ماساژ جنسی

فواید ماساژ جنسی بدن همسر

ماساژ جنسی چیست؟

ماساژ بدن توسط همسر ، علاوه بر خواص آرامش بخشی که ماساژ عادی دارد، یک ویژگی مهم و متمایز کننده دارد و آن احساس لذت فراوانی است که لمس و نوازش همسر به انسان می دهد. پس ماساژ بوسیله همسر انجام شود لذتی دو برابر دارد و اگر این ماساژ در نواحی حساس جنسی انجام شود و مقدمه رابطه جنسی و سکس هم باشد به آن ماساژ جنسی می گویند که انسان را تبدیل به آتشفشانی از لذت و خوشحالی می کند.

 

فواید و خاصیت های ماساژ جنسی بدن همسر

امروزه ماساژ درمانی برای بسیار از دردهای جسمی ( درد عضلات، درد استخوان ها، درد مفاصل، کمر درد، سر درد و … ) و درد های عصبی و روحی است.

همانطور که گفتیم اگر این ماساژ توسط همسر انجام شود خواص آن چندین برابر هم می شود.

این ماساژ به شما و همسرتان کمک میکند تا خستگی و استرس یک روز کاری را دور بریزید و از زندگی عاشقانه تان لذت بیشتری ببرید.

ماساژ جنسی بدن همسر باعث می شود که زن و شوهر در حین رابطه جنسی لذت بیشتری از بودن با هم ببرند.

ماساژ جنسی بدن زن در خانم هایی که مشکل رسیدن به ارگاسم دارند بهترین و مطمئن ترین روش است و باعث تسهیل و تسریع در رسیدن به ارگاسم می شود.

زمانی که  یکی از زوجین علاقه به رابطه جنسی دارد ولی شهوت همسرش کم است، ماساژ بهترین وسیله برای برقراری ارتباط فیزیکی بین زن و شوهر است.

و در ادامه ی این لمس و نوازش اگر همسر با حوصله و آرامش نواحی جنسی بدن همسرش را نوازش کند می تواند آتش شهوت و احساسات جنسی را در او شعله ور کند و این ماساژ می تواند مقدمه یک رابطه جنسی عالی باشد.

اگر در گذشته بین شما و همسرتان کدورتی پیش آمده و مدتی است از هم دور شده اید و حتی با هم حرف هم نمیزنید، می توانید به آرامی و با محبت و آرامش بدن او را با ماساژ مورد نوازش قرار دهید و زخم های کهنه ی روح او را با این نوازش ها التیام ببخشید.

البته در این موارد اصلا برای رابطه جنسی عجله نکنید و بگذارید ابتدا روح شما با یکدیگر رابطه برقرار کند.

 

اصول و مقدمات ماساژ جنسی

برای اینکه بتوانید همسرتان را بطور اصولی ماساژ بدهید باید اصول ماساژ جنسی را بدانید و شرایط و مقدمات آن را فراهم بیاورید. برای دانستن اصول و مقدمات ماساژ جنسی مقاله مقدمات و اصول ماساژ جنسی را مطالعه نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار

مشاوره رایگان در خصوص مسائل زناشویی در سایت روم به دیوار

پرسش و پاسخ رایگان با بهترین اساتید و مشاوران

طرح سوالات و مشکلات جنسی با پزشکان و مشاوران در تلگرام : http://t.me/RBDadmin

کانال تلگرام روم به دیوار : http://t.me/roombedivar_com

اینستاگرام روم به دیوار : https://www.instagram.com/roombedivar

 

[vc_wp_custommenu nav_menu=”309″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *