نکات مهم و خرید کاندوم

مهم ترین نکات خرید کاندوم که لازم است بدانید

آیا می دانید برای خرید کاندوم به چه نکاتی باید توجه کنید؟ شاید با خود اینطور فکر کنید که برای گرفتن یک کاندوم ساده چرا باید اینقدر توجه به خرج داد؟ آیا برای خرید این محصول به ظاهر ساده لازم است نکاتی را مورد توجه قرار داد؟ پاسخ مثبت است. درست است که هدف شما از خرید این محصول داشتن رابطه ای ایمن و پیشگیری از باردرای یا انتقال بیماری های مقاربتی است. اما باید بدانید موضوع آنقدری که شما فکر می کنید ساده نیست. خوب است بدانید انتخاب یک محصول مناسب رابطه ی مستقیمی با لذت شما در رابطه ی زناشویی و همسرتان خواهد داشت.

خرید کاندوم
 

در این مقاله قصد داریم به شما مهمترین نکاتی که برای خرید کاندوم مناسب باید رعایت کنید توضیح دهیم. همچنین می خواهیم به شما کمک کنیم با کمترین هزینه یک پکیج مناسب و ارزان برای داشتن رابطه ی زناشویی خود تهیه کنید. با ما همراه باشید.

تاریخ انقضای کاندوم

اولین و مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید کاندوم باید توجه داشته باشید تاریخ مصرف آن است. توجه به تاریخ مصرف این محصول اهمیت خاصی دارد. زیرا اگر کاندومی تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده باشد، ممکن است در هنگام رابطه پاره شود. همچنین ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد. این موضوع ممکن است شما را دچار سو تفاهم کند که کاندوم خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. در حالی که واقعا اینطور نیست. شما می توانید انواع کاندوم های متنوع را در این سایت خریداری و درب منزل دریافت کنید.

کاندوم و نکات مهم
 

اگر به دنبال خرید کاندوم مناسب و با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم در همین سایت خریداری کنید. روم به دیوار بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان عزیز می رساند. لازم به ذکر است تمامی محصولات موجود در سایت تاریخ مصرف داشته و این موضوع به طور دقیق در تیم پشتیبانی روم به دیوار بررسی می شود. به همین دلیل شما می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. روم به دیوار برای آندسته از عزیزانی که از خرید حضوری محصولات احساس خجالت یا شرم دارند امکان ارسال محرمانه را فراهم کرده است. بدین صورت که هیچگونه نامی از فروشگاه یا محصول ارسال شده روی بسته ها درج نخواهد شد.

خرید کاندوم و توجه به جنس آن

نکته ی دیگری که در هنگام خرید کاندوم باید مورد توجه قرار دهید، مربوط به جنس آن می باشد. به طور کلی می توان گفت تمام کاندوم ها از جنس های لاتکس، پلی اورتان یا مشتقات پلاستیکی می باشد. لاتکس طبیعی که یکی از رایج ترین انواع آن به شمار می آید، تا کنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل اینکه این محصول طبیعی و گیاهی بوده و هیچگونه عوارضی ندارد، افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. نوع دیگری از کاندوم ها که در بازار وجود دارد، از جنس پلی اورتان است. خوب است بدانید از این محصول برای تهیه ی کاندوم های نازک استفاده می شود.

خرید کاندوم و نکات مهم آن

همانطور که گفتیم در هنگام خرید کاندوم حتما به جنس آن توجه کنید.  کاندوم هایی که از جنس پلی اورتان است، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. همانطور که گفته شد از این جنس برای ساخت کاندوم های نازک استفاده می شود. البته باید بگوییم کاندوم هایی که از جنس لاتکس است نیز در بازار وجود دارد. نوع دیگری از کاندوم ها از جنس پلاستیک یا مشتقات آن هستند. خوب است بدانید در تولید برخی از انواع کاندوم ها از پلاستیک استفاده می شود. زیرا امکان تولید آن ها با مواد دیگری وجود ندارد.

آیا به دنبال خرید کاندوم ارزان هستید؟

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم ارزان و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد میکنیم پکیج اقتصادی موجود در سایت را خریداری کنید. این پکیج کاملا به صرفه و ارزان بوده و با تخفیف ویژه به شما عزیزان معرفی می شود. این پکیج دارای دو محصول بوده و یک عدد کاندوم کلاسیک لوبریکانت کاپوت و ژل روان کننده زرد ایموشن در آن وجود دارد. با استفاده از این محصول می توانید با پرداخت کمترین هزینه رابطه ی زناشویی ایمن و سالمی داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول فوق العاده باکیفیت و ارزان خریداری کرده و لذت را در رابطه تجربه کنید. به منظور خرید یا مشاهده ی این پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

پکیج اقتصادی

آیا خرید کاندوم مناسب هر شخص متفاوت است؟

خوب  است بدانید نکته ی مهم دیگری که در هنگام خرید کاندوم باید به آن توجه داشته باشید، مربوط به نوع کاندوم است. هر کاندوم برای شخص خاصی طراحی شده است. به عنوان مثال کاندوم های خاردار یا گرم کننده برای افرادی مناسب است که لذت چندانی از رابطه ی زناشویی خود نمی برند. همچنین برای تحریک پذیری بیشتر خانم ها طراحی شده است. انواع کاندوم های تاخیری برای افرادی مناسب است که دچار مشکل زودانزالی هستند. این کاندوم ها قابلیت این را دارند که مدت زمان رابطه را افزایش دهند.

نکات مهم خرید کاندوم
 

خرید کاندوم ضخیم برای افرادی مناسب است که سرعت بیشتری در هنگام رابطه دارند. به عبارت دیگر این افراد نگران پارگی محصول خود هستند. انواع کاندوم های نازک برای افرادی طراحی شده است که احساس خوبی در هنگام استفاده از کاندوم ندارند. این افراد کاندوم را مانعی سنگین برای رابطه ی زناشویی خود احساس می کنند. علاوه بر این کاندوم های طعم دار یا میوه ای برای افرادی است که قصد دارند در رابطه ی خود تنوعی ایجاد کنند. و یا از مشکل بوی بد واژن رنج می برند. نوع دیگری از کاندوم ها که سفت کننده هستند، برای افرادی مناسب است که از مشکل نعوظ رنج می برند. به عبارت دیگر اندام تناسلی آن ها در هنگام رابطه به اندازه ی کافی سفت نمی شود.

خرید کاندوم و نکات مهم
 

خرید کاندوم از فروشگاه های معتبر

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید، پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید به نکات گفته شده دقت داشته باشید. روم به دیوار فروشگاهی است که به صورت مجازی به فروش محصولات بهداشتی می پردازد. شما می توانید انواع پکیج ها و محصولات متنوع موجود در سایت ما را مشاهده و خریداری نمایید. لازم به ذکر است تمامی محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مناسب می باشند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
  • 10408 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.