خرید کاندوم و مزایای استفاده از آن

خرید کاندوم و آشنایی با کارکرد آن

آیا می دانید چه افرادی باید به فکر خرید کاندوم باشند؟ آیا می دانید استفاده از این وسیله به چه صورت است و چه مزایایی دارد؟ برای پاسخ به سوالات فوق با ما همراه باشید. ابتدا اجازه دهید تعریفی از این ابزار کاربردی ارائه دهیم. کاندوم تنها ابزار جلوگیری از بارداری به حساب می آید که علاوه بر پیشگیری از بارداری، از انتقال بیماری های مقاربتی هم جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این ابزار در دو نوع مردانه و زنانه به فروش می رسد. نوع مردانه ی آن در درون آلت تناسلی بوده و نوع زنانه آن داخل واژن می باشد. مسئله ی مهم این است که چه کسانی باید از کاندوم استفاده کنند؟

افرادی که باید به فکر خرید کاندوم باشند

در صورتی که افراد پس از خرید کاندوم به طور صحیحی از آن استفاده کنند، تا میزان ۹۸ درصد از بارداری پیشگیری می شود. این ابزار به عنوان مانعی در برابر بارداری جلوگیری می کند. این ابزار از لاتکس، پلی یورتان یا پلی ایزوپرن خیلی نازک تشکیل شده است. به طوری که برای جلوگیری از بارداری به وسیله ی عدم تماس اسپرم با تخمک طراحی شده است. در موارد اندکی ممکن است در هنگام استفاده از این ابزار مایع منی به داخل واژن نفوذ کند. در این شرایط به مصرف قرص های اورژانسی نیاز پیدا خواهید کرد.

خرید کاندوم و نحوه ی استفاده از آن

پس از خرید کاندوم آن را از بسته بندی خارج کنید. مواظب باشید که ناخن یا جواهرات شما آن را پاره نکند. سپس کاندوم را روی نوک آلت تناسلی خود قرار دهید. در صورتی که در انتهای آن یک قورباغه وجود دارد، با استفاده از انگشت شست و اشاره ی خود آن را از هوا خارج کنید. به آرامی آن را به پایین ترین قسمت اندام تناسلی خود وارد نمایید. در صورتی که کاندوم به قسمت پایین رول نشود، ممکن است آن را اشتباهی نگه داشته باشید. در صورتی که این اتفاق افتاد، دیگر از آن استفاده نکنید. زیرا امکان دارد اسپرم روی آن قرار گرفته باشد. در این شرایط یک کاندوم دیگر استفاده کنید.

مزایای خرید کاندوم

پس از خرید کاندوم و استفاده از آن، یعنی زمانی که رابطه به اتمام رسید، آن را در حالت نعوظ مرد خارج کنید. در هنگام انجام این کار آن را به قسمت پایه آلت تناسلی خود نگه دارید. زمانی که می خواهید آن را خارج کنید، مراقب باشید که منی به بیرون نریزد. این ابزار را پس از استفاده در سطل آشغال بیندازید نه در دستشویی منزل. اطمینان کسب کنید که آلت تناسلی مرد مجددا با اندام تناسلی زن در تماس نمی باشد. در صورتی که قصد دارید مجددا رابطه ی زناشویی داشته باشید، حتما از یک کاندوم جدید استفاده کنید.

افرادی که باید به فکر خرید کاندوم و استفاده از آن باشند

اکنون می خواهیم بدانیم چه افرادی باید به فکر خرید کاندوم و استفاده از آن باشند. استفاده از این ابزار برای تمام زوجین لازم است. به بیان دیگر هر مرد و زنی که می خواهند رابطه ی زناشویی داشته باشند، بهتر است در هنگام رابطه از این ابزار استفاده کنند. اما استفاده از آن برای کسانی که در خطر ابتلا به انواع بیماری های مقاربتی یا بیماری های عفونی هستند، ضروری تر است. دسته ی دوم حتما باید از این ابزار استفاده کنند. به صورت دقیق تر باید بگوییم:

اکثر افراد می توانند به فکر خرید کاندوم و استفاده از آن باشند؛ اما امکان دارد روش مناسب پیشگیری از بارداری برای همه ی افراد نباشد.

خرید کاندوم و مزایای آن

بعضی از مردان و زنان به لاتکس حساسیت دارند و  در صورت بروز این مشکل بهتر است از کاندوم های پلی اورتان یا پلی ایزوپرن استفاده کنند. زیرا این محصولات واکنش کمتری می دهند.

مردانی که مشکل نعوظ دارند، امکان دارد نتوانند از این ابزار استفاده کنند. زیرا برای جلوگیری از نشت اسپرم یا لغزش کاندوم بهتر است اندام جنسی مرد نعوظ داشته باشند.

چه کاندومی را خریداری کنم؟

در صورتی که شما هم به فکر خرید کاندوم هستید، به شما پیشنهاد میکنیم کاندوم دورکس اکسترا تایم Durex Extra Time را از ما دریافت کنید. این محصول یکی از بهترین انواع کاندوم موجود در بازار است که انزال را در مردان به تاخیر می اندازد. همچنین بدون طعم و عطر بوده و کاملا شفاف است. این محصول از لاتکس درجه یک ساخته شده است و منجر به افزایش لذت شما در هنگام رابطه می شود. پس از استفاده از این محصول رابطه ای لذت بخش و به یاد ماندنی را به همراه شریک خود تجربه خواهید کرد. در صورتی که قصد مشاهده یا خرید این محصول را دارید، روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دورکس اکسترا تایم Durex Extra Time

مزایای خرید کاندوم و استفاده از آن

خرید کاندوم و استفاده از آن مزایای بسیاری دارد. در صورتی که شما به صورت مداوم و درست از آن استفاده کنید، بهترین راه پیشگیری از بارداری محسوب می شود. استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تا از بیماری های مقاربتی مانند اچ آی وی، سوزاک، کلامیدیا در امان باشید. توجه داشته باشید که تنها در هنگام انجام رابطه ی زناشویی باید از این ابزار استفاده کنید. و در شرایط دیگر نیازی به استفاده از آن نمی باشد. استفاده از این ابزار نیازی به برنامه ریزی قبلی ندارد. این ابزار برای انجام رابطه ی زناشویی بدون برنامه ریزی بسیار مناسب است.

خرید کاندوم

خرید کاندوم و استفاده از آن مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال استفاده از این ابزار در مقایسه با سایر ابزار های پیشگیری از بارداری عوارض جانبی ندارد. به عبارت دیگر این ابزار عارضه جانبی برای خیلی از افراد ندارد. همچنین شما می توانید به راحتی آن را در سراسر شهر تهیه کنید. به طوریکه در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و حتی به صورت اینترنتی قابل سفارش است. همچنین این وسیله تنوع بالایی داشته و در اشکال، طعم ها و اندازه های مختلف قابل خریداری است.

در صورتی که شما هم قصد خرید کاندوم دارید، به شما پیشنهاد میکنیم از ما خریداری کنید. شما می توانید این محصول را از روم به دیوار خریداری کنید. این ابزار به راحتی قابل دسترسی بوده و با خرید از ما بیشترین تخفیف را دریافت خواهید کرد. برای مشاهده و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
  • 52338 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.