راه های خرید کاندوم تاخیری

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری با کیفیت مناسب هستید اما اطلاعاتی از کاربرد های آن و نحوه استفاده آن ندارید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید و نحوه استفاده از ایبن کاندوم را یاد بگیرید. به علاوه ما در این سایت بهترین نوع کاندوم تاخیری را به شما معرفی می کنیم.

چرا باید به رابطه های جنسی ای که برقرار می کنیم اهمیت دهیم؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری می توانید از وقت خود به صورت بهینه استفاده کنید. مطمئنا بسیاری از شما در مورد سرد شدگی و دلزدگی از رابطه جنسی و یا حتی عاطفی از همسر خود شنیده اید و یا تجربه کرده اید اما دلیلی برای این رفتار خود پیدا نمی کنید. حقیقت این است که روابط جنسی تاثیر مستقیمی بر زندگی افراد دارند و کیفیت بیشتر آن باعث کیفیت بیشتر زندگی در ابعاد مختلف می شود.

راه خرید کاندوم تاخیری

شما می توانید در این سایت اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید. برای جلوگیری از یکنواختی رابطه های خود باید پیوسته در حال تلاش برای افزایش لذت و یا تجربه های جدید تر در رابطه های خود باشید سعی کنید تا حد امکان در صورت بروز مشکل و اختلال در رابطه آن را برطرف کنید و در هر رابطه جوری رفتار کنید که انگار آن رابطه آخر شماست. متاسفانه دلیل بخش عمده ای از طلاق ها در کشور بخاطر بی توجهی به روابط جنسی و نرسیدن به حد انتظار رابطه با فرد مقابل است.

چرا باید کاندوم استفاده کنیم؟

برای خرید کاندوم تاخیری با ما همراه باشید. بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند چون فکر می کنند که با استفاده از آن دیگر لذت کافی از رابطه را نمی برند در صورتی که امروزه ضخامت کاندوم ها بسیار کم طراحی می شود. حتی کاندوم هایی طراحی شده که کمترین میزان ضخامت را دارند. بر این اساس ما می توانیم به اهمیت پوشیدن کاندوم پی ببریم. کاندوم ها از انتقال بیماری های مراقبتی و بارداری ناخواسته جلوگیری می کنند.

کاندوم تاخیری چیست؟

قبل از خرید کاندوم تاخیری باید از این محصول آگاهی های مورد نیاز را داشته باشید برای این منظور با ما همراه باشید. امروزی کمتر کسی است که نام کاندوم به گوشش نخورده باشد و کاربرد و چیستی آن را نداند با این حال باید بگویم که کاندوم پوششی غلافی شکل است که از تماس مستقیم آلت تناسلی زن و مرد جلوگیری می کند و کاندوم ها انواع متفاوتی دارند. یکی از انواع آن کاندوم های تاخیری هستند که باعث تاخیر در انزال و افزایش مدت زمان رابطه می شوند. کاندوم های تاخیری سه نوع هستند.

نحوه خرید کاندوم تاخیری

شما می توانید خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری را از سایت مطمئن روم به دیوار سفارش دهید. نوع اول این کاندوم نوعی است که در آن از ماده تاخیری لیدوکائین استفاده شده. ایت ماده یک بی حس کننده می باشد که در جراحی های سبک دندان پزشکی از آن استفاده می شود. لیدوکائین با بی حس کردن سر آلت تناسلی باعث به تاخیر افتادن انزال و در  نتیجه افزایش زمان رابطه می شود. در نوع دوم کاندوم تاخیری از بنزوکائین استفاده می شود. بنزوکائین نیز ماننند لیدوکائین ماده بی حس کننده می باشد.

خرید کاندوم تاخیری یکی از موضوعات قابل بحث در این سایت است. نوع سوم از کاندوم های تاخیری فیزیکی است. یعنی با استفاده از حلقه که در کاندوم تعبیه شده و بر سر آلت تناسلی قرار می گیرد از انزال زودرس جلوگیری می کند.

زودانزالی چیست؟

بسیاری از افراد برای برطرف کردن زودانزالی خود اقدام به خرید کاندوم تاخیری می کنند. زودانزالی یا همان انزال زودرس یکی از اختلال های جنسی می باشد که بسیار شایع است. در این اختلال مرد زمان کوتاهی پس از شروع رابطه به ارگاسم می رسد و دیگر توانایی ادامه رابطه را ندارد. زمان دقیقی برای مشخص کردن زودانزالی وجود ندارد و کاملا نسبی و بر اساس طرفین رابطه است. اگر در رابطه ای مرد بسیار زودتر از زن به ارگاسم برسد به صورتی که زن از آن رابطه ناراضی باشد، مرد به زودانزالی دچار است.

خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری

پیشنهاد این سایت به شما خرید کاندوم تاخیری بسته ۱۲ عددی Kapoot MAX DELAY است. این کاندوم انتخاب درستی برای شما است اگر شما هم به دنبال طولانی تر کردن و لذت بخش تر کردن رابطه های زناشویی خود هستید. لاتکس این کاندوم با تکنولوژی جدید میکرو لاتکس و بسیار نازک و محکم است. این کاندوم رایحه ای بی نظیر و دلنشین دارد که حس خوب رابطه را در شما بیشتر می کند. از همه مهم تر این کاندوم با داشتن ماده موثر تاخیری بیشترین میزان تاخیر را به شما می دهد.

پس اگر به دنبال خرید کاندوم تاخیری هستید این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و با خرید این کاندوم شبی پر از هیجان و لذت را به خود و همسرتان هدیه دهید. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر و تهیه محصول معرفی شده شب داغ طولانی ای را تجربه کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم سوپر تاخیری مکس دیلی کاپوت

چگونگی استفاده از کاندوم تاخیری

پس از خرید کاندوم تاخیری باید بدانید چگونه کاندوم را درست استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را از آن بگیرید. نحوه استفاده از این کاندوم فرق زیادی با کاندوم های عادی ندارد. فقط باید توجه داشته باشید که از طرف اشتباهی آن را بپوشید. چرا که در صورت اشتباه در این نوع از کاندوم مواد موثر در تاخیر عمل نخواهد کرد. هنگام پاره کردن بسته کاندوم مراقب باشید تا محتوای داخلی آن را سوراخ نکنید. سپس کاندوم را در جهت درست روی کلاهک آلت تناسلی قرار دهید و تا انتها بر روی عضو خود بکشید.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری در این سایت می توانید در صورت ساکن بودن در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد از ارسال با پیک در کمترین زمان ممکن یعنی در کمتر از یک ساعت استفاده کنید. ارسال برای سایر استان ها به صورت پستی می باشد. فروشگاه روم به دیوار فروشگاهی اینترنتی است که شما می توانید در آن اقدام به خرید محصولات زناشویی خود با بهترین کیفیت کنید. به علاوه امکان ارسال به صورت محرمانه در  این سایت ممکن است.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 5284 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.