پاره شدن کاندوم در هنگام سکس

اقدامات لازم در هنگام پاره شدن کاندوم

پاره شدن کاندوم یکی از تلخ ترین و ناگوارترین اتفاقاتی است که ممکن است در هنگام برقراری رابطه ی جنسی پیش بیاید. افراد در این لحظه عموما دچار استرس و اضطراب شدید می شوند. اما باید بدانید این اتفاق ممکن است برای خیلی از افراد پیش آید. همچنین این حادثه می تواند لذت و شوق جنسی را از طرفین سلب کند. اما در این هنگام چه اقداماتی باید انجام داد؟ در این مقاله می خواهیم مجموعه اقدامات لازم پس از پارگی این وسیله را به شما بگوییم. زمانی که این اتفاق پیش می آید سه موضوع ممکن است دچار نگرانی و اضطراب شما شود:

  • بارداری
  • انتقال ایدز یا اچ آی وی
  • انتقال بیماری های مقاربتی یا عفونی که از طریق رابطه ی جنسی سرایت می کند

برای اینکه پس از پاره شدن کاندوم مشکلات بالا برایتان پیش نیاید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

پاره شدن کاندوم در هنگام رابطه

خونسردی خود را حفظ کنید

اولین اقدام در زمان پاره شدن کاندوم این است که باید خونسردی و آرامش خودتان را حفظ کنید. به خاطر داشته باشید استرس و نگرانی طبیعی است. اما اگر بیش از اندازه دچار استرس شوید، نمی توانید اقدامات ضروری و لازم را انجام دهید. به همین دلیل ابتدا آرام و ریلکس باشید. سپس بلافاصله عمل دخول را متوقف کرده و سعی کنید به آرامی کاندوم را از واژن خارج کنید. دقت داشته باشید برای خارج کردن کاندوم از قسمت حلقه و به آرامی آن را با دست خارج کنید. بعد از خارج کردن آن مجددا اطمینان حاصل کنید که باقی مانده ی آن در بدن نمانده باشد.

پاره شدن کاندوم در هنگام رابطه

اگر می خواهید پاره شدن کاندوم برای شما اتفاق نیفتد، پیشنهاد می کنیم از کاندوم های مرغوب و باکیفیت استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از کاندوم موهیتو ایکس دریم می باشد. این کاندوم ضمن اینکه انزال در مردان را به تاخیر می اندازد، بسیار خنک بوده و آرامش و راحتی را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این کاندوم می توانید اطمینان داشته باشید که لذت و شوق جنسی شما چندین برابر می شود.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم موهیتو ایکس دریم peppermint

به حمام بروید و خود را شست و شو دهید

پس از پاره شدن کاندوم و در مرحله ی بعد سریعا به حمام بروید. به یا داشته باشید تمام این اقدامات را به دقت انجام دهید تا ریسک ابتلا به بیماری ها و یا بارداری به کمترین میزان خود برسد. خانم ها باید توجه کنند که در اولین اقدام هرچه سریع تر ادرار کنند. زیرا ادرار می تواند محل واژن را ضدعفونی کند و احتمال عفونت ها و بیماری های مقاربتی را کاهش دهد. سپس با دقت محل اطراف واژن را شست و شو دهید. توجه داشته باشید که فشار آب مناسب باشد. زیرا در این صورت آن ناحیه از وجود هر نوع اسپرمی پاک می شود.

پس از پاره شدن کاندوم سعی کنید در حمام به حالت نشستن در توالت ایرانی، زانوهای خود را به حالت خمیده درآورید. در این حالت سعی کنید به عضلات واژن خود تا حد ممکن فشار بیاورید. سعی کنید هر چه اسپرم وارد واژن شما شده است را خارج کنید. تا حدی که می توانید به عضلات خود فشار آورید تا اسپرمی درون واژن شما باقی نماند. دقت داشته باشید که فشار آب را وارد قسمت داخلی واژن خود نکنید. همچنین نباید هیچگونه دستمالی را وارد واژن خود کنید. زیرا در این صورت امکان ورود اسپرم و یا باکتری به قسمت های بالایی واژن وجود دارد.

پاره شدن کاندوم و اقدامات لازم

بنابراین پس از پاره شدن کاندوم این کار احتمال بارداری و یا ابتلا شدن به بیماری های عفونی را افزایش می دهد. دقت داشته باشید که شست و شوی نواحی اطراف واژن خود را با استفاده از آب گرم انجام دهید. حتما به حالت نشسته قرار بگیرید. همچنین اگر حمام در دسترس نبود، می توانید از یک بطری آب ولرم برای شست و شوی خود استفاده کنید.

قرص های اورژانسی مصرف کنید

اگر می خواهید اطمینان بیشتری در هنگام پاره شدن کاندوم بدست آورید، قرص های اورژانسی مصرف کنید. قرص های مختلف را به صورت زیر مصرف کنید تا بیشترین تاثیر را بگذارد:

  • قرص اچ دی

در اولین فرصت دو عدد از این قرص مصرف کنید و در نوبت بعد (یعنی ۱۲ ساعت بعد) ۲ عدد دیگر میل کنید.

  • قرص ال دی

در اولین فرصت ۴ عدد از این قرص مصرف کرده و در ۱۲ ساعت بعد ۴ قرص دیگر مصرف کنید.

پاره شدن کاندوم

پاره شدن کاندوم و نحوه ی عملکرد قرص ها

هنگام پاره شدن کاندوم اگر از قرص های نامبرده استفاده کنید، به صورت زیر بر شما تاثیر می گذارد: اولین تاثیر آن بر مخاط داخلی رحم می باشد. علاوه بر این از تخمک گذاری در رحم جلوگیری می کند. بدین صورت احتمال بارداری به حداقل می رسد. از تاثیر دیگر این قرص ها می توان به اختلال در حرکت لوله ها نام برد. توجه داشته باشید که میزان موفقیت در مورد قرص های ضد بارداری ۹۸ درصد است. یعنی اگر مراحل بالا را انجام دهید این میزان به حداقل خود میرسد.

اقدامات لازم در هنگام پاره شدن کاندوم

پاره شدن کاندوم از طریق رابطه ی مقعدی

اگر با پاره شدن کاندوم در هنگام برقراری رابطه ی مقعدی با شریک جنسی تان مواجه شدید، اقدامات زیر را انجام دهید. در اولین فرصت به سرویس بهداشتی بروید. در آنجا تا جایی که امکان دارد به خود فشار بیاورید تا مقعد را از وجود هر نوع اسپرم و یا باکتری پاکسازی نمایید. توجه کنید که هرگز فشار آب را درون مقعد خود نگیرید. زیرا در این صورت امکان دارد مقعد شما آسیب ببینید. همچنین در این صورت امکان بروز بیماری های عفونی و ایدز افزایش پیدا می کند. ضمنا د هفته پس از این اتفاق مجددا نزد پزشک رفته و چکاپ انجام دهید. با انجام چکاپ مطمئن خواهید شد که مقعد شما آسیب ندیده است.

بعد از پاره شدن کاندوم چه باید کرد؟

پاره شدن کاندوم در هنگام رابطه ی دهانی

اگر در هنگام انجام رابطه ی دهانی با پاره شدن کاندوم مواجه شدید، به سرعت مایع منی وارد شده در دهان را به بیرون تف کنید. اجازه ندهید بیشتر از چند ثانیه در دهان شما باقی بماند. همچنین به سرعت دهان خود را با آب شست و شو دهید. توجه کنید که نیازی به استفاده از مواد شوینده نمی باشد. سپس تا یک ساعت از مسواک زدن و استفاده از نخ دندان خودداری کنید. همچنین ۱۴ روز بعد چکاپ داشته باشید تا از بروز بیماری های عفونی و گلو اطمینان حاصل کنید. شما می توانید انواع کاندوم ها که با توجه به نیاز افراد مختلف تهیه شده است را در سایت مشاهده کنید. این کاندوم ها از کیفیت فوق العاده برخوردار بوده و امکان پاره شدن آنها وجود ندارد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
  • 9443 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.