نحوه خرید کاندوم

در این سایت علاوه بر اطلاع از بهترین پوزیشن ها برای رابطه زناشویی میتوانید خرید کاندوم به صورت غیر حضوری را تجربه کنید.

خرید کاندوم از طریق سایت معتمد روم به دیوار امکان پذیر می باشد. رابطه زناشویی از مهم ترین راه های  ارتباطی بین زن و مرد است. کاهش کیفیت در رابطه زناشویی مشکلات متعدد دیگری را نیز به دنبال دارد. یکی از راه هایی که باعث افزایش این کیفیت می شود، افزایش مهارت در عشق بازی است.

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم با ما همراه باشید. همانطور که پیشتر اشاره شد معاشقه از راه های تاثیر گذار در افزایش لذت زناشویی می باشد. معاشقه مقدمه یک نزدیکی خوب می باشد. مشکلات خیلی از زوج ها به نداشتن معاشقه خوب و یا کافی قبل از دخول برمیگردد. این بی کیفیتی در رابطه زناشویی باعث به خطر افتادن ازدواج می شود چرا که باعث درگیری ذهنی و بدنی افراد در سطوح مختلف می شود.

خرید کاندوم
 

اگر شما هم به دنبال نحوه خرید کاندوم هستید این سایت را تا انتها مطالعه کنید. با ریشه یابی بسیاری از طلاق ها متوجه می شویم که بی کیفیتی در رابطه زناشویی جزو سه علت درخواست طلاق می باشد. و یا بسیاری از افراد به همین دلیل برای روابط فرازناشویی اقدام می کنند. البته باید دانست که پیش نوازی ها همیشه به رابطه زناشویی خاتمه پیدا نمی کنند. انجام معاشقه باعث افزایش رضایت همسر شما می شود.

عشق بازی در افزایش کیفیت روابط زوج ها

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. نزدیکی با عشق بازی مناسب قبل از آن بسیار تاثیر گذار است به خصوص برای بانوانی که فقط از طریق دخول به ارضا میرسند و فقط از طریق کلیتوریس به ارگاسم می رسند.

صحبت های محبت آمیز

در این سایت می توانید برای خرید کاندوم اقدام کنید. باید به گونه ای صحبت کنید که همسرتان باور داشته باشد و بداند که مهم ترین فرد در زندگی شما است. مهارت هایی از جمله نوازش کلامی را در خود تقویت کرده و میزان محبت و علاقه خود را به وی نشان دهید. این نوع نوازش ها باید حتی بیرون از تخت خواب و یا گاهی فضای غیر خصوصی رعایت شوند.

چگونگی خرید کاندوم
 

لمس مناسب و ماساژ زناشویی

برا خرید کاندوم با ما همراه باشید. بعضی از آقایان با همسرشان مانند شیء برخورد می کنند و ظرافتی در کار ها از خود نشان نمی دهند. اما ماساژ زناشویی مثل معجزه عمل می کند و میل به رابطه را برای همسر شما افزایش می دهند. اگر همسر شما نسبت به رابطه سرد است می توانید با انجام ماساژ و لمس های با ظرافت او را برانگیخته کنید و به هیجان رابطه بی افزایید.

درست نفس کشیدن

خرید کاندوم در این سایت مقدور می باشد. هنگامی که در حال معاشقه و نزدیکی هستید با نفس های خود نشان دهید که دارید لذت میبرید. همسر شما با توجه به صدای شما متوجه می شود که آیا کارش را درست انجام می دهد یا نه و یا به چه میزانی لذت می برید. همچنین درست نفس کشیدن باعث اکسیژن رسانی بهتر به اندام شما می شود و جریان خون شما را متعادل می کند.

راه خرید کاندوم
 

خرید کاندوم مناسب

پیشنهاد این سایت به شما خرید کاندوم نازک بسته ۱۲ عددی Kapoot ULTRA THIN می باشد. کاندوم سوپر نازک کاپوت، یک محصول فوق العاده از شرکت کاندوم سازی کاپوت که یکی از نازک ترین کاندوم های موجود در بازار است.

این نازکی باعث ایجاد رابطه بهتر و ارتباط مستقیم تر می شود در حدی که وجود کاندوم احساس نمی شود. با خرید کاندوم معرفی شده علاوه بر نازک بودن از خاصیت لوبریکانت در درون و بیرون کاندوم هم استفاده کنید. رایحه بسیار مطبوع این کاندوم باعث افزایش میل زناشویی و داشتن رابطه به یاد ماندنی خواهد شد.

خرید کاندوم

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

  • در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده.
  • ارسال به سایر استان ها به صورت پستی میباشد.
  • با دانلود و نصب اپلیکیشن روم به دیوار از اعتبار هدیه اولیه نیز برخوردار خواهید شد.
  • همچنین با دعوت دوستان خود از طریق اپلیکیشن ، میتوانید از اعتبار هدیه دعوت نیز برخوردار شوید.

آیا می دانید کاندوم یکی از روش های موثر جلوگیری از زودانزالی در مردان است؟

خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه روم به دیوار بهترین راه خرید کاندوم است.

شما می توانید از فروشگاه ما سایر محصولات زناشویی و محصولات زناشویی مانند اسپری تاخیری ، ژل تاخیری را خریداری نمایید.

روم به دیوار اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات زناشویی است.

محصولات ما دارای مجوز قانونی فروش و تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت است.

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

  • فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی. خرید کاندوم نازک.
  • ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.
  • خرید کاندوم مردانه مشکی، کاندوم رنگی، کاندوم مشکی با امنیت بسیار بالا، کاندوم مردانه مشکی کاپوت، بهترین کاپوت مردانه
  • درمان زود انزالی، کاندوم تاخیری برای درمان زود انزالی.
  • درمان انزال زودرس، کاندوم تاخیری برای درمان انزال زودرس. ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم سوپر نازک کاپوت
ویژگی محصول:
  • لوبریکنت
  • میوه ای
  • نازک

آگاهی برای انتخاب بهترین پوزیشن ها

خرید کاندوم از این سایت را امتحان کنید. راه دیگری که برای افزایش کیفیت رابطه زناشویی می توانید استفاده کنید شناخت و تجربه پوزیشن های مختلف است. پوزیشن های مختلف در طول باعث جلوگیری از سردی رابطه شده و هیجان را به دنبال دارد. سعی کنید که حداقل هر دو هفته پوزیشن های جدیدی را امتحان کنید. با انجام این کار می توانید پوزیشن هایی که به آن تمایل دارید و بیشترین لذت را از انجام آن می برید پیدا کنید.

راه های خرید کاندوم
 

با عجله برخورد نکنید

خرید کاندوم خود را در سایت روم به دیوار انجام دهید. در هنگام رابطه عجله نداشته باشید و با آرامش جلو بروید. چرخه زناشویی مراحل متفاوتی دارد. باید این مراحل را با تامل جلو بروید. برای در آوردن لباس هایتان عجله نداشته باشید. و هر وقت احساس کردید همسر شما راحت تر است ملایم شروع کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
  • 9443 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.