رابطه ی زناشویی در دوران نامزدی

نزدیکی در دوران نامزدی تا چه اندازه باید باشد؟

یکی از مهم ترین پرسش هایی که برای افراد پیش می آید این است که نزدیکی در دوران نامزدی باید چگونه و تا چه اندازه باشد؟ به عبارت دیگر زوجین تا چه اندازه می توانند از نظر جنسی به یکدیگر نزدیک شوند؟ خوب است بدانید دوران نامزدی بهترین فرصت برای شناخت اخلاقیات و خصوصیات شخصیتی یکدیگر می باشد. فرهنگ ها و رسم و رسومات متفاوتی در بین اقوام مختلف وجود دارد. برخی وجود هر نوع رابطه در این دوران را منع می کنند. برخی دیگر به عروس و داماد اجازه می دهند هفته ای دو تا سه بار یکدیگر را ملاقات کنند.

نامزدی و نزدیکی

افراد زیادی نزدیکی در دوران نامزدی را موضوعی ناپسند می دانند. برخی به عروس و داماد اجازه می دهند ساعت ها در بیرون به تفریح و سرگرمی بپردازند. موضوع این است که عمده ترین کاری که دختر و پسر در این دوران باید انجام دهند، دستیابی به اهداف مشترک می باشد. همچنین این دو باید به دنبال شناخت خصوصیات اخلاقی همدیگر باشند. و نقاط ضعف و قوت خودشان را بشناسند. در این دوران به چند نکته بسیار توجه داشته باشید.

ارزیابی همسر

پیش از نزدیکی در دوران نامزدی افراد می بایست فرد مورد نظر خود را ارزیابی کنند. آن دو می بایست طرف مقابل خود را محک بزنند. یعنی اطمینان داشته باشند که فرد مورد نظر آن ها با شاخص هایی که در نظر دارند؛ به لحاظ اخلاقی، شخصیتی، فرهنگی و…. تطابق دارد یا خیر. چه بسیار زوج هایی که در همان دوران عقد به دلیل تفاوت های فرهنگی یا اخلاقی از یکدیگر جدا شده اند. و متاسفانه پیش از اینکه زندگی خود را آغاز کنند، هر یک راه خود را رفته اند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما نامزد خود را ارزیابی کنید تا شناخت کامل تری از او بدست آورید. به عنوان مثال می توانید رفتار او با خانواده اش را ارزیابی کنید. فردی که به خانواده ی خود احترام می گذارد، حتما به شما هم احترام خواهد گذاشت.

نزدیکی در دوران نامزدی

نزدیکی در دوران نامزدی

نزدیکی در دوران نامزدی بنا به دلایل مختلفی توصیه نمی شود. از نظر شرعی بعد از خوانده شدن صیغه ی عقد، دو نفر به یکدیگر محرم شده و می توانند مانند زن و شوهر رفتار کنند. به همین دلیل در این زمان هر گونه تماس فیزیکی و حتی نزدیکی و همبستر شدن هم اشکالی ندارد. اما خانواده ها به دلایل مختلفی این موضوع را پسندیده نمی دانند. به همین دلیل به دو نفر پیشنهاد می شود از طریق دیگری نیاز های جنسی یکدیگر را ارضا کنند. و برقراری رابطه ی زناشویی را به بعد از عروسی موکول کنند. زیرا به دلایل زیر این موضوع پیشنهاد نمی شود:

نزدیکی و نامزدی

  • امکان به هم خوردن ازدواج در این دوران.
  • احتمال بارداری عروس پیش از اینکه مراسم عروسی برگزار شود.
  • امکان وجود انحرافات فکری و بی قراری دو طرف پس از اینکه تمایلات جنسی خود را ارضا کردند.

 

  • از بین رفتن انگیزه ی پسر برای عروسی پس از اینکه میل جنسی خود را ارضا کرد.
  • دلبستگی زیاد بین دو نفر.
  • برانگیختگی احساسات و مشکل در شناخت یکدیگر.

نزدیکی در دوران نامزدی می بایست به اندازه ای باشد که رابطه ی زناشویی اتفاق نیفتد. البته عدم برقراری تماس و عدم ابراز احساسات بین دو نفر هم می تواند ضرر داشته باشد. این موضوع می تواند موجب اختلافات بین دو نفر شود. همچنین ممکن است باعث بداخلاقی ها و کمرنگ شدن محبت بین زوجین شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا حدود رابطه ی خود را در این دوران حفظ کنید.

نزدیکی در نامزدی

چه کنیم در این دوران به طور ناخواسته باردار نشویم؟

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین پیامد های نزدیکی در دوران نامزدی بارداری ناخواسته است. اگر می خواهید این ریسک را بپذیرید و رابطه ی جنسی داشته باشید، حتما از کاندوم و قرص های ضد بارداری مانند ال دی استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما کاندوم موهیتو ایکس دریم است. این کاندوم از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد که احتمال بارداری را از بین می برد. همچنین به دلیل مواد طبیعی که در ساخت آن به کار رفته است، باعث جلوگیری از انزال زودرس می شود. این کاندوم برای زوج هایی که قصد پیشگیری از بارداری دارند بسیار مناسب است. برای خرید و دریافت می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم موهیتو ایکس دریم peppermint

راه حل چیست؟

با توجه به دلایلی که ذکر کردیم، نزدیکی در دوران نامزدی به نفع هیچ یک از دو طرف نیست. البته تصمیم با شماست. هیچ فردی شما را مجبور به انجام یا عدم انجام کاری نمی کند. اما باید پیامد های این موضوع را بدانید تا بهتر تصمیم بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم با عشق بازی در این دوران لذت جنسی را تجربه کنید. شما می توانید با بازی و ملاعبه یکدیگر را از نظر جنسی ارضا کنید. همچنین بیش از پیش به یکدیگر محبت کنید. اما به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام کار اصلی عجله نکنید. و عمل زناشویی را به بعد از عروسی موکول کنید. بهترین کار این است که در دوران نامزدی به محبت و ابراز احساسات کلامی به یکدیگر بپردازید.

رابطه ی جنسی در دوران نامزدی

نزدیکی در دوران نامزدی برای خیلی از افراد پسندیده نیست. اما بستگی به شما دارد. شما می توانید با بوسیدن یکدیگر و تماس قسمت های مختلف بدن همدیگر به یکدیگر عشق بورزید. همچنین می توانید با استفاده از دست همدیگر را ارضا کنید. مطمئن باشید با انجام این کار ها مشکلی پیش نخواهد آمد. و خود و همسرتان کاملا از نظر جنسی ارضا خواهید شد. البته همه چیز به خود شما بستگی دارد. با خود فکر کنید که می توانید ریسک موارد گفته شده را بپذیرید یا خیر.در صورتی که پاسخ شما مثبت باشد، حتما از کاندوم استفاده کنید. همچنین مصرف قرص های ضدبارداری را فراموش نکنید.

رابطه ی جنسی در نامزدی

نزدیکی در دوران نامزدی و جمع بندی

در این مقاله در مورد نزدیکی در دوران نامزدی صحبت کردیم. شما می توانید انواع کاندوم های مختلف را در سایت ما مشاهده و خریداری کنید. این محصولات از بهترین مواد ساخته شده و کیفیت بالایی دارند. همچنین نیاز جنسی شما را رفع خواهند کرد. تمامی کاندوم ها با کیفیت بوده و در هنگام استفاده پاره نخواهند شد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
  • 9402 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.