خرید کاندوم و اثرات قهوه

چطوری کاندوم بخرم؟ قهوه روی روابط زناشوییم تاثیر میزاره؟ برای پاسخ به این سوالات این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله چگونگی خرید کاندوم و تاثیر قهوه بر روابط زناشویی را برسی می شود.

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. قهوه بعد از آب دومین نوشیدنی محبوب است. فواید قهوه روز به روز بیشتر مشخص می شود یکی از این مواید تاثیر آن بر روابط زناشویی است. سالیان قبل ئر کشورهایی نظیر انگلیس فقط مردان می توانستند به کافه ها بروند.

راه خرید کاندوم
 

خرید کاندوم جلوتر مورد بررسی قرار می گیرد. در آن زمان مردان تنها برای نوشیدن قهوه به کافه نمی رفتند و کافه ها مانند بارهای امروز بود. یعنی کافه ها در دو طبقه بود که طبقه دوم آن محلی برای برقراری رابطه زناشویی بود. همین موضوع باعث می شد وقتی مردان به خامه برمیگشتند دیگر میلی برای برقراری رابطه با همسرشان نداشتند و زنانشنان فکر می کردند که قهوه باعث کاهش میل به برقراری رابطه می شود. همین داستات باعث به وجود آمدن این عقیده شده بود که قهوه باعث کاهش قوای زناشویی می شود.

تاثیر قهوه بر میل زناشویی بانوان

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. برای مشاهده اینکه آیا قهوه چه تاثیری، مثبت و یا منفی بر میل زناشویی دارد آزمایشی در دانشگاه جوج تون تگزاس انجام داده شد. مطابق این آزمایش به تعدادی موش ماده کافئین داده شد. نتیجه این آزمایش تمایل بیشتر این موش ها به برقراری رابطه نسبت به باقی موش ها بود. بر اساس این آزمایش ها کافئین باعث افزایش جریان خون در اندام های خصوصی می شود و همین باعث می شود که قهوه را نوعی محرک جنسی به حساب بیاوریم.

خرید کاندوم
 

قهوه و کم شدن اظطراب؟

مبحث بعدی درمورد خرید کاندوم می باشد. شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که تاثیر قهوه بر روی مقدار اظطراب چه ارتباطی با بالارفتن کیفیت در روابط زناشویی دارد؟ باید بگوییم که میزان استرس و نگرانی افراد بر روی کیفیت نزدیکی و ارگاسم آنها تاثیر می گذارد. به خصوص این موضوع در خانم ها بیشتر مورد توجه است چرا که باعث افزایش زمان به ارگاسم رسیدن می شود. استرس به عنوان قاتل بی رحم و مشهور میل زناشویی شناخته می شود.

خرید کاندوم

اگر شماهم به دنبال خرید کاندوم هستید پیشنهاد ما به شما کاندوم تاخیری قهوه ۱۲ عددی ناچ کدکس Nach Kodex Coffee است.

اگر به دنبال کاندومی تاخیری با لاتکس صد در صد طبیعی و نرم هستید کاندوم قهوه ناچ کدکس انتخابی مناسب برای شما است.رایحه کلاسیک و مطبوع قهوه در کاندوم تاخیری قهوه ناچ کدکس به همراه لوبریکنت پایدار و ماده ی تاخیری مناسب، تمام آنچه شما از یک رابطه دلپذیر و لذت بخش میخواهید برایتان فراهم می کند!

مشخصات:

۱- دارای ماده تاخیری مناسب جهت تاخیر انزال به مدت طولانی

۴- لوبریکنت روان کننده

۵- رایحه مطبوع قهوه

خصوصیات:

  • تعداد موجود در جعبه: ۱۲ عدد
  • مدل لاتکس: طبیعی با کیفیت درجه یک
  • رنگ لاتکس: قهوه ای
  • خاصیت: افزایش لذت و تحریک پذیری زنان و تاخیر در انزال آقایان
  • مورد تایید FDA
  • ساخته شده با تکنولوژی اروپا و آمریکا
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده.

ارسال به سایر استان ها به صورت پستی میباشد.

با دانلود و نصب اپلیکیشن روم به دیوار از اعتبار هدیه اولیه نیز برخوردار خواهید شد.

همچنین با دعوت دوستان خود از طریق اپلیکیشن ، میتوانید از اعتبار هدیه دعوت نیز برخوردار شوید.

آیا می دانید کاندوم یکی از روش های موثر جلوگیری از زودانزالی در مردان است؟

خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه روم به دیوار بهترین راه خرید کاندوم است.

شما می توانید از فروشگاه ما سایر محصولات زناشویی و محصولات جنسی مانند اسپری تاخیری ، ژل تاخیری را خریداری نمایید.

روم به دیوار اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات جنسی است.

محصولات ما دارای مجوز قانونی فروش و تائیدیه سلامت از وزارت بهداشت است.

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی.

ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

خرید کاندوم نازک ، خرید نازک ترین کاندوم

درمان زود انزالی ، کاندوم تاخیری برای درمان زود انزالی.

درمان انزال زودرس، کاندوم تاخیری برای درمان انزال زودرس. ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم قهوه تاخیری ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • تاخیری
  • لوبریکنت
  • میوه ای
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

تاثیر قهوه بر میل زناشویی مردان

همانطور که قبل تر گفته شد قهوه باعث باز شدن شریان ها و افزایش خون رسانی به نقاط مختلف بدن از جمله ناحیه تناسلی می شود که همین در زمان برقراری رابطه زناشویی موثر خواهد بود. تحقیقات نشان داده است که مردانی که میزان قهوه ۸۵ تا ۱۷۰ میلی گرم کافئین به بدنشان می رسد با احتمال ۴۲ درصد کمتر به اختلال نعوظ دچار می شوند.

اثرات قهوه و خرید کاندوم
 

علاوه بر این موضوع قهوه باعث ایجاد سرحالی و نشاط می شود که بعد از روز های پر مشغله کاری باعث افزایش انرژی برای برقراری رابطه می باشد.

همانطور که گفته شد قهوه نوشیدنی ای است که از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است چراکه باعث رفع خستگی دور شدن از تنش ها عصبی می شود. بسیاری از افراد از قهوه به عنوان درمان خانگی برای بی میلی به رابطه زناشویی یاد می کنند. تحقیقات نشان داده است که قهوه هورمون تستسترون را افزایش می دهد. این هورمون برای فعالیت زناشویی در بدن مردان و زنان از هورمون های حیاتی است. از این گذشته قهوه اکسید نیتریک دارد. اکسید نیتریک یک انتقال دهنده عصبی می باشد که کار آن گشاد کردن شریان های مهم در بدن است.

چگونگی خرید کاندوم
 

این انتقال دهنده عصبی ماهیچه صاف آلت تناسلی را شل کرده که باعث نعوظ بهتر و انقباض بهتر برای نعوظ می شود به علاوه نیتریک اسید بر سلول های جدار رگ های خونی موثر است. زمانی که مشکلی در رگ شما پیش آید و جریان خون به آلت تناسلی و در نهایت مشکل در نعوظ پیش آید نیتریک اسید این مشکل را حل می کند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
  • 5283 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.