصرف این نوع از کاندوم ها می تواند این مشکل را رفع کند.

تکنیک درمان زودانزالی

پیشنهاد ما برای درمان زودانزالی مصرف کاندوم دابل تاخیری ایکس دریم می باشد. این کاندوم حاوی عصاره گیاهی بنزوکایین با دوز بیشتر بوده و بیشترین تاخیر را در هنگام نزدیکی ایجاد می کند. این کاندوم قابلیتی دارد که ارگاسم زوجین را همزمان می کند. برای همین شما هم می توانید از آن استفاده کرده و تاثیرات آن را مشاهده کنید. برای تهیه ی این کاندوم می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و در همین سایت سفارش خود را ثبت کنید. محصولات سایت روم به دیوار کاملا باکیفیت بوده و برای رفع نیاز شما به صورت تخصصی طراحی شده اند.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دبل تاخیری ایکس دریم Double Delay
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
تومان ۶۵,۰۰۰
مشاهده محصول

زودانزالی با تکنیک فشار مکث

یکی دیگر از تکنیک های رفتاری که موجب رفع زودانزالی میشود، فشار مکث می باشد. اگر نزد پزشک مراجعه کنید، ممکن است شما و همسرتان را به استفاده از این روش راهنمایی کند. نحوه ی انجام این روش به صورت زیر می باشد:

عمل تحریک آلت تناسلی مرد را آغاز کنید. این عمل را تا زمانی انجام دهید که او احساس کند آمادگی انزال را دارد.

در مرحله ی بعد از همسر خود بخواهید قسمت انتهایی آلت تناسلی شما را فشار دهد. او باید این فشار را تا زمانی انجام دهد که دیگر میلی برای انزال نداشته باشد.

این تکنیک را به مدت چند بار تکرار کنید.

درمان زود انزالی

برای درمان زودانزالی این تکنیک را چند بار انجام دهید. با تکرار این تکنیک می توانید نقطه ی شروع انزال را به تاخیر بیندازید. با انجام این تکنیک و تکرار آن پس از چند مرتبه دیگر نیازی به استفاده از فشار مکث نخواهید داشت. زیرا با انجام این تمرین قادر خواهید بود انزال خود را به تاخیر بیندازید. اگر با استفاده از این روش درد یا ناراحتی در شما ایجاد شد، می توانید از تکنیک دیگری به جای آن استفاده کنید. روش دیگر بدین صورت است که پیش از شروع انزال تحریک اندام جنسی را متوقف نمایید. بعد از اینکه میزان تحریک کاهش پیدا کرد، مدتی توقف داشته باشید. سپس دوباره شروع کنید. نام این تکنیک “توقف شروع” می باشد.

درمان زودانزالی

در این مقاله روش های مفیدی برای رفع زودانزالی به شما ارائه دادیم. شما می توانید انواع کاندوم های تاخیری را در سایت ما مشاهده کنید. برای مشاهده و خرید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. تمامی محصولات موجود در سایت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. همچین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. این محصولات با توجه به نیاز افراد مختلف تهیه شده اند. به طوریکه با استفاده از آن تاثیرات مثبتی در روابط خود مشاهده خواهید کرد. همچنین لذت بیشتری به همراه شریک خود خواهید داشت.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
  • 5291 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.