استفاده از کاندوم

چرا باید از کاندوم استفاده کرد؟

استفاده از کاندوم در سال های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده است. در ایران تعداد زیادی از افراد از این وسیله استفاده می کنند. اما سوال این است که چرا باید از این وسیله در روابط زناشویی استفاده کرد؟ و چرا استفاده از این وسیله باید در اولویت قرار گیرد؟ دو دلیل عمده برای استفاده از این وسیله وجود دارد:

  1. پیشگیری از بارداری
  2. پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی

اما طی این سال ها مردم به دلایل دیگری نیز از کاندوم استفاده می کردند. در این مقاله می خواهیم تمام این دلایل را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

چرا باید استفاده از کاندوم را در اولویت قرار داد؟

افزایش لذت جنسی با استفاده از کاندوم

یکی از دلایل مهم در استفاده از کاندوم این است که موجب افزایش هر چه بیشتر لذت در رابطه جنسی می شود. در واقع کاندوم ضمن اینکه روابط جنسی سالم و ایمنی برای شما ایجاد می کند، لذت و شوق بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل در حال حاضر تنوع گسترده ای از کاندوم ها را در بازار مشاهده می کنید. به طور مثال کاندوم های خاردار برای زوج هایی مناسب است که بیش از چندین سال از زندگی مشترک آنها گذشته است. ضمنا این نوع از کاندوم برای خانم هایی که بارداری های مکرر و زیادی را تجربه کرده اند نیز مناسب می باشد.

دلایل استفاده از کاندوم

استفاده از کاندوم خاردار تحریک پذیری بیشتری را برای خانم ها ایجاد می کند. به طور دقیق تر خار هایی که در دهانه ی این کاندوم وجود دارد، منجر به تحریک نقطه ی “جی:” در خانم ها می شود. بدین ترتیب موجب ارگاسم در خانم ها خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به دنبال کسب لذت جنسی بیشتر هستند، از کاندوم ها استفاده می کنند.

خرید آسان کاندوم

یکی دیگر از دلایل استفاده از کاندوم این است که به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد. و شما می توانید آن را در فروشگاه های معتبر، داروخانه ها، فروشگاه های آنلاین و … خریداری کنید. اگر شما از خرید حضوری این وسیله خجالت می کشید و یا شرم می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از انواع کاندوم های موجود در سایت ما دیدن کنید. پیشنهاد ما به شما کاندوم سوپر نازک ایکس دریم می باشد. این کاندوم حداکثر تحریک را در حین رابطه ایجاد می کند. و در عین حال از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. این وسیله ساخت کشور آلمان بوده و ا جدید ترین تکنولوژی روز ساخته شده است.

برای استفاده از کاندوم سوپر نازک ایکس دریم کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و آن را سفارش دهید. این کاندوم یکی از بهترین و با کیفیت ترین کاندوم های موجود بوده و لذت دوچندانی را به شما خواهد بخشید.

قیمت بسیار مناسب

یکی دیگر از دلایل استفاده از کاندوم این است که قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. به طور متوسط کاندوم ها از ۳ هزار تومان تا ۵ هزار تومان به فروش می رسند. اما با توجه به کارایی و امکانات خاص می تواند تا چند ده هزار تومان هم قیمت گذاری شود. شما می توانید بر اساس نیاز و استفاده ی خود از هر یک استفاده کنید. به عبارت دیگر تنوع قیمت و امکانات متفاوتی که در حال حاضر از این وسیله وجود دارد انتخاب های متعددی برای شما فراهم خواهد کرد.

استفاده از کاندوم در روابط جنسی

عوارض جانبی کاندوم

یکی دیگر از دلایلی که منجر به استفاده از کاندوم در بین افراد می شود این است که این ابزار هیچگونه عارضه ی جانبی جدی برای زوجین به همراه ندارد. اگر شما هم با عوارض جانبی قرص های ضد بارداری و یا اسپرم کش آشنایی داشته باشید، مطمئنا متوجه این موضوع خواهید شد. کاندوم ها هیچگونه عارضه ی جانبی ندارد. به جرات می توان گفت این ابزار یکی از بهترین و بی خطر ترین ابزاری است که می توان در هنگام رابطه ی جنسی بهره گرفت. عوارض این وسیله به حساسیت های پوست در سطح پوست بسنده می کند. البته در مورد استفاده از کاندوم های خاردار موضوع متفاوت است.

استفاده از کاندوم بدون نیاز به تجویز پزشک

از دلایل استفاده از کاندوم که بسیار مورد توجه قرار می گیرد این است که نیازی به تجویز پزشک وجود ندارد. شما می توانید به راحتی این ابزار را تهیه کرده و نیازی به نسخه ی پزشک نخواهید داشت.

مزایای استفاده از کاندوم

تاخیر در انزال

یکی دیگر از دلایل اصلی استفاده از کاندوم این است که مشکل زودانزالی را رفع می کند. همانطور که میدانید این مشکل یکی از مسائل شایع در بین مردان است. امروزه بیش از ۹۰ درصد زوجین از مشکل زود انزالی رنج می برند. این در حالی است که با استفاده از کاندوم های تاخیری می توانید این مشکل را رفع کرده و رابطه ای لذت بخش به خود و شریک جنسی تان هدیه دهید.

جلوگیری از درد در هنگام دخول

یکی دیگر از دلایل استفاده از کاندوم این است که میزان درد و ناراحتی در هنگام دخول را از بین می برد. بیش از ۹۰ درصد از بانوان در هنگام اولین نزدیکی این ترس و نگرانی را دارند. اما در ساخت کاندوم ها از موادی استفاده شده که به عنوان روان کننده عمل می کند. این مواد خشکی واژن را تا حد زیادی کم کرده و درد های احتمالی در هنگام رابطه ی جنسی را کاهش می دهد. در کنار این ابزار می توانید از ژل های روان کننده هم استفاده کنید. با استفاده از این ژل ها دیگر لازم نیست نگران درد و ناراحتی در هنگام سکس داشته باشید.

استفاده از کاندوم و مزیت های آن

در این مقاله پیرامون دلایل و مزایای استفاده از کاندوم صحبت کردیم. احتمالا شما هم قانع شده اید که چرا باید استفاده از این وسیله را در اولویت قرار داد. شما می توانید انواع کاندوم ها را در این سایت مشاهده و خریداری کنید. در قسمت ویژگی های محصول می توانید کاربرد های آن را مطالعه کنید و بر اساس نیاز خود آن را سفارش دهید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که پس از استفاده از محصولات ما لذت بیشتری را در رابطه ی جنسی بدست خواهید آورد. در این قسمت می توانید انواع کاندوم ها را مشاهده کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
  • 9443 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.