خرید کاندوم تاخیری در تهران

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری و در سریع ترین زمان ممکن هستید به سایت درستی مراجعه کردید. در این سایت می توانید به اطلاعتی در مورد کاندوم و سفارش کاندوم بپردازید. علاوه بر این می توانید نحوه استفاده صحیح از کاندوم را در این سایت مطالعه کنید.

کاندوم چیست؟

خرید کاندوم تاخیری در تهران با بهترین کیفیت در این سایت ممکن می باشد. کاندوم پوشش غلافی است که از آن برای جلوگیری از بارداری و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی استفاده می شود. البته امروزه کاندوم ها کاربرد های دیگری از نظیر کاندوم تاخیری، کاندوم های خاردار، کاندوم های طعم دار و غیره دارند.

راه های خرید کاندوم تاخیری در تهران در تهران

کاندوم تاخیری چیست؟

با خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری از اتلاف وقت خود در داروخانه ها جلوگیری کنید. کاندوم تاخیری از انواعی از کاندوم هاست که با داشتن مواد بی حس کننده و یا به صورت حلقه های فیزیکی باعث دیرتر به ارگاسم رسیدن شما می شود. اگر شما هم به دنبال افزایش زمان رابطه تان هستید استفاده از کاندوم های تاخیری به شما پیشنهاد می شود.

چرا از کاندوم تاخیری استفاده کنم؟

با خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت آنلاین در وقت خود صرفه جویی کنید. با توجه به مطالعات پژوهشگران حدود سی درصد از مردان با زودانزالی دست و پنجه نرم می کنند. این زود انزالی می تواند دلایل گوناگونی مانند افزایش سن، استرس، عوامل ژنتیکی و غیره داشته باشد. اگر شما هم جزء این افراد هستید می توانید استفاده از این نوع کاندوم را تجربه کنید.

راه خرید کاندوم تاخیری در تهران

نحوه تاثیر کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت آنلاین می توانید از مزایا قرار گرفته آن بهره مند شوید. کاندوم های تاخیری سه نوع می باشند یک نوع آن حاوی ماده بی حس کننده لیدوکائین می باشند. لیدوکائین با درصد ۵ باعث  ایجاد بی حسی به صورت موضعی می شود و انزال را به تاخیر می اندازد. ماده لیدوکائین به عنوان بی حس کننده در دندان پزشکی ها هم مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا می دانستید سایت روم به دیوار امکان خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری و در سریع ترین زمان ممکن را مقدور آورده است؟ نوع دوم از کاندوم های تاخیری آنهایی هستند که ماده بی حسی شان بنزوکائین می باشد. بنزوکائین نیز مانند لیدوکائین از مواد بی حس کننده است که در کاندوم قرار دارد. بنزوکائین ژل مانند می باشد و ۴ الی ۵ دقیقه بعد از پوشیدن کاندوم شروع به ایجاد بی حسی و تاخیر انزال می کند. بنزوکائین ضد حساسیت می باشد.

روش خرید کاندوم تاخیری در تهران

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری با ما همراه باشید نوع سوم از کاندوم هایی تاخیری کاندوم های فیزیکی می باشد. در این نوع از کاندوم های تاخیری علاوه بر استفاده از از مواد بی حس کننده حلقه هایی تعبیه شده که بر سر آلت قرار گرفته و انزال را به تاخیر می اندازند. این حلقه ها از جسن خود کاندوم می باشد و رگی که انزال را در آلت تناسلی کنترل می کند، تحت تاثیر قرار می دهد. با استفاده از کاندومهای تاخیری کنترل انزال بسیار راحت تر می باشد.

خرید کاندوم تاخیری در تهران

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت آنلاین با بهترین کیفیت می باشید حتما این قسمت را مطالعه کنید. پیشنهاد سایت معتبر روم به دیوار در برابر درخواست خرید کاندوم تاخیری، کاندوم دورکس اکسترا تایم Durex Extra Time می باشد این کاندوم از شناخته شده ترین برند کاندوم نه تنها در ایران بلکه در جهان می باشد و شما را از خرید خود پشیمان نمی کند. اگر شما هم به رابطه های خود و همسر خود اهمیت می دهید، حداقل یک بار استفاده از این کاندوم به شدت به شما پیشنهاد می شود.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دورکس اکسترا تایم Durex Extra Time

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری در همین سایت اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن بسته خود را درب منزل تحویل بگیرید. با استفاده از این کاندوم شما قادر خواهید شد که انزال خود را به تاخیر انداخته و لذت فوق العاده ای را تجربه کنید.

مزایا استفاده از کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت آنلاین از طریق این سایت میتوانید بسته خود را به صورت محرمانه درب منزل دریافت کنید. مزایا استفاده از کاندوم تاخیری را در ذیل مشاهده می کنید.

  • مدیریت و کنترل انزال مردان
  • کنترل حساسیت آلت تناسلی
  • حفظ نعوظ در مدت زمان بیشتر
  • داشتن عملکرد بهتر در روابط زناشویی

زود انزالی چیست؟

خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت آنلاین در این سایت بررسی شد. زود انزالی از اختلال های جنسی می باشد که در آن مرد قبل از همسر خود و در مدت زمان کوتاهی به ارگاسم می رسد و دیگر توانایی ادامه نزدیکی را ندارد. این موضوع در اثر بی توجهی می تواند اثرات بسیار مخربی بر زندگی شما داشته باشد بنابراین اگر با این مشکل مواجه هستید اقدام برای بهبود را فراموش نکنید.

علائم زود انزالی چیست؟

خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری را در سایت مورد اطمینان روم به دیوار تجربه کنید. علائم زود انزالی شامل موارد زیر می شود.

  • وقتی که انزال با حداقل تحریک ممکن صورت می گیرد.
  • کاهش لذت زناشویی و کنترل انزال به صورت ضعیف.
  • احساس خجالت، سرخوردگی و اضطراب.

روش های خرید کاندوم تاخیری در تهران

نحوه استفاده صحیح از کاندوم

خرید کاندوم تاخیری در تهران به صورت غیر حضوری را در این سایت مورد مطالعه قرار دادید. ابتدا باید بدانید پوشیدن کاندوم در حالت نعوظ ممکن است. اگر در حالتی غیر از نعوظ آن را بپوشید احتمال پارگی و یا نشت آن وجود دارد. سپس در انتخاب سایز دقت کنید. کاندومی که بزرگتر از سایز شما باشد جمع شده و از آلت خارج می شود و اگر کوچکتر باشد ممکن است پاره شود. کاندوم را از بسته خارج کنید. در حین این عمل مراقب باشید با ناخنتان آن را سوراخ نکنید.

خرید کاندوم تاخیری در تهران از سایت روم به دیوار ممکن می باشد. سپس از سمت راست کاندوم آن را روی آلت قرار داده و به طرف پایین بکشید. توجه کنید که از سمت درستی از کاندوم استفاده کنید. کاندوم تاخیری انزال را ۲ تا ۵ دقیقه به عقب می اندازد. این افزایش زمان باعث افزایش لذت در افراد می شود.

سایت روم به دیوار فروشگاه لوازم زناشویی می باشد. بنابراین شما می توانید علاوه بر خرید کاندوم تاخیری در تهران، مشهد، کرج، رامسر به خرید سایر محصولات زناشویی اعم از لوبریکانت ها، اسپری ها و غیره اقدام کنید و محصول خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 12069 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.