شناسایی نقاط حساس بدن مردان

آشنایی با نقاط حساس بدن مردان

یکی از پرسش هایی که بیشتر خانم ها با آن مواجه می شوند، این است که نقاط حساس بدن مردان در کدام قسمت ها قرار دارد؟ چگونه می توان آن ها را تحریک کرد؟ همانطور که میدانید شناخت این نقاط به بهتر شدن رابطه ی زناشویی شما کمک بسیار زیادی می کند. اگر می خواهید نهایت لذت را در روابط خود ببرید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

نقاط حساس بدن مردان و شناخت آن ها

 

نقاط حساس بدن چیست؟

در خصوص نقاط حساس بدن میتوان این تعریف را گفت که نقاطی هستند که در هنگام برقراری رابطه ی زناشویی باعث تحریک فرد می شوند. در این نقاط عصب های زیادی وجود داشته و بیشترین میزان تحریک پذیری در همین ناحیه ایجاد می شود. اکنون توجه به نقاط حساس بدن مردان کمتر شده است. چون برخی این طور تصور می کنند که نیازی به شناخت این نقاط نیست. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. برای افزایش کیفیت روابط و لذت در همسر خود لازم است با این نواحی آشنا باشید.

مهم ترین نقاط حساس بدن مردان

اگر با نقاط حساس بدن مردان آشنا باشید، آن ها را بهتر ارضا خواهید کرد. همچنین مردان نیز می بایست با نقاط حساسی که در بدن خانم ها قرار دارد آشنا باشند. اگر شما هم به دنبال تنوع در روابط خود و یک رابطه ی جنسی لذت بخش هستید، پیشنهاد میکنیم این نقاط را به خوبی بشناسید

آلت تناسلی و نقطه ی اف

یکی از نقاط حساس بدن مردان آلت تناسلی است. اولین نقطه ی حساس در آقایان را می توان آلت تناسلی نام برد. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه دخول صورت بگیرد، آلت تناسلی همسر خود را تحریک کنید. این کار باعث می شود او لذت چندین برابری از رابطه ببرد. حال اجازه دهید در مورد نقطه ی اف به شما توضیحاتی بدهیم. نقطه ی اف که به آن فرنولوم می گویند دقیقا در زیر آلت تناسلی قرار دارد. در این قسمت نوک اندام جنسی به محور آلت وصل می شود. این نقطه بسیار حساس و قوی بوده و سلول های عصبی بسیاری در آن قرار دارد. برخی از متخصصان این نقطه را مانند نقطه ی کلیتوریس در زنان می دانند. به همین دلیل تحریک با استفاده از دست یا دهان لذت فوق العاده زیاد به همسرتان می دهد.

آشنایی با نقاط حساس بدن مردان

 

بیضه ها، پرینیوم یا نقطه ی پی

یکی دیگر از نقاط حساس بدن مردان بیضه ها هستند. در این نقطه سلول های عصبی زیادی وجود دارد. این نقطه نیز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که لمس و تحریک آن می تواند لذت بسیار زیادی در مردان ایجاد کند. نقطه ی دیگری که نقطه ی پی حدفاصل بین آلت تناسلی و مقعد قرار دارد. البته مراقب باشید پس از لمس این نقطه آسیبی به پروستات برسد. در لمس این نقطه بسیار مراقب بوده و ملایم عمل کنید. در صورتی که قصد تحریک این ناحیه را دارید، پیشنهاد می کنیم از پوزیشنی که خانم در قسمت بالا قرار می گیرد استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم حتما این نقطه را تحریک کنید تا همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانید.

حساس ترین نقاط بدن مردان کدام است؟

 

بعد از تحریک نقاط حساس بدن مردان اگر قصد برقراری رابطه زناشویی را داشتید، پیشنهاد می کنیم از کاندوم میکس ایکس دریم استفاده کنید. این کاندوم شامل  ۳ عدد کاندوم تاخیری، ۳ عدد کاندوم تنگ کننده، ۳ عدد کاندوم توربو و ۳ عدد کاندوم سوپر نازک می باشد. این محصول از کیفیت بی نظیری برخوردار است. برای تهیه می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم میکس دریم ایکسTravel Mixed
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • تنگ کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • لوبریکنت
  • نازک

نقاط حساس بدن مردان؛ لب ها و دهان

از جمله دیگر نقاط حساس بدن مردان که قصد داریم به شما معرفی کنیم، لب ها و دهان است. لب ها و دهان برای مردان بسیار حساس است. این نقاط نسبت به لمس، فشار، گرما و حتی نوازش های ملایم بسیار حساس هستند. بوسیدن لب های مردان منجر به ترشح هورمون هایی همچون اکسی توسین در بدن او می شود. این هورمون تاثیر بسیاری زیادی ایجاد تمایلات جنسی دارد. به همین دلیل نام دیگر آن هورمون عشق است. خوب است بدانید بوسیدن لب های همسرتان رابطه ی عاطفی شما را قوی تر می کند. همچنین موجب افزایش میل جنسی شما و همسرتان می شود.

 

کف پا و انگشت شست

قسمت دیگری از نقاط مهم بدن مردان کف پا و انگشت شست است. حساس ترین نقطه ی کف پا دقیقا در مقابل قوس پا و در مرکز آن قرار گرفته است. ماساژ دادن و یا فشار دادن این نقطه نوعی پیش نوازی پیش از رابطه است. بوسیدن و یا مکیدن انگشت شست برای همسرتان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود.

مردان و نقاط حساس بدن آن ها

نقاط حساس بدن مردان؛ نوک سینه و داخل ران

از دیگر نقاط حساس بدن مردان نوک سینه است. جالب است بدانید مکیدن نوک سینه همانطور که برای خانم ها لذت بخش است، برای مردان هم لذت خاصی دارد. اگر شما هم دوست دارید همسر خود را به اوج برسانید، این نقطه را با زبان زدن، مکیدن و گاز گرفتن تحریک کنید. با تحریک این نقطه جریان خون افزایش پیدا کرده و همسر شما تحریک می شود. یکی دیگر نقاطی که اکثر خانم ها به آن توجهی نمی کنند، نواحی داخل ران می باشد. نوازش ها و بوسیدن این نقاط موجب افزایش هیجان همسر شما خواهد شد. اگر می خواهید تجربه ی جنسی جدیدی داشته باشید، حتما این نقاط را امتحان کنید.

شناخت نقاط حساس بدن مردان

 

گردن، گوش ها و استخوان خارجی

از دیگر نقاط حساس بدن مردان گردن است. سعی نید گردن همسر خود را به آرامی لمس کرده، ببوسید و لمس کنید. این ناحیه آرامش بیشتری برای همسرتان ایجاد می کند. همچنین گوش ها برای آقایان حساس بوده و موجب ارگاسم آنها می شود. با لمس کردن گوش ها همسر خود را به اوج لذت جنسی خواهید رساند. نقطه ی حساس دیگری که باید آن را بدانید استخوان خارجی است. این نقطه استخوانی به شکل مثلث است که در قسمت پایینی ستون فقرات و باسن می باشد. عصب های این ناحیه با اندام جنسی ارتباط دارد. سعی کنید این ناحیه را تحریک کرده و همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانید. شما می توانید انواع کاندوم ها را در این سایت مشاهده کنید. برای مشاهده و خرید می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
  • 9430 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.