راه های خرید کاندوم تاخیری

اگر داشتن ارگاسم همزمان با همسرتان یکی از دغدغه های شما است با این مقاله همراه باشید. آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری هستید؟ چه اطلاعاتی از کاندوم های تاخیری دارید؟ آیا ویژگی های کاندوم دلخواه خود را میدانید؟ برای دادن پاسخ درست به این سوالات با ما همراه باشید.

کاندوم تاخیری چیست و کاندوم های تاخیری در چند نوع وجود دارند؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید. کاندوم تاخیری کاندومی است که باعث به تاخیر افتادن ارگاسم و افزایش زمان رابطه می شود. کاندوم های تاخیری در سه نوع تولید شده و در بازار به فروش می رسند. نوع اول نوعی است که از بنزکائین به عنوان بی حس کننده در آن استفاده شده. این ماده با بی حس کردن سر آلت باعث افزایش زمان رابطه و تاخیر در انزال می شود. نوع دوم نوعی می باشد که به جای بنزوکائین از لیدوکائین به عنوان بی حس کننده استفاده می کنند.

راه خرید کاندوم تاخیری
 

آیا می دانستید با خرید کاندوم تاخیری  به صورت غیر حضوری از طریق این سایت میتوانید کاندوم خود را در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید؟ نوع سم از کاندوم های تاخیری فیزیکی بوده و با داشتن حلقه فیزیکی در سر آلت از انزال زودرس جلوگیری می کند. نوع سوم از کاندوم های تاخیری بدون عارضه می باشد.

همزمانی ارگاسم زن و مرد

خرید کاندوم تاخیری از طریق این سایت ممکن است. یکی از سوال هایی که بیشتر زوج ها با آن مواجه میشوند این است که آیا می توانیم ارگاسم همزمان با همزمان داشته باشیم؟ و یا ارگاسم همزمان زن و مرد موضوع شایعی است؟ و در آخر چگونه ارگاسم همزمان داشته باشیم؟ با توجه به گفته کارشناس ها رسیدن به این نتیجه آنقدری که به نظر می رسد ساده نیست. برای رسیدن به ارگاسم همزمان هماهنگی و تلاش زیادی لازم است. این تلاش برای هماهنگی در زوج هایی که به تازگی مزدوج شده اند مشکل تر می باشد.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری
 

خرید کاندوم تاخیری یکی از موضوعات قابل بحث در این سایت است بنابراین با ما همراه باشید. در حقیقت رسیدن به ارگاسم هم زمان را بسیاری از زوجین تجربه نمی کنند اگرچه امکان دستیابی به آن وجود دارد. دلیل مشکل بودن این کار مسئله زمان می باشد. معمولا بانوان مدت زمان بیشتری احتیاج دارند تا به برانگیختگی کامل دست پیدا کنند در مردان برانگیختگی به اندازه بانوان دوام نمی آورد. در ادامه با راهکارهایی برای همزمان کردن ارگاسم آشنا می شوید.

راهکار های همزمان کردن ارگاسم زن و مرد:  لمس کردن

شما می توانید خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری را از سایت مطمئن روم به دیوار سفارش دهید. یکی از راهکار ها این است که به غیر از دخول از حس لامسه هم استفاده کنید چرا که دخول تنها راه به ارگاسم رسیدن نیستو شما می توانید از طریق لمس کردن و بازی با نقاط حساس تر بدن این ارگاسم را همزمان کنید.

راهکار های خرید کاندوم تاخیری

صحبت کردن

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم تاخیری با ما همراه باشید دیگر راهکار صحبت کردن درمورد روابطتان است. شما میتوانید حرکاتی که در طول رابطه از شریک خود انتظار دارید را بگویید همچنین همسرتان را در جریان فانتزی تان قرار دهید. صحبت کردن درباره روابط زناشویی و خودتان باعث می شود از همدیگر شناخت بهتری پیدا کنید و این شناخت شما را در همزمان کردن ارگاسم کمک می کند.

تمرینات کگل

خرید کاندوم تاخیری می توانند شما را در همزمان کردن ارگاسم کمک کند برای اطلاع بیشتر با ما همراه باشید. تمرین کگل باعث قوی شدن عضلات کف لگن می شود. این تمرین و در نتیجه قوی شدن عضلات باعث می شود فرد کنترل بهتری بر رو یارگاسم خود داشته باشد. بنابراین احتمال همزمان شدن ارگاسم شما اینگونه بالاتر می رود.

خرید کاندوم تاخیری

و اما پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم دابل تاخیری ایکس دریم XDREAM Double Delay می باشد. این کاندوم از انواع کاندوم های فیزیکی می باشد که با مواد گیاهی ترکیب شده بنابراین شما می توانید با این اندام بیشترین تاخیری در انزال را داشته باشید. عصاره گیاهی استفاده شده در این کاندوم عصاره بنزوکائین می باشد. این کاندوم فوق العاده برجستگی هایی بر بدنه خود دارد که باعث تحریک بیشتر بانوان می شود. شما می توانید با این کاندوم ارگاسم همزمان را داشته باشید.

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری در  این سایت رابطه ای هیجان انگیز و داغ را تجربه کنید. این کاندوم لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی می باشد. و ویژگی هایی که دارد شما و همسرتان را برای داشتن رابطه ای پر از لذت ترغیب می کند. بنابراین اگر به دنبال این ویژگی ها هستید وقت را تلف نکنید و بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دبل تاخیری ایکس دریم Double Delay
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
تومان ۶۵,۰۰۰
مشاهده محصول

تحریک نقطه جی

خرید کاندوم تاخیری به صورت انلاین راحتی شما را در تهیه اقدامات برای نزدیکی به دنبال دارد. نقطه جی نقطه ای در بدن بانوان می باشد که با لمس آن بانوان تحریک و برانگیختگی بیشتری را حس میکنند  در نتیجه زودتر به ارگاسم می رسند. بنابراین احتمال داشتن ارگاسم همزمان بالاتر می رود.

استفاده از روغن ها و روان کننده ها

برای خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین در این سایت اقدام کنید. استفاده از روغن ها و روان کننده ها در رابطه لذت زناشویی را زیاد می کند. بنابراین ارگاسم زودتر اتفاق می افتد. علاوه بر آن می توانید با روغن های مختلف بدن همسرتان را ماساژ دهید و از این طریق او را به ارگاسم نزدیک تر کنید.

تحریک کلیتوریس

با خرید کاندوم تاخیری از این سایت از مزایای که روم به دیوار برای مشتریان خود قرار داده است بهره مند شوید. کلیتوریس نیز منطقه ای در بدن بانوان است که با تحریک آن لذت بیشتری را به همسر خود می دهید و او را به ارگاسم نزدیک تر می کنید.

خرید کاندوم تاخیری
 

نه تنها خرید کاندوم تاخیری بلکه باقی محصولات زناشویی را می توانید از طریق فروشگاه روم به دیوار تهیه کنید. روم به دیوار فروشگاهی از لوازم زناشویی می باشد شما می توانید انواع کاندوم ها، اسپری ها و ژل ها را در این سایت سفارش دهید. اگر ساکن شهر های تهران، مشهد، کرج و رامسر هستید می توانید سافرش خود را در کمتر از یک ساعت و به صورت محرمانه تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
  • 5291 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.