راه خرید کاندوم تاخیری

نداشتن رضایت از رابطه جنسی یکی از مهم ترین عوامل جدایی افراد است برای همین است که بسیاری از افراد در تلاش برای افزایش کیفیت رابطه زناشویی و افزایش زمان رابطه زناشویی با خرید کاندوم تاخیری یا راهکار های دیگر هستند. رابطه جنسی در زندگی زوجین بسیار مهم است و تاثیر بالایی در سازش زوجین و افزایش صمیمیت بین زوجین دارد. برای اطلاع از راه های افزایش مدت زمان رابطه زناشویی این مقاله را مطالعه کنید.

مدت زمان یک رابطه ایده آل چقدر است؟

قبل از اقدام برای خرید کاندوم تاخیری بهتر است ابتدا اطلاعاتی کلی در مورد آن کسب کنید. برای این منظور با ما همراه باشید. کمیت نزدیکی نباید فقط در حد رفع نیاز باشد بلکه مدت زمان یک رابطه ایده آل نیم ساعت تا یک ساعت می باشد. روش های مختلفی برای افزایش این زمان وجود دارد که جلوتر به آن اشاره می شود. توجه کنید که بعضی از روش های رایج نه تنها باعث طولانی شدن رابطه نمی شود بلکه کاهش زمان رابطه را به دنبال دارد بنابراین برای دریافت راهکار سایت های معتبر را مطالعه کنید.

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به داروخانه بگذارید. ممکن است فکر کنید که حوصله رابطه ای که نیم ساعت به بالا طول بکشد را ندارید اما باید گفت که با تحریک شدن و پیش نوازی به صورت صحیح میل جنسی در شما به وجود می آید. ممکن است علت کوتاه بودن زمان رابطه زود انزالی باشد.

راه های خرید کاندوم تاخیری

مدت زمان متوسط رابطه زناشویی چقدر است؟

دیگر نگران نباشید با خرید کاندوم تاخیری از این سایت میتوانید یک خرید امن را تجربه کنید. با توجه به نظر سنجی های انجام شده در سال ۲۰۰۵ رابطه واژینال ۳ تا ۷ دقیقه طول می کشد. رابطه واژینالی که ۱ تا ۲ دقیقه طول بکشد خیلی کوتاه در نظر گرفته می شود و اگر ۱۰ تا ۳۰ دقیقه رابطه واژینال صورت بگیرد خیلی طولانی است. رابطه واژینال به صورت مطلوب باید ۷ تا ۱۳ دقیقه طول بکشد.

برای افزایش زمان رابطه پیش نوازی و معاشقه را فراموش نکنید

شما می توانید در این سایت به خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین اقدام کنید و بسته خود را در کمتر از ۱ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. برای شروع رابطه زناشویی علجه نداشته باشید و با آرامش و صبر به معاشقه بپردازد. پیش نوازی باعث تحریک بیشتر دو طرف می شود و کیفیت رابطه زناشویی را هم به نوبه خود افزایش می دهد. در ابتدا اینطور فکر کنید که قصد برقراری رابطه را ندارید و فقط می خواهید عشق بازی کنید. با این روش بیشتر تحریک می شوید و مدت زمان رابطه افزایش پیدا می کند.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری

در مکانی آرام و بدون استرس و نگرانی معاشقه کنید

شما می توانید بدون خجالتی که از مراجعه حضوری به داروخانه دارید به صورت آنلاین اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید. مکانی که احساس امنیت می کنید و حریم خصوصی دارید بهترین مکان نزدیکی برای شماست. اگر احساستان نسبت به مکانی که در آن نزدیکی می کنید مثبت نباشد نمی توانید آنطور که باید از رابطه لذت ببرید و فکر زود انزالی در ذهنتان می آید. در یان شرایط می خواهدی زودتر  رابطه را به اتمام برسانید و آن مکان را ترک کنید.

خرید کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری از کاندوم های مناسب برای افزایش زمان رابطه می باشد. کاندوم های تاخیری با هدف افزایش مدت زمان رابطه تولید و به بازار عرضه می شوند و انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال درمان موضعی هستند.

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم تاخیری قهوه ۱۲ عددی ناچ کدکس Nach Kodex Coffee می باشد. این کاندوم لاتکس صد در صد طبیعی و نرم دارد. طعم قهوه این کاندوم به همراه لوبریکانت و ماده تاخیری مناسب آن باعث می شود انتخابی عالی برای یک رابطه لذت بخش باشد. خاصیت این کاندوم افزایش لذت و تحریک پذیری زنان و تاخیر در انزال در مردان می باشد. برای خرید این کاندوم بی نظیر بر روی لینک زیر کلیک کنید و شبی به یاد ماندنی برای خود و همسرتان بسازید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم قهوه تاخیری ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • تاخیری
  • لوبریکنت
  • میوه ای
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

تمرین کگل

اگر شما هم به دنبال افزایش مدت زمان رابطه خود می باشید خرید کاندوم تاخیری می تواند به شما کمک کند. تمرین کگل با تقویت عضلات لگن باعث می شود فرد کنترل بالاتری بر انزال خود داشته باشد.  اگر عضلات شما قوی باشد مدت زمان رابطه افزایش پیدا می کند و کیفیت رابطه هم به دنبال آن افزایش پیدا می کند.

نحوه کاندوم تاخیری

تکنیک فشردن

نحوه خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری را از این سایت بخواهید. این تکنیک در حین رابطه باید انجام شود. به این صورت که وقتی حس میکنید نزدیک انزال هستید آلت تناسلی خود را خارج کنید و سر آن را فشار دهید. با این کار ارضا شدن شما به تعویق می افتد. با از بین رفتن حس ارضا شدن دوباره دخول و ادامه رابطه را انجام دهید. شما می توانید این کار را تا زمانی که هر دو به اوج لذت برسید ادامه دهید.

تکنیک شروع و توقف

خرید کاندوم تاخیری می تواند به صورت غیر حضوری از طریق سایت روم به دیوار با کیفیت عالی و مطمئن صورت بگیرد. در این تکنیک شما بعد از اینکه حس کردید به انزال نزدیک هستید رابطه جنسی را متوقف می کنید و بعد از مدتی که حس کردید نزدیک انزال نیستید دوباره تحریم را از شروع کنید. این روش را می توانید تا زمانی که هر دو به انزال رسیدید ادامه دهید.با انجام این تکنیک می توانید مدت زمان رابطه را افزایش دهید و انزال خود را کنترل کنید.

خرید کاندوم تاخیری

تغییر پوزیشن

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفته شد. تغییر پوزیشن نه تنها باعث می شود جذابیت رابطه افزایش پیدا کند بلکه باعث طولانی تر شدن رابطه هم می شود بنابراین بهتر است در حین رابطه چند بار مکث کنید و پوزیشن را تغییر دهید.

شما می توانید در فروشگاه روم به دیوار نه تنها اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید بلکه می توانید محصولات مورد نیاز جنسی خود را این فروشگاه تهیه کنید و محصول خود را به صورت محرمانه درب منزل تحویل بگیرید اگر ساکن شهر های تهران، کرج و مشهد هستید می توانید محصول مورد نیاز خود را در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 5265 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.