استفاده از اسپری تاخیری

خرید اسپری تاخیری و مراحل استفاده از آن

امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید اسپری تاخیری هستند. یکی از عمده ترین مشکلات زوجین مسئله ی زودانزالی است. این مسئله باعث از بین رفتن رابطه ی زناشویی در بین زوجین می شود. خوب است بدانید یکی از مهم ترین دلایل جدایی افراد نداشتن رابطه ی زناشویی صحیح است. یکی از وسایلی که تاثیر بسزایی در رفع مشکل زودانزالی مردان دارد، استفاده از انواع اسپری های تاخیری است. اما موضوعی که بسیار مهم است این است که مراحل دقیق استفاده از این اسپری های چیست؟ چرا باید از این ابزار ها استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا به طور دقیق به شما توضیح دهیم.

خرید اسپری تاخیری و نحوه ی استفاده از آن

خرید اسپری تاخیری و نحوه ی استفاده از آن (گام اول)

بعد از خرید اسپری تاخیری با لیدوکایین ۱۰ درصد، باید در مورد نحوه ی استفاده از آن اطلاع دقیقی داشته باشید. زیرا استفاده ی درست و اصولی از این محصول، بسیار مهم می باشد. از سوی دیگر به مدرک و کلاس خاصی احتیاج ندارد. در ابتدا بسته ی محصول را به خوبی تکان دهید. سپس نازل آن را به سمت آلت تناسلی خود حرکت داده و در قدم بعدی مواد داخل ظرف را در نقطه ی روی آلت تا قسمت کلاهک خود اسپری نمایید. در این مورد باید به شما نکته ی مهمی را بگوییم. برند های مختلفی امکان دارد قسمت های مختلفی را به شما پیشنهاد دهند تا اسپری نمایید. اما بهترین قسمت از ناحیه ی فرنولوم می باشد. این ناحیه دقیقا در زیر کلاهک قرار گرفته است.

خرید اسپری تاخیری

چه میزان اسپری کنیم؟

پس از خرید اسپری تاخیری و استفاده از آن یک سوال بسیار مهم پیش می آید. و آن این است که تا چه اندازه از این ماده را اسپری کنیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم؟ پاسخ این سوال به خو شما بستگی دارد. اگر برای بار اول است که از آن استفاده می کنید، در دوز های بسیار کم ( یعنی ۲ الی ۳ اسپری) استفاده نمایید. اما در صورتی که این میزان کافی نبود، می توانید تعداد دفعات اسپری را افزایش دهید. البته باید توجه داشته باشید که بیشتر از ۱۰ مرتبه استفاده نکنید. قابل توجه است که عمل پاف کردن را تنها در یک نقطه ی آلت انجام دهید. همچنین آن را روی کل اندام خود پاف نکنید.

چه مارکی از اسپری تاخیری را خریداری کنیم؟

اگر به دنبال خرید اسپری تاخیری بسیار خوب و باکیفیت هستید، به شما پیشنهاد میکنیم اسپری تاخیری ضد حساسیت دابل دیلی ناچ کدکس را امتحان کنید. این ماده بدون اینکه هیچ گونه حساسیت و یا بی حسی در شما ایجاد کند، مدت زمان رابطه ی شما را افزایش می دهد. همچنین ضد حساسیت بوده و هیچگونه خارش، قرمزی و یا حتی تورمی ایجاد نمی کند. این اسپری حاوی ویتامین ای بوده و نرمی و لطافت خاصی در پوست آقایان ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که اضطراب در آقایان را کمتر کرده و به همین دلیل انزال زودرس را درمان می کند.

خرید و استفاده از اسپری تاخیری

پس از خرید اسپری تاخیری ضد حساسیت دابل دیلی ناچ کدکس و استفاده از آن، بلافاصله پس از اتمام رابطه، اثر آن از بین می رود. لازم به ذکر است که این محصول هیچگونه عارضه جانبی نداشته و باعث لذت شما در رابطه می شود. برای خرید این محصول و مشاهده ی ویژگی های آن روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

اسپری تاخیری ضد حساسیت ناچ کدکس NACH KODEX SENSITIVE

خرید اسپری تاخیری و مالش دادن آن (گام دوم)

پس از خرید اسپری تاخیری و استفاده از آن در گام بعدی می بایست آن را مالش دهید. در این مرحله همان نقطه ای که اسپری را پاف کرده اید، به طور نقطه ای مالش دهید. دقت داشته باشید که احتیاجی به پخش کردن ماده در تمام قسمت های اندام شما نمی باشد. این عمل را تا جایی ادامه دهید که دیگر خیس بودن محصول را حس نکنید. در این مرحله دستان خود را بشویید. زیرا نباید اسپری به بدن شریک شما اصابت کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که لیدوکائین دارد، این است که در آب حل نمی شود. به همین دلیل می توانید آن را در حمام و یا استخر مورد استفاده قرار دهید.

۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید (گام سوم)

بلافاصله پس از خرید اسپری تاخیری و استفاده از آن باید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه منتظر بمانید تا ماده جذب شود. در این مرحله معجزه ای که منتظر آن بوده اید اتفاق می افتد. در این قسمت تنها کاری که باید انجام دهید، انتظار است. تا ماده به خوبی جذب پوست شده و اثر خود را نشان دهد. توجه داشته باشید که اگر به اندازه ی کافی صبر نکرده و رابطه ی خود را شروع نمایید، قطعا نتیجه ی مورد نظر خود را نخواهید گرفت. در این مدت بهترین کار انجام معاشقه و آماده کردن همسرتان می باشد.

مراحل استفاده از اسپری تاخیری

توجه داشته باشید که پس از خرید اسپری تاخیری و استفاده از آن اندام جنسی شما خیلی بی حس نمی شود. به عبارت دیگر بی حسی آن شبیه به یخ زدگی نیست که با ورود به واژن احساس گرمای شدید به شما دست دهد. چون میزان دوز بی حسی در اسپری ها به اندازه ای پایین است که فقط ۲۰ درصد بی حسی دارد. بعد از اینکه رابطه را آغاز کردید، اثر بی حسی به مرور از بین رفته و آلت تناسلی شما به حالت اولیه باز می گردد. در این لحظه انزال اتفاق می افتد. این ابزار کمک بسیار زیادی به افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی شما می کند. همچنین لذت دوچندانی را به شما و شریک جنسی تان می دهد.

نحوه ی استفاده از اسپری تاخیری

خرید اسپری تاخیری

در این مقاله در مورد خرید اسپری تاخیری و نحوه ی استفاده از آن صحبت کردیم. جهت خرید انواع اسپری تاخیری می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. شما می توانید انواع اسپری های مختلف را از سایت ما خریداری کنید. خوب است بدانید این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملا درجه یک هستند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات به صورت کاملا محرمانه برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. به همین دلیل می توانید با خیال راحت سفارشات خود را به ثبت برسانید. جت خرید و دریافت انواع اسپری های تاخیری روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
  • 6034 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.