خرید کاندوم مردانه و زنانه و انواع آن ها

هر آنچه در مورد خرید کاندوم مردانه و زنانه لازم است بدانید

آیا می دانید چرا باید به دنبال خرید کاندوم باشید؟ در این مقاله می خواهیم همه چیز در مورد این موضوع را به شما توضیح دهیم. پیش از هر چیز اجازه دهید تعریفی از کاندوم بیان کنیم. این ابزار پوشش کشسانی و انعطاف پذیری است که از ایجاد تماس مستقیم بین آلت تناسلی مرد و زن در هنگام انجام عمل زناشویی جلوگیری می کند. جنس این محصول عموما از لاتکس می باشد. در این وسیله از روان کننده به منظور رابطه ی جنسی راحت تر استفاده می شود. این مواد روان کننده از جنس آب هستند. زیرا روغن به لاتکس آسیب می زند. همچنین بعضی از انواع کاندوم ها دارای اسپرم کش هستند و احتمال بارداری را به حداقل خود می رسانند.

کاندوم زنانه و مردانه و مقایسه ی آن ها

خرید کاندوم مردانه و نکات مهم

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید باید تفاوت کاندوم های مردانه و زنانه را بدانید. در این بخش می خواهیم در مورد کاندوم مردانه توضیح دهیم. این ابزار پوششی است که مردان آن را در حالت نعوظ مورد استفاده قرار می دهند. هدف از استفاده از این ابزار معمولا پیشگیری از بارداری می باشد. اما باید بدانید همین ابزار ساده از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز جلوگیری می کند. این ابزار تا میزان ۸۵ الی ۹۵ درصد از بارداری جلوگیری می کند.

نحوه ی استفاده پس از خرید کاندوم مردانه

پس از خرید کاندوم باید بدانید چگونه می توان از آن استفاده کرد. شما باید دقیقا زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید آن را از بسته خارج کنید. زیرا کاندوم ها بسیار حساس هستند و در صورتی که مدت زیادی باز بماند، آلودگی را به خود جذب می کنند. در قسمت انتهای این ابزار فضای خالی وجود دارد که شما باید آن را قبل از استفاده عاری از هوا کنید. زمانی که از این ابزار استفاده می کنید، باید هوشیار باشید که ناخن شما به آن کشیده نشود. زیرا امکان پارگی آن وجود دارد.

مقایسه ی خرید کاندوم زنانه و مردانه

خرید کاندوم مردانه و انواع آن

در هنگام خرید کاندوم باید در مورد انواع کاندوم ها نیز اطلاعات دقیقی داشته باشید. تا به درستی انتخاب نمایید. این ابزار انواع مختلفی دارد که در طرح ها و بسته بندی های گوناگون تولید شده است. زوجین می توانند بنا به سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند. یکی از انواع آن مدل تاخیری می باشد. در این نوع از مواد بی حس کننده مانند لیدوکائین و بنزوکائین استفاده شده است. این محصول انزال را در مردان به تاخیر می اندازد و ارگاسم را بین زن و مرد همزمان می کند. مدل دیگری وجود دارد که به آن کاندوم ساده یا کلاسیک گفته می شود. این ابزار از انتقال بیماری های مقاربتی و عفونی جلوگیری می کند.

خرید کاندوم زنانه یا مردانه

در هنگام خرید کاندوم ممکن است با مدل دیگری به نام شیار دارد آشنا شوید. این محصول به دلیل شیار هایی که دارد، موجب افزایش لذت جنسی در خانم ها می شود. همچنین انزال را در آقایان به تاخیر می اندازد. نوع دیگری از کاندوم وجود دارد که به آن خاردار گفته می شود. این محصول سبب افزایش لذت جنسی شده و انزال را نیز در مردان به تاخیر می اندازد. آخرین نوعی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، کاندوم های میوه ای است. این نوع از کاندوم ها به دلیل طعم و رایحه ی خاصی که دارند، سبب افزایش لذت جنسی و جذب بیشتر می شوند. همچنین از آن ها برای اورال سکس نیز استفاده می شود.

خرید کاندوم زنانه و مردانه

خرید کاندوم با کیفیت و درجه یک

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید، پیشنهاد می کنیم کاندوم نوتلا شکلاتی کاپوت را خریداری کنید. این محصول رایحه ی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی نوتلا و توت فرنگی دارد. که سبب افزایش لذت و میل در هنگام رابطه می شود. همچنین با جدید ترین تکنولوژی روز ساخته شده است. به طوریکه نازک بوده و در عین حال استحکام فوق العاده بالایی دارد. این محصول برای کسانی مناسب است که تمایل چندانی به استفاده از کاندوم ندارند. و در عین حال دوست دارند رابطه ای طبیعی داشته باشند. استفاده از این محصول به شما کمک می کند رابطه ای طبیعی داشته و از آن لذت ببرید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم نوتلا شکلاتی کاپوت
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای

خرید کاندوم زنانه و آشنایی با آن

اگر شما به دنبال خرید کاندوم هستید، احتمالا نام کاندوم های زنانه را نیز شنیده اید. این نوع از کاندوم ها توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. و وسیله ای برای پیشگیری از بارداری و مراقبت جنسی می باشد. اگر خانمی قصد استفاده از این محصول را داشته باشد، باید قسمت خارجی واژن خود را باز کند. برای راحتی استفاده از این محصول می توان از روان کننده ها نیز استفاده کرد. این نوع محصول باید به آرامی درون واژن قرار بگیرد. و تا جایی که امکان دارد با استفاده از انگشت اشاره به درون فرو رود. همچنین شما باید اطمینان حاصل کنید که این ابزار به درستی درون واژن قرار گرفته باشد و در هنگام انجام رابطه ی زناشویی تاب نخورد.

همه چیز در مورد انواع کاندوم ها

پس از خرید کاندوم زنانه و زمانی که از آن استفاده کردید، نکته ی مهم در مورد نحوه ی خارج کردن آن است. خارج کردن این محصول بدین صورت است که زمانی که زن هنوز دراز کشیده است، باید این ابزار را خارج کنید. توجه داشته باشید که هرگز آن را در حالت ایستاده از بدن خارج نکنید. این ابزار از کاندوم های مردانه بلند تر بوده و دو عدد حلقه دارد. همچنین باید بدانید این مدل کاندوم ها از کاندوم های مردانه گران تر هستند.

نحوه ی خرید کاندوم 

همانطور که میدانید خرید کاندوم با کیفیت و درجه یک مسئله ی مهمی می باشد. زیرا اگر از محصول بی کیفیتی استفاده کنید، ضررات جبران ناپذیری برای شما به همراه می آورد. اگر می خواهید یک کاندوم باکیفیت و درجه یک با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از همین سایت اقدام کنید. روم به دیوار انواع محصولات مراقبتی جنسی دارد که برای شما عزیزان به فروش می رساند. تمام محصولات موجود در سایت درجه یک بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. برای مشاهده یا خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
  • 4539 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.