خرید کاندوم تاخیری و ارگاسم مردان

خرید کاندوم تاخیری و آن شنایی با نحوه ی ارگاسم مردان

آیا می دانید با خرید کاندوم تاخیری می توانید مدت زمان رابطه ی خود را افزایش دهید؟ اگر شما هم میخواهید با افزایش مدت زمان رابطه لذت بیشتری ببرید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم نحوه ی ارضای مردان را بررسی کنیم. اگر شما بدانید همسر خود از چه طریق  چگونه ارضا می شود، خیلی بهتر می توانید رابطه ی خوبی داشته باشید. برای اینکه بدانید مردان از چ طریق ارضا می شوند، ابتدا باید مراحل آن را بیاموزیم.

مراحل ارضا شدن مردان به چه طریق است؟

از مهم ترین مزایای خرید کاندوم تاخیری این است که انزال در مردان را به تاخیر می اندازد. اولین مرحله در مورد ارضا مردان تحریک است. زمانی که مرد از نظر جسمی یا روانی تحریک شود، نعوظ اتفاق می افتد. به طوریکه خون به قسمت های مختلف بدن نفوذ پیدا می کند. بافت اسفنجی که وظیفه ی آن کم و زیاد کردن طول آلت تناسلی است، سبب بزرگ شدن و سفت شدن آلت تناسلی می شود. در این مرحله بیضه ها سفت شده و به سمت بدن کشیده شده و ثابت می ماند.

ارگاسم در مردان و خرید کاندوم تاخیری
 

اگر به دنبال خرید کاندوم تاخیری هستید با ما همراه باشید. زمانی که رگ های خونی پر می شود، اندازه ی غده ها و بیضه ها افزایش پیدا می کند. ضمنا عضلات ران و باسن دچار تنش می شود. با افزایش تحریک پذیری فشار خون افزایش پیدا می کند. سرعت نبض بیشتر شده و تعداد تنفس افزایش پیدا می کند.

رسیدن به ارگاسم

خرید کاندوم تاخیری سبب می شود انزال مردان به تاخیر بیفتد. دومین مرحله از ارضای مردان رسیدن به ارگاسم است. در این مرحله مایع منی که مخلوطی از اسپرم و مواد معدنی است، از اندام تناسلی خارج می شود. این مایع به وسیله ی انقباضات در عضله ی کف لگن، غده ی پروستات، مجاری دفع و همچنین وزیکول‌های منی وارد قسمت مجرای دفع ادرار می شود. انزال به طور میانگین بین ۱۰ تا ۳۰ ثانیه طول میکشد. البته انزال در بدن مردان می توانید حتی تا ۲ دقیقه هم باشد.

ارگاسم مردان و خرید کاندوم تاخیری
 

خرید کاندوم تاخیری چه تاثیری در فرونشینی دارد؟

با خرید کاندوم تاخیری انزال در مردان به تاخیر میفتد. سومین مرحله از مراحل ارضا شدن مردان مرحله ی فرونشینی است. بعد از ارضا شدن مرد وارد مرحله ی سکون یا آرامش موقت می شود. در این مرحله امکان ارضا شدن مجدد یا ارگاسم او خیلی کمتر می شود. این دوره به عنوان نسوز در نظر گرفته می شود. مدت زمان این دوره در هر یک از افراد متفاوت است. در واقع مدت زمان آن از چند دقیقه تا چند روز متفاوت می باشد. البته با افزایش سن طول این دوره هم افزایش پیدا می کند.

خرید کاندوم تاخیری سبب می شود انزال و ارگاسم در مردان دیر تر اتفاق بیفتد. این ابزار برای مردانی که دچار زود انزالی هستند، کاربرد دارد. در این مرحله اندازه ی بیضه های مرد به اندازه ی اولیه ی خود برمی گردد. میزان و سرعت تنفس شدیدتر می شود. همچنین سرعت نبض بالاتر از قبل می شود.

آنچه در مورد خرید کاندوم تاخیری و ارگاسم مردان باید بدانید
 

خرید کاندوم تاخیری

اگر شما هم قصد خرید کاندوم تاخیری را دارید، پیشنهاد می کنیم با خرید کاندوم Black & Dark ناچ کدکس مدت زمان رابطه ی خود را طولانی تر کنید. این محصول با کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. به طوریکه رنگ و لاتکس آن به رنگ مشکی می باشد. طعم این محصول از جنس قهوه بوده و بوی فوق العاده مطلوبی دارد. این محصول برای کسانی که از بوی تلخ قهوه لذت می برند، بسیار پیشنهاد می شود. از دیگر ویژگی های برجسته ی آن این است که دارای دارای بنزوکائین می باشد که مدت زمان رابطه ی شما را طولانی تر از قبل می کند. برای تهیه ی این محصول یا خرید آن روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم Black & Dark ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • تاخیری
  • لاکچری

اختلالات ارگاسم در مردان به چه صورت است؟

برای خرید کاندوم تاخیری روی لینک بالا کلیک کرده و وارد صفحه ی محصول شوید. به طور کلی مردانی که دچار اختلالات ارگاسم می شوند، بنا بر دلایل جسمی یا روانی درگیر این مسئله می شوند. یکی از این اختلالات مشکل در نعوظ است. این موضوع بنا به دلایل جسمی مانند قطع نخاع، بیماری قلبی یا به دلایل روانی رخ می دهد. نوع دیگری از اختلالات مربوط به ارگاسم، زود انزالی می باشد. این اختلال بسیار شایع است. به طوریکه خیلی از مردان از آن رنج می برند. این موضوع به دلایل جسمی یا روانی رخ می دهد.

خرید کاندوم تاخیری و آشنایی با مراحل ارگاسم مردان
 

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری مشکل انزال زود را درمان کنید. مشکل دیگری که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، دیر انزالی می باشد. این حالت در بسیاری از مردان وجود دارد. در واقع این مردان قادر به رسیدن به اوج لذت جنسی نیستند. یا به عبارت دیگر نمی توانند انزال را تجربه کنند. یکی دیگر از این اختلالات عدم انزال است ک با نازایی مرتبط است. علاوه بر این گاهی ممکن است فرد دچار انزال شود اما از آن لذتی نمی برند. این موضوع به دلایل مختلفی رخ می دهد که می بایست بررسی شود.

نحوه ی خرید کاندوم تاخیری

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری از این سایت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. در این سایت انواع کاندوم های تاخیری، خاردار، کلاسیک، میوه ای و غیره وجود دارد. شما می توانید با خرید این محصول از سایت روم به دیوار آن را به صورت محرمانه تحویل بگیرید. به عبارت دیگر تمام محصولات کاملا محرمانه و بدون اینکه نام فرستنده و آدرسی از آن روی بسته درج شده باشد ارسال می شود. شما می توانید با خرید محصولات موجود در سایت آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید کاندوم تاخیری
 

برای خرید کاندوم تاخیری کافی است روی لینک محصولات کلیک کرده و وارد صفحه ی آن شوید. از مهم ترین ویژگی های فروشگاه این است که مشخصات کامل محصولات را درج کرده است. به عبارت دیگر شما می توانید با مطالعه ی آن متوجه شوید که آیا محصول مورد نظر برای شما مناسب است یا خیر. برای خرید یا مشاهده ی محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
  • 52361 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.