نحوه خرید کاندوم

روش های تحریک بانوان و خرید کاندوم مناسب به صورت کاملا امن

خرید کاندوم مناسب از موضوعات قابل بحث در این سایت می باشد. آیا شما هم به دنبال راه های افزایش برانگیختگی در بانوان هستید؟ در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است. بنابراین با ما همراه باشید و علاوه بر مطالعه راهکار های مناسب برای افزایش تحریک و در نتیجه افزایش لذت زناشویی و کیفیت بهتر رابطه اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهید.

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم مناسب با هدف خود به صورت آنلاین با ما همراه باشید. برانگیختگی و تحریک بیشتر باعث می شود رضایت شما از رابطه بالا رود، زودتر به ارگاسم برسید و رابطه لذت بخش تری را تجربه کنید. بر اساس یافته محققان لذت زناشویی با شادی بیشتر و افسردگی و اضطراب کمتر ارتباط مستقیم دارد. همچنین هرچه رضایت شما از رابطه بیشتر شود، تعهد و صمیمیت شما هم افزایش پیدا می کند.

چگونگی خرید کاندوم

تفاوت بین تحریک و میل جنسی چیست؟

اولین موضوعی که باید قبل از خرید کاندوم توجه کنید اطلاع از کاندوم مناسب هدف شما می باشد. برای این منظور ما را همراهی کنید. تحریک و میل جنسی با اینکه گاهی اوقات به جای همدیگر استفاده می شوند، با هم فرق دارند. میل زناشویی حالتی است که فرد تمایل به برقراری رابطه زناشویی دارد. اما تحریک جنسی مربوط به تغییرات هورمونی و فیزیولوژی است که هنگام تحریک در بدن شما اتفاق می افتد.

برای خرید کاندوم به صورت غیر حضوری با ما همراه باشید. اختلالات میل زناشویی اختلالاتی هستند که در آن فرد تمایلی برای برقراری رابطه ندارد در صورتی که اختلالات برانگیختگی اینگونه است که فرد می خواهد رابطه برقرار کند ولی نمی تواند. تحقیقات نشان می دهند که ۴ مرحله در چرخه جنسی داریم. این مراحل شامل: تحریک، اوج، ارضا و بازگشت می باشد. برانگیختگی در مرحله اول اتفاق می افتد. در این مرحله تغییر های فیزیولوژیکی اتفاق می افتد و بدن ماده دخول می شود. از نشانه های آن جاری شدن مایع روان کننده از واژن می باشد.

راه های افزایش تحریک زنان

اگر شما هم به دنبال راهی امن برای خرید کاندوم به صورت آنلاین هستید این مقاله را مطالعه کنید. راه های افزایش برانگیختگی در بانوان به دو دسته تقسیم می شوند. آنهایی که خودشان باید انجام دهند و کار هایی که همسرشان باید انجام دهد. راهکار هایی که خودشان می توانند انجام دهند عبارت است از: ورزش کردن، تمرکز روی همسر، تمیز و مرتب بودن، داشتن رژیم غذایی مناسب، متعادل نگهداشتن خود از لحاظ روحی و روانی و…

خرید کاندوم

ورزش را فراموش نکنید

شما می توانید در این سایت به خرید کاندوم به صورت آنلاین اقدام کنید و بسته خود را در زمان کمی درب منزل تحویل بگیرید. ورزش کردن مزایا بالایی دارد. ورزش به صورت منظم باعث میشود که هورمون ها و ترشحات هورمونی در بدن شما تنظیم شود و شاداب تر شوید. با ادامه دادن ورزش به صورت منظم میل جنسی شما هم افزایش پیدا می کند. به غیر از این عوامل ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود این اعتماد به نفس در روابطتان بروز پیدا می کند و شما لذت بیشتری از نزدیکی می برید.

تمیز و آراسته باشید

خرید کاندوم به صورت غیر حضوری باعث می شود که از وقت خود بهتر استفاده کنید. بهداشت فردی نه تنها باعث افزایش میل به رابطه در شخص مقابل شما می شود بلکه این میل را در خود شماهم افزایش پیدا می کند. بنابراین یکی از بهرترین راهکار ها تمیز بودن و بوی خوش دادن است. البته این راهکار فقط برای بانوان نمی باشد.

عشق بازی کنید

شما می توانید بدون خجالتی که از مراجعه حضوری به داروخانه دارید به صورت آنلاین اقدام به خرید کاندوم کنید. عشق بازی حرکاتی است که در رابطه قبل از دخول برای تحریک بیشتر انجام می شود. آقایان عشق بازی را تنها مقدمه ای برای اصل کار می دانند بنابراین سریع از آن عبور می کنند اما همین عمل در بانوان تاثیر بسزایی دارد و آنها را بیشتر تحریک کرده و برای دخول آماده می کند. شما میتوانید همدیگر را ماساژ دهید، در آغوش بگیرید و ببوسید. شما میتوانید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه را به معاشقه اختصاص دهید.

راه های خرید کاندوم

خرید کاندوم مناسب

از بهترین راه های افزایش برانگیختگی استفاده از کاندوم مناسب این هدف است. کاندوم نوبل ناچ کدکس بسته ۱۲ عددی با خارها و حلقه هایی که در خود دارد باعث تحریک بانوان می شود همچنین با ماده تاخیری که دارد باعث تاخیر در انزال مردان می شود بنابراین شما می توانید از این کاندوم به عنوان همزمان کننده ارگاسم در زوجین استفاده کنید. این کاندوم بی نظیر شما را برای یک رابطه هیجان انگیز داغ می کند.

شما می توانید با خرید کاندوم معرفی شده اوج لذت را تجربه کنید. این کاندوم همانطور که گفته شد خاردار  حلقوی می باشد و دارای لوبریکانت موثر برای تاخیر انزال در آقایان می باشد. این کاندوم برای بانوانی که به تحریک فیزیکی بیشتری نیاز دارند به شدت توصیه می شود. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر این محصول فوق العاده را تهیه کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم نوبل ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • لاکچری
  • ویژه بانوان
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

همسر شما می تواند: گردن شما را ببوسد

با خرید کاندوم به صورت آنلاین از اتلاف وقت خود در راه داروخانه ها جلوگیری کنید. بوسیدن گردن از راحت تریم راه های افزایش برانگیختگی است. این راز را فراموش نکنید که هنگام بوسیدن همسر خود گردن او را فراموش نکنید.

در مورد خواسته های خود در مورد رابطه باهم صحبت کنید

با خرید کاندوم به صورت آنلاین از طریق سایت روم به دیوار از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان استفاده کنید. در روابط زناشویی هر دوی شما باید لذت ببرید برای این منظور باهم صحبت کنید از کارهایی که کی خواهید در حین رابطه انجام دهید و یا از همسرتان توقع دارید انجام دهد را به او بگویید. می توانید در مورد فانتزی های خود نیز صحبت کنید.

سایت روم به دیوار فروشگاهی اینترنتی می باشد که شما می توانید با خیال راحت در آن اقدام به خرید کاندوم، اسپری های مختلف و ژل های مختلف و غیره کنید. اگر ساکن شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر هستید این امکان وجود دارد که محصول دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن زیر دو ساعت درب منزل به صورت محرمانه تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 4060 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.