خرید کاندوم بزرگ کننده در رابطه زناشویی

خرید کاندوم بزرگ کننده چه تاثیری بر سایز اندام تناسلی دارد؟

آیا می دانید خرید کاندوم بزرگ کننده چه تاثیری بر سایز و اندازه ی آلت تناسلی دارد؟ آیا می خواهید بدانید اندازه ی آلت تناسلی چه تاثیراتی بر رابطه ی زناشویی شما دارد؟ برای آگاهی بیشتر در این مورد با ما همراه باشید. از جمله مهمترین معضلاتی که فکر بسیاری از مردان را به خود مشغول می کند، نگرانی ها در خصوص سایز اندام تناسلی می باشد. این موضوع بسیار مهم گاهی آرامش خاطر را از مردان سلب می کند. زیرا اغلب فکر می کنند که آیا سایز اندام تناسلی آن ها استاندارد است یا خیر؟ آیا این موضوع در کیفیت رابطه ی زناشویی آن ها تاثیر می گذارد؟

خرید کاندوم بزرگ کننده آلت تناسلی
 

به همین دلیل ممکن است به فکر روش هایی مانند خرید کاندوم بزرگ کننده باشند. یا اینکه به فکر عمل های جراحی سخت و طاقت فرسا می افتند. با عرض تاسف بسیاری از مردان بر این عقیده هستند که لذت در رابطه ی زناشویی تا اندازه ی بسیار زیادی با طول و همچنین قطر اندام جنسی مرتبط است. در واقع این افراد به نوعی قدرت و مردانگی را با این موضوع تصور می کنند. حال می خواهیم به شما بگوییم که استفاده از روش هایی مانند کاندوم های بزرگ کننده تا چه میزان بر سایز اندام تناسلی تاثیر گذار می باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید کاندوم بزرگ کننده برای آلت تناسلی
 

سایز نرمال اندام تناسلی مردان چه قدر است؟

پیش از اینکه در مورد خرید کاندوم بزرگ کننده صحبت کنیم، می خواهیم سایز نرمال اندام تناسلی مردان را مورد بررسی قرار دهیم. خوب است بدانید آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ بین ۱۰ تا ۱۶ سانتی متر می باشد. همچنین این میزان به طور متوسط بین ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر می باشد. علاوه بر این افرادی هستند که ممکن است سایز آلت تناسلی آن ها کمتر یا بیشتر از این میزان باشد. لازم به ذکر است طول مجرای تناسلی خانم ها در حالتی که دچار برانگیختگی میشوند، بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر می باشد.

کاندوم بزرگ کننده و خرید آن
 

اگر شما هم بنا به دلایلی از سایز اندام تناسلی خود ناراضی هستید، پیشنهاد می کنیم با خرید کاندوم بزرگ کننده کیفیت و لذت رابطه ی زناشویی خود را افزایش دهید. ما به شما پیشنهاد می کنیم کاندوم بزرگ کننده لارگو ناچ کدکس را از ما خریداری کنید. این محصول فوق تاخیری بوده و دارای روان کننده یا لوبریکانت می باشد. به طوریکه با استفاده از آن حجم آلت تناسلی شما افزایش چشمگیری پیدا می کند. همچنین این محصول رایحه ی بی نظیری دارد که سبب می شود رابطه ی زناشویی شما لذت بخش شود. این کاندوم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای شمایی که به دنبال افزایش سایز اندام تناسلی خود هستید طراحی شده است. برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم بزرگ کننده لارگو ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • بزرگ کننده
  • تاخیری
  • لوبریکنت

آیا اندازه ی آلت تناسلی اهمیت دارد؟

سوال بسیار مهمی که قبل از خرید کاندوم بزرگ کننده ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که اندازه ی آلت تناسلی تا چه اندازه مهم است؟ در واقع باید بدانید میزان درک یک مرد نسبت به این موضوع تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس و حتی تصور مثبت یا منفی وی دارد. مردی که نسبت به اندام تناسلی خود احساس خوبی ندارد، قطعا در رابطه دچار مشکل می شود. خوب است بدانید مردانی که نگرانی و اضطراب زیادی نسبت به اندازه ی اندام تناسلی خود در حالت نعوظ و یا غیر نعوظ دارند، خیلی بیشتر از سایرین دچار اضطراب و یا سایر مسائل و مشکلات عاطفی می شوند.

خرید کاندوم بزرگ کننده
 

خرید کاندوم بزرگ کننده می تواند کمک کننده باشد. اما این افراد همچنین باید ذهن خود را نیز اصلاح کنند. جالب است بدانید درمانگران بعد از صحبت کردن با این دسته از افراد متوجه شدند که اغلب این افراد فکر می کردند سایز اندام تناسلی آنها خیلی کوچک است. اما در واقع به اندازه ای که خوشان تصور می کردند کوچک نبوده است. به شما پیشنهاد می کنیم در کنار استفاده از محصولات بزرگ کننده سعی کنید احساس خوبی نسبت به اندام خود داشته باشید. در این راستا می توانید از یک مشاور خوب کمک بگیرید.

آیا خرید کاندوم بزرگ کننده بر رضایت همسر شما تاثیر دارد؟

شما می توانید با خرید کاندوم بزرگ کننده و استفاده از آن به سایز اندام تناسلی دلخواه خود برسید. طبق تحقیقات بدست آمده اندازه ی آلت تناسلی رابطه ی زیادی با رضایت مردم ندارد. به عبارت دیگر چنین ارتباطی در این خصوص وجود ندارد. شاید برای شما عجیب باشد. متخصصان سکسولوژی می گویند اکثر خانم ها توجه زیادی به سایز اندام تناسلی مردان ندارند. این مسئله در تحقیقات به صورت متعدد به اثبات رسیده است. بر اساس گفته ی پژوهشگران چیزی که برای خانم ها در رابطه اهمیت دارد، ملایمت، نرم خویی، توجه به نیاز و خواسته ها و همچنین رمانتیک بودن می باشد.

خرید کاندوم بزرگ کننده و تاثیر آن در رابطه ی زناشویی
 

با خرید کاندوم بزرگ کننده می توانید به سایز اندام تناسلی خود برسید. جالب است بدانید طبق تحقیقات بدست آمده بیشتر از ۸۵ درصد خانم ها از سایز اندام تناسلی شریک جنسی خود رضایت کافی دارند. این میزان رضایت با استفاده از کاندوم بزرگ کننده خیلی بیشتر خواهد بود. زیرا این محصول شما را به رضایت می رساند و سایز اندام تناسلی شما را افزایش می دهد. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به انجام عمل های جراحی سخت و استفاده از داروهای شیمیایی نخواهید داشت. اگر این محصول را به طور مرتب استفاده کنید، اعتماد به نفس شما هم در رابطه افزایش پیدا می کند. در ادامه رضایت همسر شما خیلی بیشتر از قبل خواهد شد.

کاندوم بزرگ کننده را از کجا خریداری کنم؟

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم بزرگ کننده هستید، پیشنهاد میکنیم این محصول فوق العاده باکیفیت را از سایت روم به دیوار خریداری کنید. در این سایت انواع کاندوم ها و محصولات بهداشتی مختلف وجود دارد که شما می توانید هر یک را سفارش دهید. با خرید و استفاده از این محصول نیاز شما و همسرتان در این زمینه رفع خواهد شد. خوب است بدانید این محصولات برای شمایی که قصد خریداری آن را دارید مناسب می باشد. برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
  • 8619 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.