دلایل زودانزالی در آقایان

دلایل زود انزالی در مردان کدامند؟

یکی از شایع ترین پدیده های جنسی در آقایان زود انزالی می باشد. خوب است بدانید حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مردان دچار این مسئله می باشند. زمانی فرد دچار این مشکل می شود که حدود یک دقیقه پس از ورود آلت جنسی به درون واژن دچار انزال شود. این موضوع مشکلات بسیاری برای زوجین ایجاد می کند. یکی از اساسی ترین مشکلات این است که خانم هنوز به مرحله ی ارضا شدن نرسیده است. در این مرحله مرد دچار انزال می شود. این مشکل به مرور زمان لذت را از زوجین سلب کرده و منجر به بی میلی جنسی در آن ها می شود. در این مقاله اصلی ترین دلایل این مشکل را به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

خودارضایی در دوران پیش از ازدواج

در برخی از نظریه ها اساسی ترین دلیل زودانزالی در آقایان را خودارضایی در دوران نوجوانی نام می برند. به همین دلیل بازی کردن بیش از اندازه با آلت جنسی و انجام خودارضایی دلیل این مشکل می باشد. بدین ترتیب ذهن و روان به گونه ای عمل می کند که خیلی زود دچار انزال شود. این مسئله باعث می شود سیستم بدن فرد به انزال زود عادت کند. و چون در مدت طولانی این کار را انجام داده است، پس از ازدواج هم انزال زود و نا به هنگام اتفاق خواهد افتاد.

زودانزالی و دلایل آن

سطح هورمون غیر طبیعی

یکی دیگر از دلایل زودانزالی در مردان وجود سطح پایینی از میزان تستسترون می باشد. این هورمون به عنوان اولین هورمون جنسی در مردان شناخته شده است. همچنین نقش اساسی در ویژگی های جنسی فرد ایفا می کند. اگر تستوسترون در مردان نرمال باشد، فعالیت های جنسی به صورت نرمال و طبیعی صورت خواهد گرفت. همچنین سطح پایین این هورمون در آقایان به طور مستقیم بر مشکل انزال تاثیر می گذارد. اگر شما هم دچار این مشکل هستید، به شما پیشنهاد می کنیم اسپری تاخیری ضد حساسیت ناچ کدکس را خریداری و استفاده کنید. این اسپری مشکل زودانزالی در آقایان را برطرف می کند. همچنین رابطه ای لذت بخش و به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید این محصول را در همین سایت خریداری و در درب منزل دریافت کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

اسپری تاخیری ضد حساسیت ناچ کدکس NACH KODEX SENSITIVE

پرکاری تیروئید و التهاب پروستات

طبق بررسی های انجام شده یکی از دلایل زودانزالی در مردان پرکاری تیروئید می باشد. به همین دلیل اگر دچار این مشکل هستید حتما تست تیروئید انجام دهید. به طور متوسط از هر ۴۳ نفری که مشکل پرکاری تیروئید دارند، ۳۱ نفر از آن ها دچار این مشکل هستند. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در آقایان التهاب در پروستات می باشد. اگر فردی دچار التهاب پروستات باشد و آن را برای مدت طولانی درمان نکند، عصب های اطراف لگن او سست خواهند شد. به همین دلیل انزال او را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. جالب است بدانید این اعصاب به طور مستقیم بر انزال در آقایان تاثیر دارند.

اساسی ترین دلایل زودانزالی

رفلکس غیر عادی سیستم عصبی

از جمله دلایل دیگری که منجر به زودانزالی در مردان می شود، رفلکس غیر عادی سیستم عصبی می باشد. در واقع انزال در دو مرحله انجام می شود: مرحله ی اول انتشار صورت می گیرد و در مرحله ی دوم خروج صورت خواهد گرفت. بنابراین زمانی که مردی از نظر جنسی دچار تحریک می شود، سیستم عصبی او (مغز و نخاع) پیام هایی را به عصب های بیرونی می رسانند. در نتیجه اندام جنسی فرد تحت تاثیر قرار گرفته و فرد به ارگاسم می رسد. با توجه به این موضوع اگر فردی در سیستم عصبی خود اختلال داشته باشد، به طور غیر مستقیم مشکل انزال در او ایجاد می شود. بدین ترتیب فرد می بایست آزمایشات مربوط به این زمینه را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند.

دلیل زودانزالی چیست

کم تجربه بودن در رابطه ی جنسی و زودانزالی

یکی دیگر از دلایل به ظاهر ساده در زودانزالی که ممکن است به آن توجه نشود، بی تجربگی یا کم تجربگی در برقراری رابطه ی جنسی می باشد. فردی که تجربه ی زیادی ندارد، ممکن است دچار این مشکل شود. این موضوع می تواند به دلیل لمس بدن زن پس از مدت طولانی باشد. همچنین می تواند به این دلیل باشد که فرد تجربه ی زیادی در استفاده از حواس ۵ گانه در رابطه ی جنسی نداشته است. به هر حال این دلیل نیز می تواند در جای خود مهم و اساسی تلقی شود.

ریشه های فرهنگی و مذهبی

یکی از دلایل زودانزالی که بیشتر در کشور های جهان سوم وجود دارد، ریشه های مذهبی و دلایل فرهنگی است. این مشکل در بسیاری از کشور ها وجود دارد. به گونه ای که از مردان انتظارات و توقعات خاصی به دنبال می رود. به همین دلیل این افراد با استرس و نگرانی سکس می کنند. این فشار و استرس ممکن است سبب این مشکل شود. البته امروزه این مسئله تعدیل پیدا کرده است و تاثیرات آن بر روابط جنسی زوجین کمتر از قبل شده است.

دلایل زودانزالی

استرس و اضطراب و زودانزالی

گاهی ممکن است فرد دچار زودانزالی شود در حالی که در گذشته تجربه ی موفقی نداشته است. و یا اینکه تجربه ی سکس نداشته است و می خواهد برای اولین بار این کار را انجام دهد. همچنین ممکن است فردی استرس داشته باشد و نگرانی های او در انزال نمود پیدا کند. متاسفانه استرس یکی از مهمترین دلایلی است که ممکن است بر انزال آقایان تاثیر بگذارد. در واقع وقتی فردی استرس داشته باشد، ذهن و روان او درگیر مسئله ای می شود. این موجب می شود او نتواند بر روی رابطه ی جنسی تمرکز کند. به همین دلیل مشکلاتی برای او پیش خواهد آمد.

زودانزالی در آقایان

زودانزالی با سیگار کشیدن، نوشیدن الکل و مصرف مواد مخدر

یکی از دلایل اصلی زودانزالی در مردان مصرف سیگار و نوشیدنی های حاوی الکل است. نیکوتین موجود در سیگار باعث می شود خون به خوبی در اندام های جنسی جریان پیدا نکند. همچنین مصرف سیگار میزان استقامت مردان را کاهش می دهد. به همین دلیل افرادی که سیگار می کشند بیشتر دچار این مشکل می شوند. مصرف الکل نیز به دلیل اینکه موجب عدم دسترسی مواد مورد نیاز به اندام های جنسی می شود، تاثیرات منفی بر انزال دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مصرف سیگار و الکل را کنار بگذارید. در کنار این موضوع مصرف مواد مخدر هم تاثیر مستقیمی بر مشکلات انزال آقایان دارد.

برای رفع مشکل زودانزالی می توانید انواع اسپری های تاخیری را در سایت مشاهده کنید. این اسپری ها با کیفیت عالی و بدون عوارض و حساسیت می باشند. همچنین تمامی دارو ها تاییدیه ی وزارت بهداشت را دارند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
  • 5995 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.