چگونگی خرید کاندوم طعم دار

یکی از برجسته ترین دلیل هایی که زوجین بعد از مدتی نسبت به رابطه با هم یکنواخت و سرد می شوند تکراری شدن و یکنواخت شدن رابطه آنهاست. بنابراین شما باید برای جلوگیری از همچین اتفاق و یا نظایر این اتفاق از روش های مختلف و تجربه های جدید در روابط جنسی تان استفاده کنید. یکی از این روش های می تواند خرید کاندوم طعم دار باشد. با استفاده از کاندوم های طعم دار مختلف هر بار رایحه جدیدی در نزدیکی خود امتحان کنید. ممکن است یکی از سوال های شما این باشد که کاندوم طعم دار چیست؟

کاندوم طعم دار چیست؟

خرید کاندوم طعم دار در این سایت به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان ممکن مقدور است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این کاندوم از انواع کاندوم های عرضه شده در بازار است که به وسیله مواد قندی و یا طعم های مختلف به صورت یک لایه خوراکی در قسمت بالایی کاندوم قرار می گیرد. کاندوم های طعم دار مختلفی در بازار وجود دارند از طعم های این کاندوم می شود به نوتلا، بستنی، شکلات و انواع میوه ای آن اشاره کرد.

خرید کاندوم طعم دار

کاربرد کاندوم های طعم دار چیست؟

افراد برای رابطه دهانی خود اقدام به خرید کاندوم طعم دار می کنند. کاندوم های طعم دار افزایش لذت را در زوجین به دنبال دارد آمار ها گویای این موضوع است که با استفاده از کاندوم های طعم دار ترشح تستسترون در بدن افزایش پیدا کرده و رضایت و لذت را به دنبال دارد. طعم کاندوم های معمولی به علت لاتکس طعم پلاستیک هستند به همین علت بسیاری از زوجین برای رابطه دهانی خود از کاندوم های طعم دار استفاده می کنند. از این گذشته برای ایمن ساختن رابطه دهانی باید از این کاندوم استفاده کرد.

بسیاری از افراد فکر می کنند خرید کاندوم طعم دار فقط برای بو و مزه آن است و هیچ ارتباطی با ایمن سازی بدن در مقابل بیماری های مراقبتی ندارد ولی باید گفت که بیماری های مقاربتی ممکن است طریق دهان نیز منتقل شوند برای همین بهتر است مراقبت از خود را با استفاده از آن در اولویت قرار دهید. تفاوت کاندوم طعم دار این است که در کاندوم های طعم دار از روان کننده های طعم دار استفاده می شود و کاندوم های طعم دار برای رابطه دهانی کاربرد دارد.

کاربرد دیگر این کاندوم بوی لذت بخش آن است. با استفاده از این نوع کاندوم بوی نامطبوع لاتکس که هنگام رابطه به علت گرما و اصطکاک به وجود می آید با این کاندوم پوشیده می شود و رایحه ای دلنشین در فضا پخش می شود. شما می توانید در صورت بروز حساسیت به لاتکس از سایر جنس های کاندوم استفاده کنید مانند پلی اورتان، پلی ایزوپرن و یا پوست بره. البته پوست بره برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی مناسب نمی باشد.

راه خرید کاندوم طعم دار

بهترین طعم این کاندوم چیست؟

برای خرید کاندوم طعم دار مناسب به صورت غیر حضوری با ما همراه باشید. کاندوم های طعم دار همانطور که پیشتر اشاره شد طعم های مختلفی دارند معیار انتخاب شده کاملا به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد. بنابراین معیار کلی ای را نمی توان برای این موضوع در نظر گرفت. با این وجود طعم های توت فرنگی، میوه ای و نوتلا از محبوب ترین آن ها می باشند. انتخاب بهترین طعم در انگیزه شما به ایجاد رابطه نیز اثر دارد.

خرید کاندوم طعم دار

ممکن است برای خرید کاندوم طعم دار گیج شده باشید و ندانید بهتر است از کدام طعم آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم نوتلا شکلاتی بسته ۱۲ عددی kapoot Choco Sensitive می باشد. این کاندوم با داشتن طعم دلنشین نوتلا شکلاتی شما را به دنیای دیگری می برد. این کاندوم جدید ترین محصول کاپوت است و رایحه و طعم بی نظیر نوتلا و توت فرنگی دارد که میل شما را به برقراری رابطه افزایش می دهد.

اگر شما و یا همسرتان به این طعم علاقه دارید همین حالا اقدام به خرید کاندوم طعم دار معرفی شده کنید و رابطه دهای ای را تجربه کنید که تا به حال نظیر آن را تجربه نکرده بودید. این کاندوم لاتکس بسیار نازکی دارد بنابراین با پوشیدن آن حس نمی کنید که کاندومی استفاده می کنید. این کاربرد فوق العاده دیگر این کاندوم می باشد. به علاوه لوبریکانت این کاندوم حس گرما و داغی رابطه را برای شما تازه نگه می دارد. با کلیک بر روی لینک زیر و تهیه این محصول رابطه خود را به یاد ماندنی کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم نوتلا شکلاتی کاپوت
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای

نحوه استفاده از کاندوم طعم دار

اولین قدم بعد از خرید کاندوم طعم دار استفاده درست از آن است تا بتواند بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند بنابراین در ابتدا قبل از باز کردن بسته تاریخ مصرف کاندوم را چک کنید چرا که اگر تاریخ مصرف آن گذشته باشد احتمال پاره شدنش بالا می رود. سپس بسته بندی کاندوم را باز کنید و کاندوم را بیرون آورید برای این کار بهتر است از اجسام تیز مانند قیچی استفاده نکنید و مراقب ناخن هایتان در تماس با کاندوم باشید.

نحوه خرید کاندوم طعم دار

قدم دوم بعد از خرید کاندوم طعم دار این است که کاندوم را از سمت راست بر روی عضو تناسلی خود قرار دهید و آن را به طرف پایین بکشید. مراقب باشید که کاندوم را در جهت مناسب قرار دهید. چرا که اگر برعکس استفاده کنید ممکن است مواد طعم دار به جای قسمت بیرونی در قسمت درونی کاندوم قرار بگیرد. کاندوم ها را در جای خنک و خشک نگهداری کنید. توجه کنید که در هر بار رابطه باید از یک کاندوم جدید استفاده کنید. از کاندوم های طعم دار برای روابط واژینال استفاده نکنید.

شما می توانید در فروشگاه روم به دیوار اقدام به خرید کاندوم طعم دار و انواع مختلفی از کاندوم ها، اسپری ها و ژل ها کنید و محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. خرید در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت می باشد. ارسال برای سایر شهر ها نیز به صورت پشتی می باشد. ارسال برای شما می تواند بدون درج نام بر روی بسته بندی و کاملا محرمانه صورت بگیرد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 4520 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.