سن اوج میل جنسی زنان

سن اوج میل جنسی زنان

سن اوج میل جنسی زنان چه سنی است؟

میل جنسی زنان در سنین مختلف متفاوت است.

این تفاوت نتیجه ی تغییرات و تحولات هورمون ها می باشد. در یک دوره سنی، میل جنسی خانم ها به اوج می رسد و در دوره ی سنی دیگر این میل کاهش می یابد.

سن اوج میل جنسی زنان در افراد مختلف با توجه به شرایط روحی و وراثتی و موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنها متفاوت است و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون توانایی آن را دارد که در میل جنسی و شرایط جسمانی خانمها و آقایان تاثیر گذار باشد.

میل جنسی زنان در چه سنی بیشتر است؟

طبق بررسی محققان زنان در بازه زمانی ۲۷ تا ۴۰ سالگی نسبت به زنان جوان به طور قابل توجهی میل جنسی بیشتری دارند.

زنان در این بازه سنی نه تنها تمایلات جنسی بیشتری دارند، بلکه نسبت زنان ۱۸ تا ۲۶ ساله علاقه مند تر هست به انجام روابط فانتزی. مثلا انجام رابطه های ناگهانی یا داشتن رابطه در محیط های جدید یا پوزیشن زناشویی جدید.

زنان در این سن خواهان روابط با تعداد بیشتری هستند و در روابط شان هم معمولا به ارگاسم میرسند. بطوریکه در طول هفته ۲ یا ۳ بار به ارگاسم می رسند.

ضمنا اگر میخواهید درباره توان جنسی آقایان در سنین میانسالی بدانید، اغلب مردان از نظر جنسی تا سن ۷۰ سالگی فعال می مانند.

زنان در چه سنی شهوتی ترند

محققان دریافته اند که زنان در دهه ۳۰ و اوایل ۴۰ سالگی میل جنسی به طور قابل توجهی نسبت به زنان جوان تر دارند. زنان ۴۵ تا ۲۷ ساله نه تنها رابطه جنسی بیشتری دارند، بلکه بیشتر از زنان ۶۲ تا ۸۱ ساله رابطه جنسی فانتزی دارند، و حتی برای یک شبانه روز بیشتر از زنان جوان تر رابطه جنسی معمولی دارند.تکامل زنان را تشویق می کند تا در فعالیت جنسی شرکت کنند، زیرا باروری آنها شروع به کاهش می کند و به یائسگی می رسند.

 

چرا زنان در سنین بالاتر تمایل به تعداد روابط بیشتر دارند؟

قدرت باروری زنان در حدود سن ۳۰ سالگی کم کم رو به کاهش می رود و کیفیت و کمیّت تخمک گذاری در این سنین کمتر می شود.

به عبارت دیگر زنان در این سنین ۲۷ تا ۴۰ سالگی کمتر از زنان ۱۸ تا ۲۷ ساله قدرت باروری و باردار شدن دارند.

به همین خاطر هورمون های بدن زنان طوری تنظیم شده تا زنان در سن ۲۷ تا ۴۰ سالگی و قبل از یائسگی تعداد روابط جنسی بیشتری داشته باشند تا همچنان شانس بارداری داشته باشند.

سن اوج شهوت جنسی در زنان چه سنی است؟

طبق بررسی های آماری انجام گرفته، زنان در سنین ۳۰ سالگی احساس شهوت بیشتری نسبت به زنان در گروه های سنی دیگر دارند.

زن ها در چه سنی میل جنسیشان کم میشود

میل جنسی افراد مختلف به شرایط روحی و جسمی آنها بستگی دارد و در این بین هورمون های استروژن و تستوسترون توانایی تأثیرگذاری بر میل جنسی و شرایط جسمانی زنان و مردان را دارند، اما در جدیدترین مقاله محققان در سال ۲۰۱۰ در مورد دختران مجرد و هورمون های تستوسترون زنان متاهل نتایج مهم و متفاوت دیگری در مورد میل جنسی زنان کشف شد که در این قسمت مختصر به شرح زیر به شما تقدیم می کنیم.

میل جنسی افراد مختلف به شرایط روحی و جسمی آنها بستگی دارد و در این بین هورمون های استروژن و تستوسترون توانایی تأثیرگذاری بر میل جنسی و شرایط جسمانی زنان و مردان را دارند، اما در مورد دختران مجرد و هورمون های تستوسترون زنان متاهل نتیجه بسیار متفاوت است.

آیا مادر بودن یا نبودن زن ها تاثیری بر شهوت جنسی آنها دارد؟

خیر. اینکه زن ها مادر شده باشند یا نه، تفاوتی در میزان شهوت زنان ایجاد نمی کند.

 

برای مشاهده سایر مقالات سایت روم به دیوار درباره مسائل جنسی و زناشویی و یادگیری رازهای روابط جنسی و پوزیشن های زناشویی اینجا کلیک کنید.

18 دیدگاه برای “سن اوج میل جنسی زنان چه سنی است؟”

  1. به دلیل این فرهنگ غلط ایرانی زن بیوه با سن ۶۴ نمی تواند میل جنسی خود را به زبان بیاورد چون اطرافیان احمق میکن عجب زده بالا

  2. به دلیل این فرهنگ غلط ایرانی زن بیوه با سن ۶۴ نمی تواند میل جنسی خود را به زبان بیاورد چون اطرافیان احمق میکن عجب زده بالا

  3. سلام ساق سلامت باشید هرجور مزه میده تو هر فرد سلیقه این یه کار فرق بالایی داره تا اونیکه از ۲۰ سالی ازدستگاه استفاده کنه توهردوره لزت های جالب رو باید امتحان کرد حداقل آلن اطلاعات بهداشتی اشکار شده ‌راحت تر دیگه تا په کنی پسری با اسب سفید امده فقط درخاست بده دختر شاه پریون معصوم بال میزنه میاد خدا گفته بیاد یا هوس کرده دلت شاد باشه هرموقعه اون حال میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *