راه های خرید کاندوم تاخیری

زودانزالی یکی از اختلال های رایجی است که در بسیاری از افراد وجود دارد. بسیاری از افراد به دنبال راهکار های متفاوتی از جمله خرید کاندوم تاخیری برای بهبود و درمان این اختلال هستند. قبل از هرچیز باید بگوییم نگران نباشید چرا که راهکار های زیادی برای درمان زودانزالی وجود دارد. شما می توانید در این مقاله از این راهکار ها مطلع شوید.

یکی از روش های درمان موضعی زود انزالی خرید کاندوم تاخیری می باشد که جلوتر به آن خواهیم پرداخت. زودانزالی باعث کاهش کیفیت زناشویی می شود و میزان رضایت شما و شریک زندگی شما را کاهش می دهد. این کاهش رضایت در طولانی مدت میتواند منجر به مشکلات بزرگتری شود. به علاوه تکرار زودانزالی در طولانی مدت ممکن است باعث اضطراب و مشکل روانی شود. بنابراین باید به این موضوع توجه کرد و برای درمان آن تلاش کرد. حدود ۴ تا ۳۹ درصد از آقایان در طول زندگی این اختلال را تجربه می کنند.

خرید کاندوم تاخیری

زودانزالی چیست؟

قبل از خرید کاندوم تاخیری بهتر است ابتدا اطلاعاتی از آن کسب کنید بنابراین با ما همراه باشید. زودانزالی یا همان انزال زودرس یعنی یک فرد در مدت کمی و بسیار زودتر از همسر خود به ارگاسم برسد. زمان دقیقی برای زودانزالی گفته نشده چرا که این زمان نسبی و با توجه به شریک جنسی شما نیز می باشد. زودانزالی دو دسته است. در دسته اول فرد در تمام زندگی خود این مشکل را به صورت دائمی تجربه می کند. دسته دوم اکتسابی است و فرد به صورت مقطعی در بعضی زمان ها این حالت را تجربه می کند.

نحوه خرید کاندوم تاخیری

چرا به این اختلال دچار می شویم؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به داروخانه بگذارید. دچار شدن به زودانزالی دلایل متفاوتی دارد از جمله دلایل روحی و روانی تا دلایل جسمانی. شایع ترین این دلایل افسردگی است. از سایر دلایل می توان به احساس گناه، عدم اعتماد به نفس، نگرانی و درگیری فکری در مورد زود انزالی، کمبود پروتئین در بدن، به هم ریختن هورمون ها، التهاب پروستات، اشتباه مجاری ادراری، خوردن بعضی از داروها، اختلال نعوط، دلایل ژنتیکی و غیره. در ادامه راه های به تاخیر انداختن انزال را می بینیم.

تکنیک مستر جانسون

تجربه یک خرید امن را با خرید کاندوم تاخیری در سایت روم به دیوار داشته باشید. دلیل محبوب بودن این تکنیک این است که بدون نیاز به تجهیزات و ساده انجام می شود. در این تکنیک به کمک دست و با اعمال فشار روی آلت تناسلی کمی قبل از انزال انجام می شود. با این کار مجرای ادرار بسته می شود و انزال به تاخیر می افتد. این تکنیک به تمرین نیاز دارد.

شما می توانید در این سایت به خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین اقدام کنید و بسته خود را در کمتر از ۱ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. برای انجام این تکنیک نعوظ ایجاد کنید سپس انگشت شست و اشاره خود را حلقه کرده و هنگامی که در حال رسید به اوج هستید با ایجاد فشار انزال را به تاخیر اندازید. سعی کنید از فشار های کم شروع کنید و هر وقت که احساس درد داشتید این کار را متوقف کنید. اگر چند مرتبه اول قادر به کنترل نبودید نا امید نشوید.

شما می توانید بدون خجالتی که از مراجعه حضوری به داروخانه دارید به صورت آنلاین اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید. صداقت داشتن با همسر خود در انجام این تکنیک باعث می شود تا ۸۵ درصد بهتر و زودتر نتیجه این تمرین را ببینید. چرا که بیان این موضوع و این تمرین نه تنها باعث همدلی بیشتر می شود بلکه بهتر است در دوران انجام این تمرین همسر شما اطلاع داشته باشد و دلیل این حرکت را بداند تا عکس العمل بهتری برای کاهش کیفیت رابطه در هنگام انجام این تمرین داشته باشد.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری

راه دیگر استفاده از کاندوم های تاخیری است. امروزه کاندوم های زیادی با کاربرد های متفاوت وجود دارد یکی از آنها کاندوم تاخیری است که با ایجاد تاخیر در انزال افزایش زمان رابطه را به دنبال دارد. کاندوم های تاخیری سه نوع دارند. دو نوع اول با داشتن ماده لیدوکائین و بنزوکائین ارگاسم را به تاخیر می اندازد و نوع شوم کاندوم فیزیکی است که با داشتن حلقه انقباضی در کاندوم تاخیر در انزال را به دنبال درد.

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم تاخیری ویاگرا کاپوت Kapoot VIAGRIS DELAY است. این کاندوم از محبوب ترین کاندوم های کاپوت می باشد. خاصیت تاخیری این کاندوم باعث افزایش لذت رابطه زوجین می شود به علاوه روان کننده هایی که در این کاندوم استفاده شده باعث می شود رابطه ای بهتر را شکل دهید. با فرمولاسیون فوق العاده این کاندوم رابطه ای طولانی برای خود و همسرتان فراهم کنید. برای سفارش این محصول بی نظیر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری ویاگرا کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • لوبریکنت
تومان ۸۵,۰۰۰
مشاهده محصول

روش استارت استاپ

اگر شما هم به دنبال افزایش مدت زمان رابطه خود می باشید خرید کاندوم تاخیری می تواند به شما کمک کند. با انجام این تکنیک کنترل بیشتری در انزال خود خواهید داشت. در این تکنیک باید نقطه مناسب در انزال خود را پیدا کرده و دقیقا در همان زمان متوقف شوید و کنترل احساس خود را بدست بگیرید تا از میزان تحریکتان کم شده و از ارگاسم دور شوید. هدف دیگر این تمرین گفته شده این است که درک بهتری از میزان تحریک خود پیدا کنید. این روند را ۱ تا ۳ بار انجام دهید.

تمرین کگل

خرید کاندوم تاخیری می تواند به صورت غیر حضوری از طریق سایت روم به دیوار با کیفیت عالی و مطمئن صورت بگیرد. ممکن است این تمرین را برای مشکلات در رابطه با مثانه شنیده باشید. تحقیقات این موضوع را نشان می دهد که تمرین کگل برای درمان زودانزالی نیز موثر است. اثر بخشی این تمرین ۸۲ درصد گفته شده در صورتی که به صورت منظم و درست انجام شود. از مزایای دیگر این تکنیک به افزایش زمان رابطه، افزایش کیفیت ارگاسم، پیشگیری از مشکلات پروستات و مثانه و نعوظ سخت تر است.

راه خرید کاندوم تاخیری

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار برای محصولات جنسی می باشد. شما نه تنها در این سایت می توانید اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید بلکه می توانید انواع متفاوتی از کاندوم ها و ژلها و اسپری ها را تهیه کنید و درب منزل در صورت دلخواه به صورت مخفیانه تحویل بگیرید. ارسال در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت می باشد و در سایر استان ها به پستی می باشد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 5284 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.