خرید کاندوم تاخیری با کیفیت

خرید کاندوم تاخیری و مراحل استفاده از آن

آیا به دنبال خرید کاندوم تاخیری هستید؟ اگر می خواهید یکی از بهترین کاندوم ها را بشناسید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم در خصوص مراحل و نحوه ی استفاده از این ابزار توضیحات مفیدی به شما ارائه دهیم. خوب است بدانید استفاده از این کاندوم یکی از بهترین روش ها جهت تاخیر در انزال مردان می باشد. به خصوص افرادی که دچار زودانزالی هستند لازم است از این ابزار استفاده کنند. لازم به ذکر است که نحوه ی استفاده از این ابزار با سایر کاندوم ها و محصولات بهداشتی کمی متفاوت است. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما در مورد نحوه ی استفاده از آن اطلاعاتی داشته باشید. چون اگر به درستی از آن استفاده نکنید، می تواند موجب کاهش لذت شما در رابطه شود.

خرید فوری کاندوم تاخیری
 

با خرید کاندوم تاخیری متوجه خواهید شد که به دلیل وجود بنزوکائین در این ابزار، سبب بی حسی آلت جنسی مردان می شود. به خصوص نوک آلت که تعداد بسیار زیادی عصب در آن وجود دارد. به همین دلیل اگر در مورد نحوه ی استفاده از این ابزار اطلاعات خوبی داشته باشید، می توانید یک رابطه ی لذت بخش و در عین حال طولانی مدت داشته باشید.

خرید کاندوم تاخیری و تفاوت های آن با سایر کاندوم ها

پیش از خرید کاندوم تاخیری باید بدانید که این ابزار چه تفاوت هایی با محصولات دیگر دارد. همانطور که گفته شد، نحوه ی استفاده از این ابزار کاملا متفاوت است. از بزرگ ترین نکاتی که در مورد این ابزار باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را به صورت دقیق روی آلت خود قرار دهید. دلیل اصلی این موضوع وجود بنزوکائین در درون آن است. زیرا این ماده جهت بی حسی اندام تناسلی آقایان به کار می رود. اما اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، امکان دارد سبب بی حسی واژن خانم ها شود. به همین دلیل باعث شود لذت رابطه از شما سلب شود.

خرید کاندوم تاخیری
 

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که پیش از خرید کاندوم تاخیری باید به آن توجه داشته باشید، این است که حتما در مورد آن با شریک خود صحبت کنید. جلب رضایت طرف همسر شما در این مورد بسیار مهم است. چون ممکن است او تمایلی به استفاده از این ابزار را نداشته باشد. به همین دلیل باعث ناراحتی او شود. در صورتی که می خواهید یک کاندوم تاخیری بسیار عالی خریداری کنید، کاندوم فوق تاخیری فیزیکی نان استاپ کاپوت را به شما پیشنهاد می کنیم. این کاندوم برای درمان زودانزالی آقایان کاربرد اساسی دارد.

با خرید کاندوم تاخیری فیزیکی نان استاپ کاپوت انزال زود شما کاملا رفع خواهد شد. چرا که این کاندوم ضمن داشتن ماده ی تاخیری، حلقه های فیزیکی دارد که انزال را در مردان به تاخیر می اندازد. از این جهت در رفع مشکلات شما بسیار کارساز خواهد بود.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری فیزیکی نان استاپ فوق تاخیری کاپوت
ویژگی محصول:
  • رینگ تاخیری
  • تاخیری
  • لاکچری
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

طرز استفاده از سایر کاندوم ها

در کنار خرید کاندوم تاخیری ممکن است به دنبال استفاده از سایر کاندوم ها باشید. در این قسمت می خواهیم نحوه ی استفاده از کاندوم زنانه را به شما توضیح دهیم. چون امکان دارد شما بخواهید از سایر کاندوم ها استفاده نمایید. به همین دلیل باید در مورد نحوه ی نصب آن اطلاع داشته باشید. شما می توانید انواع و اقسام کاندوم ها را در سایت روم به دیوار خریداری کنید. در مورد کاندوم های زنانه چون به داخل واژن وارد می شوند، باید دقت کافی داشته باشید. زیرا استفاده از این کاندوم ها اندکی با کاندوم های مردانه تفاوت دارد. با ما همراه باشید تا به طور دقیق به شما توضیح دهیم.

خرید کاندوم تاخیری و چک کردن تاریخ انقضا

اولین کاری که قبل از خرید کاندوم تاخیری یا کاندوم های زنانه باید انجام دهید، این است که تاریخ انقضای آن را چک کنید. همچنین بررسی کنید که آیا مجوز های لازم و نشان استاندارد بر روی محصول درج شده است یا خیر. همچنین دقت کنید که محصول باز نشده باشد و یا دارای سوراخ نباشد.

کاندوم تاخیری و خرید آن
 

قرار دادن حلقه های نازک و ضخیم سر جای خود

بعد از خرید کاندوم تاخیری و زنانه باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول دارای دو حلقه ی ضخیم و نازک است. توجه داشته باشید که این حلقه ها باید دقیقا سر جای خود قرار بگیرند. حلقه های ضخیم باید داخل واژن بروند. همچنین حلقه های نازک باید خارج از واژن قرار بگیرد.

فیکس کردن حلقه ی خارجی و داخلی

با استفاده از انگشتان خود سعی کنید حلقه های داخلی را فشار داده و در داخل واژن خود قرار دهید. این کار را طوری انجام دهید که حلقه ها کاملا سفت شده و شل نباشند. همانطور که گفته شد|، حلقه های نازک تر برای خارج از واژن طراحی شده اند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که به درستی و در جای خود قرار گرفته اند. همچنین شل نباشند.

کاندوم تاخیری
 

نکته ی بسیار اساسی که پس از خرید کاندوم تاخیری و یا هر نوع دیگری باید در نظر داشته باشید، این است که حتما پس از استفاده آن ها را بیرون بریزید. هرگز از یک کاندوم برای دو بار استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید این ابزار کاملا یک بار مصرف می باشد. زیرا در صورت استفاده ی مجدد امکان انتقال انواع بیماری ها و حتی بارداری ناخواسته وجود دارد. به همین دلیل این مسئله را هرگز فراموش نکنید.

مراحل استفاده از کاندوم
 

خرید کاندوم تاخیری از فروشگاه روم به دیوار

اگر به دنبال خرید کاندوم تاخیری باکیفیت و فوق العاده هستید، پیشنهاد می کنیم از محصولات موجود در روم به دیوار دیدن کنید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در سایت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی روم به دیوار این افتخار را داشته است که تا کنون هیچگونه نارضایتی از سوی مشتریان عزیز دریافت نکرده است. اگر شما هم میخواهید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان خریداری کنید، کافی است به محصولات موجود در فروشگاه سری بزنید. توجه داشته باشید که این محصولات کاملا جدید بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. روم به دو.یار برای هر یکم از شما محصول خاصی را طراحی کرده است. در صورتی که مایل به خرید کاندوم تاخیری و یا هر نوع کاندوم دیگری هستید، روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
  • 9406 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.